اختصاص ۵۸۰ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان بوشهری

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۵۸۰ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان بوشهری اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا میری صبح سه‌شنبه در نشست ساماندهی اشتغال مددجویان اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای در راستای ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان در استان بوشهر صورت گرفته و شاهد اجرای طرح‌های مهمی هستیم. وی از طراحی آموزش برای سه هزار و ۴۷۲ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۹۵ درصد این افراد به میزان سه هزار و ۳۹۳ نفر آموزش دیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی صورت گرفته کمیته امداد استان بوشهر در ۱۰ ماه امسال در عرصه طرح‌های اشتغال‌زایی استان برتر معرفی شده است. وی بیان کرد: اجرای طرح‌های خوداشتغالی، برنامه محوری کمیته امداد و توجه به مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی از اهداف این نهاد است که در این راستا امسال در برنامه راهبری شغلی چهار هزار و ۹۳۰ نفر قرار گرفته و تاکنون چهار هزار و ۲۳۶ نفر محقق شده است.

میری ادامه داد: در راستای هدایت شغلی مددجویان به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد در ۱۰ ماه امسال ۴ هزار و ۷۲۶ نفر هدایت شغلی شده‌اند. وی به طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد پرداخت و با بیان اینکه در سال جاری از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه ۵۸۰ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد اختصاص یافت خاطر نشان کرد: تاکنون ۴۸۱ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه برای اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ