اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش

۱۷۲۸۶۹۲ نظر

اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش

متقاضیان محترم، در این صفحه تمام اخبار پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاع رسانی می‌شود. اگر شما هم از شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ بوده‌اید می‌توانید تمامی اخبار مربوطه را در این صفحه پیگیری نمایید.

 

برای مصاحبه آماده شوید!

پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هر یک از حیطه‌های مدنظر، مهم‌ترین کار قبول شدگان یا همان کارنامه سبزها آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون است. برای آمادگی جلسه مصاحبه روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

 

نتایج آزمون آموزگاری

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته شغل‌های آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ و استثنائی مطابق اخبار احتمالا در بازه زمانی هفته آخر فروردین ماه منتشر می‌شود.

برای مشاهده کارنامه نتایج استخدامی آموزش و پرورش در این رشته شغل‌ها کافی است پس از اعلام خبر رسمی اعلام نتایج که در همین صفحه درج خواهد شد، روی کلید اعلام نتایج کلیک کرده و سپس با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی خود نتایج را مشاهده کنید.

اما در صورتی که به کارنامه اعتراض داشته باشید، کافی است در صفحه نخست سایت مجری آزمون، گزینه پاسخگویی را انتخاب کرده و روال ثبت اعتراض را طی کنید.

 

بعد از قبولی در مرحله کتبی آزمون آموزگاری چه مراحلی را طی کنیم؟

 

جدول دسترسی آسان به کارنامه‌های دور قبل آزمون

مرحله آزمون لینک دسترسی
کارنامه نهایی آموزگاری ۱۴۰۲ کلیک کنید
کارنامه نهایی دبیری ۱۴۰۲ کلیک کنید
کارنامه تکمیل ظرفیت آموزگاری ۱۴۰۲ کلیک کنید
کارنامه تکمیل ظرفیت دبیری ۱۴۰۲ کلیک کنید
کارنامه نهایی  مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲ کلیک کنید

 

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!

 

سوالات متداول

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۷۲۸٬۶۹۲ نظر برای استخدام آموزش و پرورش (خبر جدید)

  • M
    M.n
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
    پارسال هم نتایج دیر آمد
    • م
      مهدی
      ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸
      اما طبق خبری که 18 اسفند گفتند،تا 40 روز دیگه نتایج اعلام می شوند،امروز دقیقا 40 روز گذشت به خاطر همین من احتمال دادم،که امروز نتایج اعلام بشه
      • A
        Ahmad
        ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
        اسفند 29 روزه بوده😁
      • م
        مهدی
        ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۵
        سلام دوستان: بدون توجه به این آزمون شرایط این طوریه که 40 روز کاری باید نتایج اعلام شوند،مثلا آزمون وکالت پارسال 40 روز کاری به علاوه پنج الی شش روز تاخیر نتایج اعلام شد،اما طبق خبری که دیروز اعلام شد که گفتند سه روز آینده باید پنجشنبه یا نهایتا جمعه نتایج اعلام بشه،اما من نظرم این هست که امروز هم احتمال اعلام نتایج هست،اما شرایط نرمال 40 روز کاری هست.
        • ف
          فاطمه
          ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۵
          سلام عزیزم دوست خواهرم پارسال رشته شو نمیخواستن بعد آخر سری گفتن دوسال سابقه داره میتونه ثبت نام کنه رشته اش هم کشاورزی غیر مرتبطه. تو همون 35 روز روزی 4 ساعت میخوند که صبح تا ظهرش مدرسه غیر انتفاعی تدریس میکرد. وبه هیچکس هم نمی‌گفت 4ساعت میخونه کسی اصلا فکر نمی‌کرد قبول بشه با امتیاز بالا امسال دولتی درس میده
          درکنارش هم یکی بود یکسال میخونده ولی قبول نشد تو آزمون. همه فکر میکردن اونی ک یک سال خونده قبول میشه
          بنابراین خدا اگر برای کسی چیزی بخواد همون میشه.
          • ا
            الی
            ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۷
            من 25 روز خوندم. امید به قبولی دارم.

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ