ساماندهی استخدام کارکنان دولت در ایستگاه پایانی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اعلام رفع ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد: براساس این طرح، کلیه کارکنان دولت و سازمان‌های زیرمجموعه آن، تبدیل وضعیت خواهند شد.

محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در ایستگاه پایانی قرار دارد، گفت: کارکنان دارای ۵ سال سابقه و بیشتر، در این طرح تبدیل وضعیت می‌شوند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین کارکنانی که کمتر از ۵ سال سابقه دارند، از طریق آزمون تخصصی با سهمیه به ازای هر سال سابقه بیمه ۵ درصد، به صورت مستقیم به کارگیری می‌شوند و برای افرادی که در آزمون موفق نشوند، فرصت مجدد در نظر گرفته خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه نمایندگان در این طرح، توجه به حقوق کارکنانی است که در قالب قرارداد‌های متنوع در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند، تا به هیچ وجه حق این عزیزان ضایع نشود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی اضافه کرد: اکثریت نمایندگان درباره حذف شرکت‌های واسط و لزوم بکارگیری مستقیم نیرو‌های شرکتی هم نظر هستند و امیدواریم این طرح مجددا با رای بالا در صحن علنی تصویب و به شورای نگهبان ارجاع شود.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ