احتمال افزایش میزان وام اشتغال مددجویان وجود دارد

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی از توزیع ۱,۵ میلیون بسته غذای گرم میان نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: سه میلیون و ۵۰۰ هزار سبد غذایی نیز با همکاری کمیته امداد میان محرومان سراسر کشور توزیع شده است.


به گزارش بازارکار مجید باجلان معاون اداری مالی کمیته امداد در نشست خبری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و لزوم همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان به ویژه در ایام شیوع کرونا، افزود: کمیته امداد براساس تکالیف ذاتی خود در زمینه ترویج فرهنگ خیر و احسان و تعامل با خیران، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی، ضمن پیوستن به پویش ملی ایران همدل، طرح اطعام مهدوی را با هدف اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه هدف اولیه این طرح راه‌اندازی ۳۱۳ مرکز اطعام و توزیع پنج میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان بود، ادامه داد: با همکاری دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی، خیریه‌ها، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، موکب‌های اربعینی و ... در حال حاضر ۱۰۶۰ آشپزخانه بزرگ با رعایت اصول بهداشتی، با طرح اطعام مهدوی همکاری می‌کنند و روزانه بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذا طبخ و میان محرومان توزیع می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی به همکاری ۲۰ هزار نیروی داوطلب در اجرای طرح اطعام مهدوی اشاره کرد و گفت: تا روز گذشته حدود ۱,۵ میلیون وعده غذای گرم توسط مراکز اطعام طبخ و به نیازمندان ارائه شده و تا پایان ماه مبارک رمضان، میزان طبخ و توزیع غذای گرم از پنج میلیون فراتر خواهد رفت.

وی همچنین از ارائه سه میلیون و ۵۰۰ هزار سبد غذایی با همکاری کمیته امداد، بسیج، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی خبر داد و تاکید کرد: کمیته امداد با پیوستن به پویش ایران همدل، تعامل خوبی با دیگر دستگاه‌های مسئول در امر محرومیت‌زدایی داشته و چراغ روشنی برای محرومان و نیازمندان است.

باجلان خاطرنشان کرد: برنامه کمیته امداد توزیع غذای گرم در میان نیازمندان هر محله و مناطق حاشیه شهرهاست و برای مناطق روستایی به دلیل دوری مسافت و رعایت مسائل بهداشتی، جیره خشک غذایی توزیع شده است.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی با تقدیر از همکاری مردم و خیران در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد، گفت: مردم خیر و نوعدوست ایران اسلامی تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد تومان به صورت نقدی و ارائه مواد غذایی به کمیته امداد کمک کرده‌اند که تمامی مبالغ جمع‌آوری شده، به صورت روزانه برای تهیه و پخت غذا در اختیار مراکز اطعام و آشپزخانه‌های این طرح قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هفته آینده و با آغاز هفته اکرام، شاهد یک جهش در میزان طبخ و توزیع غذای گرم خواهیم بود، افزود: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با پیوستن به پویش ایران همدل و طرح اطعام مهدوی، کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰، شماره حساب ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰، شماره حساب بانک ملی ۳۳۳۳ و یا از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به کمیته امداد ارائه کنند.
وی در پایان با اشاره به برنامه کمیته امداد برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی گفت: احتمال افزایش میزان وام اشتغال برای ایجاد برخی فرست های شغلی تا بیش از ۵۰ میلیون تومان برای مددجویان وجود دارد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ