استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)

۳۷۵۱۵۳ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای مرحله  مصاحبه تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

بسته‌های مطالعاتی مصاحبه

 

خبر ۱ خرداد ۱۴۰۳-اعلام نتایج کتبی آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی به اطلاع می رسانیم،نتایج کتبی آزمون اعلام شد.

مشاهده نتایج آزمون


لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اول خرداد ماه ۱۴۰۳ است. برای مشاهده نتایج این آزمون، به «اعلام نتایج آزمون» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

در استخدام تامین اجتماعی دیپلم ها نیز میتوانند در آزمون شرکت نمایند که همین مساله باعث افزایش متقاضیان شرکت در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ خواهد شد. در آخرین دفترچه آزمون استخدام تامین اجتماعی مقطع دیپلم نیز برای برخی مشاغل احراز شده بود و در آینده نیز می‌توانیم امیدوار باشیم دارندگان مدرک دیپلم نیز بتوانند به استخدام سازمان تامین اجتماعی درآیند.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه آزمون استخدام تامین اجتماعی باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

ای استخدام

زودتر از دیگران استخدام شوید!

با فعال‌سازی سرویس پیامکی به صورت لحظه‌ای از فراخوان‌های استخدامی دولتی و سراسری مطلع شوید!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۷۵٬۱۵۳ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)

  • س
    سمیه
    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
    کسی می‌دونه طبق سالهای گذشته پایین درصد قبولی تامین اجتماعی مال کدوم مرکز استان بوده ؟؟؟؟
    • s
      shahivand
      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۸
      استانها و شهرستانها متاسفانه بخاطر بیکاری معمولا بیشترین شرکت کننده رو دارن و درصدشون هم به نسبت از تهران بیشتره
      • ح
        حسین
        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳
        کاملا اشتباه دوست عزیز ربطی ندارد
        سوسنگرد 21 درصد قبول
        کرمانشاه 49 هم قبول نشده بود
        • s
          shahivand
          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱
          سلام فک نکنم تامین زیر 30 رو دعوت به مصاحبه کنه
          • s
            shahivand
            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
            سلام بعید میدونم تامین زیر 30 رو دعوت به مصاحبه کنه
            • m
              mostafa
              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۴
              بله همینطور من کارنامه ای دیدم از بانک ملی که طرف با رتبه 18.33دعوت به مصاحبه شده بود
            • ح
              حسین
              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۸
              صفحه 1960 همین سایت
              • ح
                حسین
                ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۹
                ینی شهری که میانگینش زیر 30 باشه نیرو نمیگیره دوست عزیز؟
                • s
                  shahivand
                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
                  سلام آره حق با شماست ❤
                  • ا
                    احمد
                    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۲
                    بستگی به نمره نداره، فقط باید جز نفرات اول باشید تا دعوت بشید به مصاحبه، حتی اگر ده درصد هم امتیاز شما باشه اگر رقیب شما کمتر از شما امتیاز داشته باشند، حتما به مصاحبه دعوت خواهید شد. آزمون های استخدامی هنجاری هستند مثل کنکور، معیاری نیستند.
              • ق
                قانون کار
                ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶
                ماده 25
                هرگاه قرارداد کاربرای مدت موقت و یا برای انجام کار معین، منعقد شده باشد هیچیک از طرفین به تنهائی حق فسخ آنرا ندارد.
                تبصره 1
                رسیدگی بهاختلافات ناشی ازنوع این قراردادها در صلاحیت هیات های تشخیص و حل اختلاف است.
                • ح
                  حسین
                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۷
                  مربوط به سوال چند قانون کار هستش؟
                • ق
                  قانون کار
                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱
                  126- در داروخانه‌ای فقط صاحب داروخانه و همسر و دو فرزندشان کار می‌کنند و مزد همسر و فرزندان توسط صاحب داروخانه پرداخت می‌شود. در این زمینه، شمول یا عدم شمول قانون کار بر رابطه صاحب داروخانه و همسر و فرزندان چگونه است؟
                  الف) چون داروخانه خارج از منزل مسکونی قرار دارد، کارگاه خانوادگی محسوب نشده و مشمول قانون کار قرار می‌گیرد.
                  ب) نظر به اینکه در داروخانه فقط صاحب داروخانه و همسر و فرزندان وی شاغل میاشند، ه این لحاظ کارگاه خانوادگی محسوب و شمول قانون کار بر رابطه بین انان موضوعیت پیدا نمی‌کند.
                  ج) از آنجا که صاحب داروخانه همسر و فرزندان خود را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه نموده است، رابطه بین انان از نوع رابطه کارگری و کارفرمایی مشمول قانون کار استنباط می گردد.
                  د) رابطه صاحب کار و همسر در شمول قانون کار نبوده و صرفا رابطه بین صاحب داروخانه و فرزندان مشمول قانون کار است.
                  137- چنانچه کارگر و کارفرما در قرارداد کار برابر توافق بعمل آمده مدتی را به عنوان دوره آزمایشی کار که حداکثر مدت آن برای کارگران ساده و نیمه ماهر یک ماه و رای کارگران ماهر و دارای تخصص سطح بالا سه ما می باشد تعیین نماید. در این صورت، قطع رابطه کار در دوره آزمایشی به چه نحوی امکان پذیر خواهد بود؟
                  الف) با توجه به اینکه قرارداد کار از جمله عقد لازم است، پیش بینی دوره آزمایشی در قرارداد کار به دلیل قابلیت فسخ آن مخالفت با قانون پیدا می کند.
                  ب) امکان قطع رابطه در دوره آزمایشی … فسخ قرار داد کار می گردد، صرفا از اختیارات کارگر خواهد بود.
                  ج) حق قطع رابطه در دوره آزمایشی کار … کار می‌باشد، فقط از اختیارات کارفرماست.
                  د) هر یک از طرفین قرارداد کار حق قطع رابطه در دوره آزمایشی …. اخطار قبلی و بدون اینکه الزام به پرداخت خسارت داشته باشد را خواهند داشت که با قطع رابطه در دوره آزمایشی …. قرارداد کار منعقده بین آنان نیز فسخ می گردد.
                  128- برابر تبصره یک ماده 13 قانون کارف مطالبات کارگر، جزء دیون ممتازه بوده و …. موظف می‌باشند بدهی پیمانکاران به کارگران را برابر رای مراجع قانونی از محل مطالات پیمانکار من جمله ضمانت حسن انجام کار پرداخت نمایند. منظور از مراجع قانونی در تبصره ماده قانونی مذکور کدام مراجع می‌باشند؟
                  الف) شعب بدوی و تجدیدنظر پیش بینی شده در قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، مراجع قانونی تبصره یک ماده 13 قانون کار را تشکیل می دهند.
                  ب) منظور از مراجع قانونی مقرر در تبصره یک ماده 13 قانون کار، هیات‌های تشخیص و حق اختلاف موضوع فصل نهم این قانون می‌باشد. توضیح اینکه، در اجرای تبصره یک ماده 13 قانون دادخواست کارگران به طرفیت پیمانکار در مراجع حل اختلاف مورد رسیدگی قرار گرفته و ارای قطعی صادره از طریق اجرای احکام دادگستری بر علیه مقاطعه دهنده به مورد اجرا گذاشته می شود.
                  ج) مقصود از مراجع قانونی مذکور در تبصره یک ماده 13 قانون کار، شوراهای حل اختلاف دادگستری هستند که بر اساس قانون شوراهای حل اختلاف به این قبیل دعاوی رسیدگی و صدور رای می‌کنند.
                  د) شورای اسلامی کار یا انجمن صنفی کارگری و یا نماینده قانونی کارگران در کارگاه‌ها، مراجع قانونی موضوع تبصره یک ماده 13 قانون را تشکیل می‌دهند.
                  129- آیا با وجود انعقاد قرارداد کار، چنانچه کارفرما قبل از شروع به کار اقدام به فسخ قرارداد نماید، فرد می‌تواند مراتب را از طریق مراجع حل اختلاف پیگیری و در این مراجع طرح دعوی نماید؟
                  الف) صرف انعقاد قرارداد کار، رابطه طرفین مشمول قانون کار قرار گرفته و فسخ قرارداد قبل از شروع به کار نیز قابل پیگیری و رسیدگی در مراجع حل اختلاف است.
                  ب) به جهت عدم شروع به کار، مراجع حل اختلاف فقط میتوانند درباره الزام کارفرما به پرداخت حقوق کارگر برای طول مدت قرارداد، صدور رای نمایند.
                  ج) هیات‌های تشخیص و حل اختلاف می‌توانند کارفرما را ملزم به اجرای قرارداد کار در رای صادره نمایند.
                  د) به دلیل عدم شروع به کار طرف قرارداد با کارفرما و تحقق نیافتن رابطه کارگری و کارفرمایی و در نتیجه عدم شمول قانون کار بر این رابطه، دعاوی بین طرفین قابل طرح و رسیدگی در مراجع حل اختلاف قانون کار نخواهد بود.
                  130- بر اساس قانون کار، تعلیق به منظور توقف موقت تعهدات کارگر و کارفرما به دلیل بروز سوانح می‌باشد. تعلیق صرفا قرارداد کار دائم را شامل می‌شود یا به دیگر قراردادهای کار نیز شمول پیدا می‌کنند؟
                  الف) موضوع تعلیق و مصادیق و آثار مترتب بر آن، اختصاص به نوعی خاص از قرارداد کار نداشته و انواع قراردادهای کار، اعم از موقت، انجام کار معین و دائم را شامل می‌شود.
                  ب) مقررات مربوط به تعلیق تنها ناظر بر قرارداد کار دایم می‌باشد و به دیگر قراردادهای کار تسری پیدا نمی‌کند.
                  ج) شمول تعلیق به قراردادهای کار با مدت موقت منوط به ذکر آن در قرارداد کار خواهد بود.
                  د) با توجه به آثاری که تعلیق دارد، تسری آن به قرارداد انجام کار معین موضوعیت پیدا نمی کند.
                  131- نحوه محاسبه مزایای پایان کار یا سنوات خدمت کارگرانی که مزد خود را به صورت ساعتی یا کارمزدی و یا کارمزد ساعتی دریافت می‌دارند و پرداختی به آنان در ماه‌های مختلف متفاوت است، چگونه انجام می‌شود؟
                  الف) آخرین مزد دریافتی آنان در آخرین ماه کارکرد، ملاک محاسبه سنوات خدمت قرار می‌گیرد.
                  ب) حق السعی پرداختی در آخرین ماه اشتغال در کارگاه مبنای محاسبه مزایای پایان کار خواهد بود.
                  ج) میانگین دریافتی‌های کارگر در یک سال آخر خدمت، ملاک محاسبه مزایای پایان کار می‌باشند.
                  د) ماخذ محاسبه سنوات خدمت کارگران مشمول نظام مزد ساعتی، کارمزد و کارمزد ساعتی میانگین مجموع پرداختی‌ها در آخرین 90 روز کارکرد آنان خواهد بود.
                  132- در قانون کار، ساعت کار چگونه تعریف می‌شود و در این رابطه آیا ساعت صرف غذا در کارگاه و ایاب و ذهاب جزء ساعت کار کارگران محسوب می‌گردد؟
                  الف) زمانی که کارگران در محل کار نهار و یا شام صرف می‌کنند و نیز ایاب و ذهاب جزء ساعت کار به حساب می‌آید.
                  ب) ساعت کار مدت زمانی است که کارگر، نیرو یا وقت خود را به منظور انجام کار در اختیار کارفرما قرار می‌دهد به این لحاظ ساعت صرف غذا و ایاب و ذهاب جزء ساعت کار منظور نمی‌گردد.
                  ج) منظور از ساعت کار، مجموع مدت زمان انجام کار و ادای فریضه نماز و ایام استراحت و صرف غذا خواهد بود.
                  د) به استثنای ایاب و ذهاب، سایر موارد از قبیل ایام صرف غذا و استراحت جزء ساعت کار محسوب می‌شود.
                  133- کارگری با طرح دادخواست، مدعی است که کارفرما در محاسبه مزایای پایان کار وی بعد از بازنشستگی، فوق العاده نوبت کاری را منظور نکرده است. در این رابطه کدام جمله صحیح است؟
                  الف) چون فوق العاده نوبت کاری جزء حق السعی می‌باشد، به این لحاظ در محاسبه پاداش بازنشستگی نیز به حساب می‌آید.
                  ب) فوق‌العاده نوبت‌کاری از اجزاء مزد است به این جهت موثر در محاسبه پاداش بازنشستگی می‌باشد.
                  ج) اگر چه فوق العاده های مربوط به نوبت کاری جزء حق السعلی است اما مبنای محاسبه پاداش بازنشستگی یا سنوات خدمت، مزد ثابت یا مبنای ماهانه می‌باشد از این جهت فوق العاده نوبت کاری در محاسبه پاداش بازنشستگی منظور نمی‌گردد.
                  د) از آنجا که فوق العاده نوبت کاری به تبع شغل و کار تادیه می گردد، بنابراین در محاسبه مزایای پایان کار از جمله پاداش بازنشستگی لحاظ خواهد شد.
                  134- در صورت بروز اختلاف بین کارگر و کارفرما در زمینه تاریخ استفاده از مرخصی، نظر کدام مرجع لازم الاجرا است؟
                  الف) هیات‌های تشخیص و حل اختلاف موضوع فصل نهم قانون کار
                  ب) شورای اسلامی کار یا انجمن صنفی کارگری و یا نماینده قانونی کارگران
                  ج) اداره کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
                  د) اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل
                  135– توافق کارگر و کارفرما مبنی بر اشتغال به کار در روز جمعه بدون تعطیل یک روز معین دیگری در هفته چه حکمی دارد؟
                  الف) در صورت پرداخت فوق العاده کار در روز جمعه منع قانونی نخواهد داشت.
                  ب) ناظر بر کارگاه‌های بالای ده نفر کارگر می‌باشد و به واحدهای زیر ده نفر کارگر شمول ندارد.
                  ج) در قراردادهای کار با مدت موقت، اشتغال در روز جمعه بدون تعطیل یک روز دیگری از هفته مغایرت قانونی ندارد.
                  د) اگر چه با موافقت کارگران همراه باشد فاقد وجاهت قانونی است و برخلاف نص صریح تبصره یک ماده 62 قانون کار که تعطیل یک روز در هفته را اجباری قرار داده است، خواه
                  • ف
                    فاطمه
                    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
                    سلام دوستان یه سوالی داشتم.....
                    من تازه استخدام وزارت بهداشت شدم
                    این آزمون رو خوب زدم حالا اگه قبول شدم تو مراحل بعد بنظرتون بمونم یا انصراف بدم بیام تامین؟؟ متشکر
                    • ح
                      حسین
                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷
                      خدایی درسته وقتی استخدامی جایه دیگه هستید ینفر که دوتا بچه داره مریضه یا هرچی رو تنگ می‌کنی !
                      یکم یک ذره فکر کنید به این کار تو شغل خودتون بهترشید
                      • ف
                        فاطمه
                        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
                        هر کسی لیاقتشو داشته باشه استخدام میشه...سوال پرسیدم فقط ... متشکر از موعظه تون
                        • ا
                          احمد
                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸
                          کاملا حق با شماست. این حرفها چیه، هر کسی شایستگی داشت باید هر جایی دوست داشت، استخدام بشه. من خودم بیکار هم هستم.ولی حق با شماست
                          • 🇮
                            🇮🇷🇮🇷🇮🇷
                            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۵
                            ربطی به لیاقت نداره
                            اختلاف نمرات گاهی یک درصد هم نمیشه با یک سوال بیشتر یا کمتر لیاقت کسی مشخص نمیشه
                            بهتره اگر از شغلتون راضی هستید بمونید تا یک جوان دیگه مشغول بشه چون الان برای شما کد استخدامی صادر شده و سهمیه ی بهداشت سوخت میشه و از ذخیره دعوت نمیشه
                            • ا
                              احمد
                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۴
                              برا شما و امثال شما ها واقعا جای تاسف داره. هم باعث میشیدظرفیت شغل قبلی تون جاش خالی بشه هم می‌خواین در شغل بعدی جای یه نفر دیگه رو بگیرید قانع نیستید و همیشه طمع و اشتها برا حقوق و استراحت و مزایا بیشتر دارید لیاقتی که با زیر پا گذاشتن حق دیگران به دست بیاد لیاقت نیست ....
                          • M
                            M.z
                            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
                            من هم دقیقا شرایط شما رو دارم
                            تامین هم از لحاظ حقوق و مزایا بهتره
                            هم از لحاظ طبقه بندی شغلی
                            هم وام و تسهیلات بهتر هست
                            پنج شنبه هم تعطیل شدن ولی درمان تعطیل نمیشه
                            برای جابه جایی هم راحت تر از بهداشت هست
                            پس اگر قبول شدید حتما این کار رو بکنید
                            • ح
                              حاج احمد سیاهکلی اما ساکن تهران
                              ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۲
                              اگر کادر درمان هستید بهتون بگم بیمارستانهای تامین کار کردن توش خیلی سخته و تو مخی زیاده...چون من زن داداشم نرس بیمارستان تامین هست و از نزدیک میبینم...
                              منتها من خودم استخدام علوم پزشکی بودم بیمارستان روانپزشکی و 28 مهر آزمون دادم شبکه بهداشت قبول شدم و الحمدالله راحت شدم ....خودم هم کارشناس پرستاری ام
                              دوستان یکی از پزشکان تامین اجتماعی تهران دوست منه و از مدیران رده بالا هست از حقوق امور بیمه پرسیدم گفتن که کف حقوق از 20 تومن شروع میشه....
                              اما بیمارستانهای تامین خیلی خوب نیست اما بهتر از وزارت بهداشت حقوق میدن اما تو مخی بیمارستانهای تامین بیشتر از وزارت بهداشته
                            • ح
                              حسین
                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
                              انشالا که شما نباشید
                              • م
                                مریم
                                ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۱
                                اگه درمان هستین وزارت نسبت به حجم کاریش برای خانم ها بهتره ولی اگه اداری هستین تامین اجتماعی. دریافتی تامین بیشتر از وزارته ولی فقط سوابق درون سازمانی رو برای حقوق و مزایا درنظر میگیره اما وزارت تمام سوابق رو قبول میکنه
                                • ح
                                  حاج احمد سیاهکلی اما ساکن تهران
                                  ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۴
                                  والا من وزارت بهداشت بودم حدود 13 سال سابقه من رو فقط 2 سال طرح منو قبول کردن!!!!!
                                  اما شبکه بهداشت که الان استخدام شدم خدا و شکر تمام سوابق رو حساب میکنه...
                                  • M
                                    M.z
                                    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۷
                                    شبکه بهداشت که جز وزارت بهداشت هست
                                    • م
                                      مریم
                                      ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸
                                      حتما عنوان شغلیتون متفاوت بوده من برای یک شغل واحد گفتم که تامین سوابق رو نمی پذیره
                                • ع
                                  علی
                                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
                                  تبریز تا شعاع 4 کیلومتر جا برای پارک پیدا نمیشد آخرش وسط پل پارک کردم :)
                                  من که پشیمون شدم بین این همه آدم
                                  • ف
                                    فاطمه
                                    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷
                                    از چی پشیمون شدین؟
                                    • ا
                                      احمد
                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
                                      حالا خوبه وسط چهار راه پارک نکردی 😄
                                      • ع
                                        علی
                                        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳
                                        سلام. حوزه ماشین سازی بودی؟
                                        • N
                                          NEDA
                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
                                          طبیعیه واسه استان ماهم سلوغ بود چون کادر درمان و اداری باهم ازمون دادن و تعدادشون خیلی زیاد بوده
                                          • ا
                                            امید
                                            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۹
                                            منم تبریز بودم ماله کدوم شهرین؟
                                          • ا
                                            امور بیمه
                                            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
                                            ان شاءالله 3 نفر اول هر شهر 50 رو بیشتر نزده باشن🤣
                                            • .
                                              ...
                                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۷
                                              با امتیاز کرونا بومی تاهل و فرزندو چه چه مطمن باش نمره ها از صد هم رد میشه
                                            • ن
                                              ناشناس به زارا
                                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
                                              سلام خوب هستین شما زبان انگلیسی رو پاسخ ندادید اگه پاسخ دادید لطفا پاسخ هایی رو که دادید بزارید یا هریک از دوستان که پاسخ دادن کاربر شنل قرمزی هم گفتن پاسخ ندادن
                                              • ش
                                                شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۲
                                                سلام باور کن من زبان رو سفید گذاشتم😀
                                                • ز
                                                  زارا
                                                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۲
                                                  سولات زبان رو ندارم ، یه خورده مشکل بود
                                                  زیاد نزدم ،
                                                • ب
                                                  به دوستان
                                                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
                                                  سلام سوال قسمت ادبیات اضافه تشبیهی میشد گزینه چهار؟!
                                                  • م
                                                    مهدی
                                                    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷
                                                    اره
                                                    • ا
                                                      احمد
                                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۵
                                                      آره 4 بود با شک زدم ولی درست بود😁
                                                      • ن
                                                        ناشناس
                                                        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۸
                                                        ببخشید گزینه ی چهارم شعرش رو می گید درست زدم یانه
                                                        • ا
                                                          احمد
                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۷
                                                          شعر نبود چند تا دو کلمه ای بودن
                                                      • س
                                                        سیاوش
                                                        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
                                                        دوستان تو قسمت انتهای دفترچه راهنمای تامین اجتماعی یه بخشی هست به اسم شرایط ارزیابی تکمیلی ..
                                                        واسه رشته های مختلف من اخص کارشناس بیمه یکسری حیطه عمومی و اختصاصی معرفی کرده
                                                        مثلا حیطه عمونی کارشناس بیمه رو زده
                                                        همکاری و کار تیمی
                                                        مهادت های شغلی
                                                        تفکر سیستمی ..
                                                        منظور از این قسمت کسی میدونه چیه
                                                        و ایا اینا باز کتاب خاصی هستن که باید خونده بشن؟
                                                        • ت
                                                          تامین
                                                          ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
                                                          راجع به همینا تو مصاحبه یه سری سوالات بیخود ازتون می پرسند که اصلا آدم نمی دونه چه جوابی باید بده
                                                          همش هم راجع به خودتون و اقداماتی که در زندگی انجام دادید و موقعیت هایی که درش قرار گرفتید و عکس العمل هایی که نشون دادید
                                                          اکثرا مباحث روانشناسی و شخصیت شناسی هست
                                                          فکر نمی کنم کتاب کمکی بکنه، چون قفط راجع به خودتون هست، شخص شما رو می خواهند بشناسند و تحلیل کنند که آیا از پس این کار بر می آیید یا خیر و اینکه چه کسی برای این شرایط کاری شایسته تر است
                                                          • س
                                                            سیاوش
                                                            ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸
                                                            مرسی
                                                            • ت
                                                              تامین
                                                              ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷
                                                              خواهش
                                                        • ز
                                                          زارا
                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱
                                                          به شنل قرمزی
                                                          در مورد اون سوال پایین ، جواب درست رو دارم میگم بخدا
                                                          کتاب رو مطالعه کنید متوجه میشید
                                                          شما میگید اگه بیمه نبوده شامل نمیشه
                                                          تکلیف سال های قبلش پس چه میشه که بیمه رو پرداخت کرده ، اگر گفته بود بیمه شده ای که ، اگه همین رو گفته بود بدون در نظر گرفتن هیچ چیز دیگه ای شامل میشد گزینه که شما میگید ،
                                                          ولی گفته در اثر حادثه ای ،
                                                          ذکر نکرده بیمه شده ،
                                                          اون زمان بیمه نبوده ، میرن سراغ گزینه یکسال 90 روز
                                                          • f
                                                            fatemeh
                                                            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
                                                            اشتباه زدی عزیزم با اینکه مطمئن بودم دوباره رفتم نگاه کردم ...
                                                            • K
                                                              Km
                                                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
                                                              پس کدام گزینه درسته
                                                              • ز
                                                                زارا
                                                                ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
                                                                باشه ،😂
                                                                ببخشید اگه چیزی هم گفتم
                                                                دیگه بهتر از این نمیشود توضیح داده
                                                                • ح
                                                                  حسین
                                                                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۸
                                                                  واضحه که استباس
                                                                  • ف
                                                                    فاطمه
                                                                    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۳
                                                                    دیگه هرطور میانه چی بگم
                                                                    • ف
                                                                      فاطمه
                                                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۴
                                                                      دیگه هرطور میلته چی بگم
                                                                      • ف
                                                                        فاطمه
                                                                        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۹
                                                                        دیگ هر طور میلته چی بگم
                                                                    • ش
                                                                      شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
                                                                      اگه بیمه نباشه که هیچ گونه مستمری بهش تعلق نمیگیره
                                                                      دقیق توی جزوه شناخت تامین قسمت از کارفتادگی کلی اومده اون پاراگراف آخر مطالعه بفرمایید
                                                                    • م
                                                                      مریم
                                                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰
                                                                      دوستان میشه این سوال منو ج بدید؟
                                                                      اگر زمانی راستگویی شما به ضرر سازمان باشه شما چیکار میکنید؟ راست میگید یا به سود سازمان دروغ میگید؟
                                                                      آقای the end لطفا پاسخ بدید
                                                                      • س
                                                                        سیاوش
                                                                        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
                                                                        اگه من باشم
                                                                        تا خرخره دروغ میگم
                                                                        • م
                                                                          مریم
                                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
                                                                          🥴🙄
                                                                        • ا
                                                                          احمد
                                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۷
                                                                          باید بگی کلا راستشو میگم چون در غیر این صورت فکر میکنند شما در زندگیتون و در آینده در کارتون کلا آدم دروغ گویی هستید و بیشتر سوالات مصاحبه رو هم دروغ گفتید.
                                                                          در مورد روزه گرفتن و نماز خواندن هم اگر چه انجام نمی‌دهید ولی باید تو چشمشون نگاه کنی دروغ بگی تا باور کنند وگر نه رد میکنند اگر اصرار هم کردن چرا دروغ میگی یعنی شما اصلا یک روزم روزه رو نخوردی باید بگی نه کلا تمام روزه رو گرفتم گر چه می‌دونن تو دلت دروغ میگی ولی نباید به زبون بیاری.
                                                                          از یکی شنیدم می‌گفت بهشون گفتم فقط یه روز به خاطر ضعف بدنم روزه نگرفتم درجا ردش کردن 😁
                                                                          • M
                                                                            M.z
                                                                            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
                                                                            این سوالا معمولا برای مرحله گزینش که پس از مصاحبه باید برید برای گزینش
                                                                            قبلا فقط نفر قبول شده نهایی می رفت به مرحله گزینش این سری انگار نفر اول و دوم هر ظرفیت تشریف می برند گزینش
                                                                            موقع گزینش نیاز نیست همه چیز کامل دقیق بدید ولی اعمال و مناسبت های دین رو باید بدونید
                                                                            مثل نماز و روزه و زکات و خمس و تولی و تبری
                                                                            از اعضا خانواده و شغلشون
                                                                            نماز جمعه، مراسم شب قدر، نماز عید فطر
                                                                            حد ترخص، نماز مسافر
                                                                            مبطلات نماز و روزه و شکلات نماز، روز قدس
                                                                            راهپیمایی رفتین، در انتخابات شرکت کردین یا نه
                                                                            مهر داخل شناسنامه رو نگاه می کنن،
                                                                            چیزی که خیلی مهم هست ولایت و نظرتون راجب ولایت، حجاب نظرتون راجب حجاب
                                                                            وظایف شغلی، قبلا کجا ها کار کردید و چرا از اونجا استعفا دادید، آیه الکرسی، حمد و سوره
                                                                            نماینده مجلس شهرستان تون
                                                                            نماز جمعه رفتید کی نحوه خواندن ش
                                                                            امام جمعه توی خطبه چی گفت
                                                                            راهپیمایی رفتید چه کسانی صحبت کردن
                                                                            چی گفتن
                                                                            تمام این سوالا پرسیدن از من
                                                                            • M
                                                                              Mojjjj
                                                                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۷
                                                                              سلام
                                                                              شما قبلا تو سازمان تامین اجتماعی مشغول شدید
                                                                              اگر شدید در مورد حقوق دریافتیتون یک رنج مشخص میدید ک بدونیم چخبره
                                                                              ارزش داره ک در صورت قبولی ادامه بدیم یا نه
                                                                              چه مزایایی دارن
                                                                              هرچی ک در خصوص معایب و مزایا میدونید لطفا بگید ممنون میشم
                                                                            • ف
                                                                              فاطمه
                                                                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲
                                                                              من کلا خندم میگیره دروغ بگم... تو چشمش هم نگاه کنم بدترررر 😂😂
                                                                              • آ
                                                                                آذردخت
                                                                                ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۴
                                                                                من روزه میگیرم نماز میخونم
                                                                                ولی یکی ازم بپرسه دروغ نمیتونم بگم.
                                                                                اخر سرم کسی قبول میشه که قشنگ و تمیز دروغ میگه به نماز و روزه و عبادت نیست واقعا
                                                                              • ت
                                                                                تامین
                                                                                ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
                                                                                اگر در مصاحبه تخصصی این سوال رو از شما بپرسند حتما باید بگید که راستشو می گم و گرنه قطعا مصاحبه به ضرر شما تموم خواهد شد
                                                                                اگر در گزینش هم این سوال رو از شما پرسیدند همینطور
                                                                                اما دوستمون درست گفت، در گزینش آن طور که اونا می خوان، نباشی قطعا رد می شی
                                                                                اگر با معیارهای مورد نظر گزینش هم خوانی ندارید دیگه خودتون هستید و وجدان خودتون، اگر شغل رو می خواهید مجبورید ظاهر سازی کنید و گرنه خدافظی
                                                                                • م
                                                                                  مریم
                                                                                  ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۱
                                                                                  برای مصاحبه تخصصی میخوام
                                                                              • ز
                                                                                زارا
                                                                                ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
                                                                                به ،🇮🇷🇮🇷🇮🇷
                                                                                نوح نیست
                                                                                بین ابراهیم و موسی
                                                                                یکیش درست
                                                                                گزینه درست با شما
                                                                                • س
                                                                                  سیاوش
                                                                                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳
                                                                                  من زده بودم موسی
                                                                                  ینفر وسط امتحان پاشد گفت به شرفم قسم این سوال ابراهیمه
                                                                                  ماهم زدیم ابراهیم
                                                                                  • ف
                                                                                    فاطمه
                                                                                    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸
                                                                                    مراقب نداشتین😐
                                                                                    • ا
                                                                                      امید
                                                                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
                                                                                      ابراهیم
                                                                                      • آ
                                                                                        آذردخت
                                                                                        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۵
                                                                                        گولتون زد شماها رد شید خودش قبول شه 😂
                                                                                        • س
                                                                                          سیاوش
                                                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۱
                                                                                          یعنی همون موسی بوده ؟
                                                                                        • آ
                                                                                          آذردخت
                                                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۵
                                                                                          من به این سوال جواب ندادم ولی درکل عرض کردم 😅
                                                                                        • 🇮
                                                                                          🇮🇷🇮🇷🇮🇷
                                                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳
                                                                                          نوح😄
                                                                                        • S
                                                                                          Sareh
                                                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸
                                                                                          تهران حد نصابش چقدره ؟
                                                                                          • 🇮
                                                                                            🇮🇷🇮🇷🇮🇷
                                                                                            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
                                                                                            مگه نتایج اومده؟
                                                                                          • ر
                                                                                            راه سخت اما پایان نزدیک است...
                                                                                            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
                                                                                            سلام دوستان
                                                                                            به نظرتون از نظر حقوق و مزایا و خصوصا ارتقا شغلی آپ بهتره یا تامین اجتماعی بخش اداریش؟
                                                                                            چون من اموزگاری هم قبول شدم البته نمره ام در حد وسطه .
                                                                                            از ابتدا بیشتر تمرکزم رو همین تامین بود و به گمونم هم تامین رو خوب زده باشم ،
                                                                                            هر چند شنیدم برعکس ازمون تامین ،آپ 60 مصاحبه مد نظره و 40 نمره ازمون کتبی...
                                                                                            • 🇮
                                                                                              🇮🇷🇮🇷🇮🇷
                                                                                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
                                                                                              برای خانم آموزش و پرورش خوبه
                                                                                              برای آقا تامین خوبه
                                                                                              • ر
                                                                                                راه سخت اما پایان نزدیک است...
                                                                                                ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
                                                                                                سلام مهربون ...
                                                                                                ممنون
                                                                                                ولی اون چیزی که شما میفرمایید از نظر ساعات کاری و تعطیلی هاییه که عرف شغل اموزگاری داره ،،،
                                                                                                ولی منظور من جدا از ساعات کاری، از نظر حقوق و مزایاست ،که کلا چجوریه
                                                                                                • 🇮
                                                                                                  🇮🇷🇮🇷🇮🇷
                                                                                                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
                                                                                                  معلمی امسال حدود 12
                                                                                                  تامین امسال حدود 20
                                                                                                  برای خانم ساعت کاری مهم تر از حقوقه
                                                                                                  • ا
                                                                                                    احمد
                                                                                                    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
                                                                                                    سلام،
                                                                                                    اگر خانم هستید بدون شک، آموزگاری یا دبیری عالی است و در انتخاب آن شک نکن.
                                                                                                    اما اگر آقا هستید اگر توانایی و تمایل به شغل دوم دارید، باز هم معلمی عالی است چون میتوانی در اوقات بیکاری چندبرابر یک کارمند درآمد کسب کنید.
                                                                                                    ولی اگر آقا هستید و توان یا حوصله کار دوم را ندارید، تامین اجتماعی یک کم از لحاظ حقوق از معلمی بهتر است. چون تامین اجتماعی مثل بانک یا اداره گاز نیست که حقوق بسیار خوبی را به کارکنانش پرداخت کند البته طبق گفته ای دوستان در سایت و کارش از بانک و اداره گاز خیلی بیشتره.
                                                                                                    • ر
                                                                                                      راه سخت اما پایان نزدیک است...
                                                                                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
                                                                                                      اهان ...
                                                                                                      ممنونم از شما عزیزا برای پاسخی که گذاشتید🌹🥰
                                                                                                  • ت
                                                                                                    تامین
                                                                                                    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
                                                                                                    آپ 8 صبح باید سر کلاس باشی 12 و نیم خدافظی؛ یعنی روی 4 ساعت کار می کنید، و اینکه چهار روز در هفته 24 ساعت
                                                                                                    تامین 7 و نیم صبح تا حداقل 17 عصر، یعنی روی 8 ساعت یعنی دو برابر آپ، و اینکه پنج روز در هفته
                                                                                                    آپ تمام دریافتی شما با احتساب حقوق و مزایا به 12 نخواهد رسید، هیچ مزایایی هم نخواهید داشت هیچ پیشرفت قابل توجهی هم نخواهید دید
                                                                                                    تامین بعد یکسال بیش از 22 دریافتی خواهید داشت مزایایی هم خواهید داشت
                                                                                                    نتیجه:
                                                                                                    تامین = کار بیشتر پول بیشتر
                                                                                                    آپ = کار کمتر پول پول کمتر
                                                                                                    • ر
                                                                                                      راه سخت اما پایان نزدیک است...
                                                                                                      ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۲
                                                                                                      سلام مهربون
                                                                                                      ممنونم ،به گمانم توضیحات کاملتر از این نمیشه
                                                                                                      مرسی از وقتی که گذاشتی ،ان شاالله موفق باشی🌹🌷
                                                                                                      • ت
                                                                                                        تامین
                                                                                                        ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
                                                                                                        سلام، مهربون خودتی
                                                                                                        خواهش می کنم
                                                                                                        همچنین
                                                                                                  • م
                                                                                                    مهتاب
                                                                                                    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
                                                                                                    سلام دوستان جواب کی میاد
                                                                                                    • ر
                                                                                                      راه سخت اما پایان نزدیک است...
                                                                                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
                                                                                                      گویا گفتن اواسط خرداد 🥺
                                                                                                    • ن
                                                                                                      ناشناس به احمد
                                                                                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
                                                                                                      دو تا سوال جواب دادید دو تاش اشتباه است یعنی vandal مطمئن هستم اشتباهه comprehensive خودم همین رو زدم ولی بنظرم این گزینه هم اشتباه است
                                                                                                      • ن
                                                                                                        ناشناس به مهران
                                                                                                        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷
                                                                                                        منظورم آقا مهران بود
                                                                                                        • م
                                                                                                          مهران
                                                                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۸
                                                                                                          Vandel میشد خرابکاری راجع به طناب پوسیده و کوهنوردی بود که منجر به خرابکاری میشه
                                                                                                          گزینه های دیگه کلا معنی نمیده
                                                                                                          اون یکی هم راجب درک شدن فریاد و صدا بود
                                                                                                          بازم گزینه های دیگه معنی نمیدن
                                                                                                          من تموم ترجمه ها رو‌انجام دادم خودتم ی بار امتحان کن جواب درست رو با کل ظرفیت اینترنت پیدا کن و کاملا منطقی به اشتراک بزار
                                                                                                        • s
                                                                                                          shsh
                                                                                                          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
                                                                                                          دوستان یه سوال حد نصاب رو سه نفر اول کشور در نظر میگیرن یا همون شهری که ازمون دادیم؟
                                                                                                          • 🇮
                                                                                                            🇮🇷🇮🇷🇮🇷
                                                                                                            ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
                                                                                                            شهر
                                                                                                            • ش
                                                                                                              شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
                                                                                                              برا چه شهری شرکت کردی؟
                                                                                                            • ن
                                                                                                              ناشناس به شنل قرمزی
                                                                                                              ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
                                                                                                              ممنون گفتم شاید سوالاتش رو داشته باشی
                                                                                                              • ث
                                                                                                                ثنا
                                                                                                                ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۸
                                                                                                                آقای صادق؟
                                                                                                                کارتون دارم
                                                                                                                • ص
                                                                                                                  صادق
                                                                                                                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۵۶
                                                                                                                  اگر با من هستید در خدمتم
                                                                                                                  • ث
                                                                                                                    ثنا
                                                                                                                    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۲
                                                                                                                    آره ممنونم.
                                                                                                                    میگم من ازمون 1401 قبول شدم و انصراف دادم بعد سه ماه کار کردن.
                                                                                                                    و الان این آزمون رو امتحان دادم اگه قبول بشم میزارن برم سرکار؟
                                                                                                                    کلا قانونی هست که اگر کسی از تامین اجتماعی انصراف بده دیگه نتونه برگرده
                                                                                                                • ح
                                                                                                                  حسین
                                                                                                                  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
                                                                                                                  دوستان ممنونتون میشم منو راهنمایی کنید
                                                                                                                  یه ازمون دارم منابع انسانی و رفتار سازمانی هم داره
                                                                                                                  من واسه تامین نخوندم این دو درس رو
                                                                                                                  میگن از نمونه سوالا بوده بیشتر درسته؟؟؟؟؟
                                                                                                                  • ا
                                                                                                                    احمد
                                                                                                                    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
                                                                                                                    بالای 80 یا 70 درصد کپی نمونه سوالات بود
                                                                                                                    • ش
                                                                                                                      شنل قرمزی💫👑🎀🎉
                                                                                                                      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
                                                                                                                      منابع از قلی پور بود
                                                                                                                      رفتار از جوادین
                                                                                                                      بقیه سوالاتش هم از تئوریهای مدیریت جوادین بود
                                                                                                                      البته برخی سوالات در برخی کتابا مشترکن
                                                                                                                      • ا
                                                                                                                        امیر علی
                                                                                                                        ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۹
                                                                                                                        چ نمونه سوالی

                                                                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                      ثبت پاسخ