آرشیو استخدام تامین اجتماعی سال ۱۴۰۰

۱ نظر

آرشیو استخدام تامین اجتماعی

خبر ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - خبر استخدام ۴ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: چهارهزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سال جدید جذب سازمان تامین اجتماعی می شوند.

ابوالفضل عفت نژاد شامگاه چهارشنبه در

حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل و درمان تامین اجتماعی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حدود سه هزار و ۳۰۰ نفر از کارکنان، مدیران و معاونان سازمان تامین اجتماعی کشور در ماه های اخیر بازنشسته شدند.

وی افزود: در راستای مدیریت نیروی کار و جایگزینی بازنشستگان، آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سال جدید برگزار خواهد شد.

 

خبر ۲۵ مرداد ۱۴۰۰- اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص دعوت به مصاحبه تعدادی ازشرکت کنندگان آزمون استخدامی سازمان مورخ۲۱ شهریور ۹۹

پیرو انجام مراحل دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان و در راستای ایجاد فرصت شغلی جهت شرکت کنندگان در این آزمون، سازمان نسبت به مصاحبه با آندسته از داوطلبانی که با لحاظ ضریب ۲۰/۱ موفق به کسب حد نصاب اعلامی جدید شده و شغل محل مربوطه فاقد داوطلب به میزان سه برابر ظرفیت استخدامی بوده است اقدام می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در عناوین شغلی با ظرفیت یک مجوز در صورت عدم وجود متقاضی به میزان سه برابر ظرفیت و دارا بودن حداقل یک نفر متقاضی دارای حدنصاب تعیین شده، سایر مراحل استخدامی در خصوص این افراد انجام خواهد شد.
در خصوص آن دسته از عناوین شغلی با ظرفیت بیش از یک مجوز که فاقد متقاضی به میزان سه برابر ظرفیت مربوطه باشند نیز، چنانچه تعداد پذیرفته شدگان آزمون در شغل محل مربوطه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی باشد، به میزان متقاضیانی که دارای حدنصاب نهایی آزمون هستند سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد.
در صورت عدم وجود متقاضی به میزان دو برابر ظرفیت ابلاغی، با متناسب نمودن مجوزها به نسبت (۲‏‏/۱) تعداد متقاضیان واجد شرایط اقدام و به میزان ظرفیت جدید سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد.
با توجه به محدودیت‌های مربوط به کرونا، جلسات مصاحبه این افراد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

منبع : سازمان تامین اجتماعی

خبر ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - اطلاعیه آزمون استخدامی موسسه حسابرسی تامین اجتماعی منتشر شد

اطلاعیه آزمون استخدامی موسسه حسابرسی تامین اجتماعی در تهران و دفاتر نمایندگی موسسه در استان‌ها منتشر شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید

خبر  ۵ تیر ۱۴۰۰ - لغو تعیین حدنصاب مصاحبه ایثارگران در آزمون استخدامی تامین اجتماعی

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع تعیین حدنصاب برای مصاحبه ایثارگرانی که در آزمون کتبی استخدامی سازمان تامین اجتماعی قبول شده‌اند منتفی شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از «ایثار»، در پی اعلام خبری مبنی بر تعیین حدنصاب برای مصاحبه ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که در آزمون کتبی استخدامی سازمان تامین اجتماعی قبول شده‌اند، پیگیری‌های لازم توسط مهندس سعید اوحدی به منظور لغو این حدنصاب صورت گرفت و موضوع طی مکاتبه‌ای به اطلاع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

محمد شریعتمداری با توجه به موارد قانونی یادآوری شده در این نامه و با حسن توجه به موضوع، دستورات لازم را در خصوص حدنصاب تعیین شده خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صادر کرد و مسئله از دستور کار خارج شد.

گفتنی است، پیش از این نیز ایثارگران پذیرفته شده فاقد حدنصاب لازم آزمون، باید با تکمیل تعهدنامه‌ای این موضوع را تایید می‌کردند که به عنوان نیروی شرکتی جذب و استخدام شوند و در غیر این صورت باید فرم انصراف را امضا می‌کردند که این موضوع با پیگیری‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لغو شد و در روزهای اخیر نیز مجدداً این حدنصاب در مورد مصاحبه استخدامی لحاظ شده بود که موجب نگرانی برخی از ایثارگران بود که دستور رفع این حدنصاب نیز صادر شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۲ خرداد ۱۴۰۰- کاهش حد نصاب نمره قبولی داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی این سازمان در سال ۹۹ که امتیاز آزمون کتبی آنان مشمول حدنصاب جدید (تعیین شده در مصوبه مذکور) است به تعداد سه برابر ظرفیت جذب در هر عنوان شغلی با کاهش نصاب به ۵۰ درصد بالاترین نمره اخذ شده در هر عنوان شغلی برای شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت می شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر  ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰- جذب شرکت‌کنندگان برتر آزمون استخدامی گذشته در چارچوب مقررات تسهیل می‌شود

مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: از کلیه حائزین شرایط حد نصاب مندرج در مفاد آگهی و دفترچه راهنمای آزمون (حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون) مصاحبه به عمل آمده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس اکبریان اظهار داشت: در متن آگهی (فراخوان) استخدام و همچنین مقدمه و توضیحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی قید شده است که سازمان تامین اجتماعی افراد واجد شرایط را به صورت استخدام "پیمانی و یا قراردادی" در مراکز ملکی و مراکز تحت پوشش هلدینگ درمان دعوت به همکاری می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰- تکمیل فرم تعهدآزمون استخدامی ایثارگران درسازمان تامین اجتماعی منتفی شد

بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد تکمیل فرم تعهدنامه آزمون استخدامی ایثارگران در سازمان تامین اجتماعی منتفی شد.

به گزارش ایرنا از ایثار با پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رایزنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع تکمیل فرم تعهدنامه توسط پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ایثارگران در سازمان تامین اجتماعی متنفی شد.

در پی اعلام خبری مبنی بر ضرورت تکمیل فرم تعهدنامه‌ای مربوط به سازمان تامین اجتماعی توسط ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی، پیگیری‌های لازم توسط مهندس سعید اوحدی به منظور لغو تکمیل این تعهدنامه صورت گرفت و موضوع طی مکاتبه‌ای به اطلاع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.
دکتر محمد شریعتمداری با توجه به موارد قانونی یادآوری شده در این نامه و با حسن توجه به موضوع، دستورات لازم را در خصوص لغو تکمیل این تعهدنامه خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صادر کرد و مسئله از دستور کار خارج شد.
گفتنی است بر اساس خبری که پیش از این اعلام شده بود ایثارگران پذیرفته شده فاقد حدنصاب لازم آزمون، باید با تکمیل تعهدنامه‌ای این موضوع را تایید می‌کردند که به عنوان نیروی شرکتی جذب و استخدام شوند و در غیراین صورت باید فرم انصراف را امضا می‌کردند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۲۷ اسفند ۹۹ - افزایش ۵ هزار نفری کادر درمان تامین اجتماعی در سال ۹۹

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از استخدام بیش از پنج هزار پرستار و پرسنل کادر درمان در سال ۹۹ به منظور مقابله با اپیدمی کرونا خبر داد.

امیرعباس منوچهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در سال ۹۹ حدود پنج هزار و ۲۰۰ نفر در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی استخدام شدند.

وی ادامه داد: این پرسنل از طریق آزمون سازمان سنجش پذیرفته شده و اکنون در مرحله مصاحبه قرار داشته و بیش از ۵۰ درصد متشکل از کادر پرستاری و درمان هستند.

منوچهری اضافه کرد: تعدادی از کارکنان کادر درمان سازمان از سنوات گذشته بازنشسته شده و بنابراین به منظور جایگزین کردن این پرسنل و همچنین شدت نیاز به جامعه پزشکی و پرستاری به دلیل شیوع کرونا، استخدام نیرو صورت گرفت.

صدور مجوز استخدام دو ماهه در شهرستان‌های قرمز
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین به دلیل مواجهه با اپیدمی کرونا، براساس اقدامات کارشناسانه مصوباتی از هیات مدیره سازمان اخذ شد که شهرستان‌های در وضعیت قرمز، بتوانند به مدت دو ماه رده‌های مختلف پرسنل اعم از تخصصی و پشتیبانی را استخدام کنند.

وی اضافه کرد: قرارداد این پرسنل در صورت نیاز مراکز درمانی سازمان تمدید شده و گاه نیز با انجام برخی جابجایی‌ها، کادر درمان بیمارستان یا مرکز درمانی قادر به پوشش بیماران بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

خبر ۱۶ اسفند ۹۹ - اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی درباره مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی تامین اجتماعی به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی مورخ ۹۹/۶/۲۱ سازمان تامین اجتماعی می رساند مصاحبه با آن دسته از دواطلبانی که در آزمون کتبی امتیاز ۵۰ و بالاتر را کسب نموده اند ، در حال انجام است .

در خصوص فرایند انجام مصاحبه با سایر داوطلبان آزمون استخدامی ، متعاقبا از طریق سایت رسمی سازمان اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر با سامانه ارتباطات و نظارت مردمی تامین اجتماعی با تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرید.

منبع: اینستاگرام سازمان تامین اجتماعی

خبر ۷ اسفند ۹۹ - زمان مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی

جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۹ سهمیه ادارات کل بیمه ای و درمانی استان تهران به میزبانی اداره کل شهرستانهای استان تهران درحال انجام است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شهرستانهای استان تهران؛ این مصاحبه از مورخ ۵ لغایت ۱۳ ماه اسفند سال جاری با حضور پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سالن اجتماعات اداره کل شهرستانهای استان تهران برگزار می شود.
در همین خصوص عباس اورنگ مدیر کل شهرستانهای استان تهران گفت: افرادی که حد نصاب علمی را کسب کرده اند شده پس از انجام این مصاحبه و تاییدیه هسته گزینش، جهت خدمت به جامعه عظیم بیمه شدگان و مستمری بگیران در ادارات کل استان تهران بکار گرفته خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تعدادی از این عزیزان از ظرفیت مازاد هم جذب و به کار گرفته خواهند شد، اضافه کرد اعضای مصاحبه کنندگان از نمایندگان معاونت منابع انسانی، هسته گزینش و حراست سازمان تامین اجتماعی و همچنین متخصص بالینی (روانشناس) در گروه ینج نفره می باشند و پذیرفته شدگان جهت اشتغال در مراکز بیمه ای و درمانی شعب ادارات کل استان تهران معرفی خواهند شد.
گفتنی است برگزاری آزمون فوق را سازمان سنجش کشور با مدیریت سازمان تامین اجتماعی انجام داده است.

خبر ۴ بهمن ۹۹ - اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹ به اطلاع می رسانیم، با توجه به همه گیری کرونا، مقرر شده است مصاحبه های آزمون استخدامی سال ۹۹ به صورت مجازی برگزار شود. دستورالعمل مربوطه به استان ها ابلاغ شده و دعوت از پذیرفته شدگان برای حضور در مصاحبه مجازی به زودی انجام خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر با سامانه ارتباطات و نظارت مردمی تامین اجتماعی با تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرید.

خبر ۱۹ آذر ۹۹ - استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان به منظور تامین کادر پرستاری مورد نیاز بیمارستان خلیج فارس، از طریق برگزاری آزمون مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت قراردادی و بدون رابطه استخدامی از متقاضیان دعوت به همکاری می نماید.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشترو مدارک مورد نیاز با شماره تلفن ۰۷۶۳۳۶۶۵۴۴۱ تماس حاصل نمایند

خبر ۲۶ آبان ۹۹ - اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹ به اطلاع می رسانیم، نتایج آزمون اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ آبان ۹۹ - خبر زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹

 مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی: تلاش می‌کنیم که تا پایان آبان، اسامی پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی را اعلام کنیم.

 وی افزود: به محض اینکه نتایج را اعلام کردیم باید وارد فرایند مصاحبه شویم لذا اینکه به نظر می رسد در اعلام اسامی تاخیر ایجاد شده، علت عمده اش برنامه ریزی برای رقابت عادلانه همکاران در مصاحبه غیر حضوری است که در اولین فرصت برگزار و اسامی اعلام خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ مهر ۹۹ -اطلاعیه ثبت نام استخدام سازمان تامین اجتماعی

به اطلاع می‌رساند؛ خرید توکن پرداخت(کارت ثبت‌نام) آزمون جذب نیروی شرکت کار و تامین ( متعلق به تامین اجتماعی ) صرفا تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ مهرماه امکان پذیر بوده و این زمان قابل تمدید نمی‌باشد

ضمنا افرادی که توکن پرداخت(کارت ثبت‌نام) در اختیار داشته و موفق به ثبت‌نام نهایی نشده‌اند، می‌توانند حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه (۱۳ مهرماه) نسبت به نهایی نمودن فرآیند ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است، امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبینی که ثبت‌نام خود را نهایی نموده‌اند نیز تا این زمان میسر خواهد بود.

خبر ۱۸ شهریور ۹۹ - دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹ به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

آزمون استخدامی سراسری صبح روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۲۱ در ۳۸ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

برای نمایش برگ‌راهنمای‌ کارت شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۹ کلیک کنید

خبر ۱۶ شهریور ۹۹ - اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۹

به اطلاع همه متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ می‌رساند که آزمون استخدامی سراسری سازمان تامین اجتماعی صبح روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۲۱ در ۳۸ شهرستان کشور به شرح جدول شماره ۱ برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۹۹/۰۶/۱۸ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی متقاضی با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه عکس روی کارت متقاضی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون همه متقاضیان صبح روز جمعه مورخ ۲۱/۶/۹۹ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون متقاضیان درج شده است.

ه‍‍ ـ یادآوری های مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

و- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

۶- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۷- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۸- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

۹- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

۱۰- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

۱۱- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۱۲- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۱۳- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.

به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۴- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

۱۵- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

ز - تکمیل فرم خوداظهاری:

- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

ح - نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ ۹۹/۰۶/۲۰ با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند ۲ همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در خاتمه اضافه می‌نماید که متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج-شنبه ۲۰/۶/۹۹ همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی‌ ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت‌ ۱۴:۰۰ ‌الی‌ ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

دریافت قایل جدول شماره ۱ و ۲ محل رفع نقص کارت و آدرس ازمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۹۹ فرمت PDF

خبر ۲۱ مرداد ۹۹ - تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۲۳ مرداد ماه و درخواست برخی از داوطلبان؛ مهلت ثبت نام در این آزمون تا روز ۲۶ مرداد تمدید شد.
آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و ثبت نام در این آزمون نیز از طریق سایت سازمان سنجش قابل انجام است.
شرایط شرکت در این آزمون و همچنین رشته‌های شغلی و سایر اطلاعات مورد نیاز در سامانه ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی http://www.sanjesh.orgدر دسترس داوطلبان قرار دارد.
گفتنی است در این آزمون حدود ۴ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی استخدام می‌شوند.

خبر ۱۳ مرداد ۹۹ - دفترچه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۹۹ منتشر شد

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق برگـزاری آزمـون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی و یا قراردادی در مراکز ملکی و مراکز تحت پوشش هولـدینگ درمـان در دو بخش درمان و بیمه ای دعوت به همکاری می نماید.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند کـه ثبـت نـام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشـانی www.sanjesh.org از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۵/۱۳ آغاز و لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۳ پایان می پذیرد.کلیه متقاضـیان ضـرورت دارد کـه در مهلت در نظرگرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمـودن مـدارک و اطلاعـات مـورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام:
۱ -تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲ -اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
۳ - دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی استخدام.
۴ -دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر.
۵ -دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)
۶ -داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۷ -نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر.
۸ -استخدام افرادی که در اجرای قـانون رسـیدگی بـه تخلفـات اداری یـا آراء قـانونی مراجـع ذیصـلاح بـه مجازاتهـای اخـراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
۹ -داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
یادآوری: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبـان آخـرین روز ثبت نام ۹۹/۵/۲۳ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام ۹۹/۵/۱۳میباشد.

شرایط اختصاصی استخدام:
۱ -مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی میباشد.
داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گـرایش رشـته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی کـه مقطـع تحصـیلی، رشـته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عینا در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند، پیشوند کمتر و یا بیش از آنچه در آگهی ذکر شده، باشد از سایر فرایند استخدام حذف و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشـته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش هـای ذکـر شـده مـلاک عمـل خواهـد بـود. لـذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نـام در شـغل هـایی کـه واجـد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

۲ -شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:
۱/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم صرفا در عنوان شغلی متصدی پذیرش و اطلاعات با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
۲/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۵ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
۳/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۵ و شرط سنی حداکثر ۳۲ سال تمام صرفا برای رسته بهداشتی و درمانی.
۴/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۳۳ سال تمام.
۵/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۳۵ سال تمام صرفا برای رسته بهداشتی و درمانی و دکتری عمومی .
۶/۲ - دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (phd )با حداکثر۳۸ سال تمام.
۷/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (پزشکان متخصص) با حداکثر۴۰سال تمام.
* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشد ملاک عمل خواهد بود.

تبصره۱ :مدت خدمت سربازی، انجام خدمات قانونی (قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و ضریبK ،(مدت اشتغال تمام وقت متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکت ها یا موسسات تابعه(صد در صد متعلق به سازمان)، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در بیمارستانها و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات امنایی و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و متناسب با مدت اشتغال به کار، دال بر تائید مراتب مذکور و نیز سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان درمورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال تمام و برای رشته های دکترا ( phd و متخصص) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه میگردد.
شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمیباشد.

توضیحات:
شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد:
۱ -موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲ -بانک رفاه کارگران ۳ -موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴ -شرکت گروه هتلهای هما ۵ -موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه ۶ -رفاه گستر ۷-سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸ -شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹ -شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰ -کار و تامین ۱۱ -گروه پزشکی حکمت ۱۲ -شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳ -شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین۱۴-شرکت مهندسی تاسیسات وانرژی تامین.

قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام:
با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام(مصوب ۱۳۷۱ ،(مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبـرد حـق علیـه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثـر مجروحیـت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلـی کـه قـادر بکار نمیباشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گـواهی از مراجـع ذیصـلاح قبل از مرحله مصاحبه در زمان تحویل مدارک به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در بند (۲ (این آگهی قابل افـزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افـزایش طبـق ایـن بنـد از حـداکثر شـرط سـنی ۳۵ سـال و بـرای رشته های دکترا از ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید.
تبصره ۲ -فرزندان شاهد، جانبازان از کارافتاده کلی، آزادگان از کارافتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سـهمیه اسـتخدامی با کسب حد نصاب قبولی و امتیازات لازم در آزمون پذیرفته شوند می توانند هماننـد سـایر فرزنـدان شـاهد، جانبـازان و آزادگـان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
۳ - معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمـون اسـتخدامی کتبـی صـرفا پـس از تاییـد کمیسـیون پزشکی مبنی بر توانایی انجام امور مربوطه در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۴ -ارائه گواهی انجام خـدمات قـانونی (قـانون خـدمت پزشـکان و پیراپزشـکان، ضـریب k (و یـا معافیـت از آن درمـورد فـارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام اخذ مدارک (قبل از مصاحبه) الزامی میباشد. بدیهی است در صـورت عـدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
۵ -عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت وموسسـاتی کـه شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد وشروع بکار درسازمان الزامی میباشد.
۶ -مقطع تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی خواهد بود.
تبصره ۱ :ارائه هرگونه مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا پس از استخدام در سازمان (مدارک منطبق بـا شرایط احراز مشاغل سازمان) پس از طی ۱۰ سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطـه مشـروط بـه وجـود ردیـف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی بـا لحـاظ قـوانین و مقـررات ذیـربط سـازمان امکانپذیر خواهد بود.
تبصره ۲ :ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد.
۷ -در صورتی که در کلیه مراحل حین استخدام و بعد از آن، خلاف موارد مندرج در آگهی اسـتخدام بـه اثبـات برسـد از ادامـه مراحل آزمون داوطلب جلوگیری و در صورت اشتغال به کار، به علت عدم رعایت شرایط استخدام و ارائه مـدارک خـلاف واقـع، فـرد مربوطه تا قبل از استخدام رسمی طی ابلاغ کتبی لغو قرارداد/اخراج و پس از رسمی شدن به هیات های رسیدگی به تخلفـات اداری جهت اتخاذ تصمیم معرفی خواهد شد. ضمنا در خصوص مقطع و رشته تحصیلی اظهار متقاضی در مرحله ثبت نـام و ارایـه مـدرک تحصیلی منطبق با شرایط آزمون مبنای عمل است.
تبصره: حدنصاب لازم برای پذیرش داوطلبان در آزمون کتبی کسب حداقل ۵۰ درصد امتیاز در هر یک از بخش های عمـومی و تخصصی میباشد.
۸ -مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حد نصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسـبه بـه میـزان سـه برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه پس از تعیین تکلیف و کسر مجوز سهمیه های قانونی ایثـارگران بـه اسـتناد مـاده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تبصره (۲ (آن و همچنین ۳ %قانون جامع حمایت ازحقوق معلولان صورت خواهد پذیرفت.
۹ -جذب مشمولین ماده۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تبصره(۲ (آن، از محل مجوزهای استخدامی به میزان سـهمیه تخصیصی صرفا در صورت ثبت نام و از طریق شرکت در آزمون استخدامی ورقابت بـین داوطلبـان مشـمول سـهمیه هـای موصـوف بـر اساس اولویت امتیاز مکتسبه جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و پس از احراز شرایط عمومی گزینش صورت خواهد پذیرفت.

امتیازات و سهمیه های قانونی:
۱-سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران:
حسب ماده (۲۱ )قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بیست و پنج درصد (۲۵ %)سهمیه استخدامی به جانبـازان و آزادگـان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵ %)و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان یکسال و بالای یکسال اسـارت و خواهر و برادر شهید اختصاص دارد.
نکته مهم: صرفا ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵ %بهره مند شـوند کـه وضـعیت شـغلی آنـان در فرآینـد ثبـت نـام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا "بیکار" ثبت شده باشد.
تبصــره۱ :مشــمولین ســهمیه ۲۵ %ایثــارگران مجــاز بــه بهــره منــدی از ســهمیه هــای اســتخدامی ســایر ایثــارگران نمی باشند. به عبارت دیگر هر یک از داوطلبان می بایست در صورت مشمول بودن، صرفا از یک سهمیه اسـتخدامی مشـخص شـده استفاده نماید. بدیهی است در این صورت مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران، جهت اسـتفاده از سـهمیه اختصاصـی خـود صـرفا بایـد مشاغل مشخص شده جهت این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره ۲ :به کلیه ایثارگران بیکار مشمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران توصیه مـی شـود بـرای حصـول اطمینـان از چگونگی امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی، قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار و یا در صورت نیاز بـه بنیـاد شـهید و امور ایثارگران محل پرونده، نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.
تبصره ۳ :باتوجه به هماهنگی بعمل آمده با بنیاد شـهید و امورایثـارگران عنـوان شـغلی و محـل خـدمت مـورد تقاضـا جهـت مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران از سهمیه سایر داوطلبان تفکیک گردیده و داوطلبان ایثـارگر مشـمول ایـن سـهمیه، بـرای اعمـال سهمیه مذکور صرفا باید مشاغل مشخص شده برای این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره ۴:کسب حدنصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران ( به استثناء خواهر و بـرادر شـهید) تـا سقف سهمیه (۲۵درصد) الزامی نمیباشد. بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه در شغل محل هـای سـهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حدنصاب نمره آزمون در شغل مربوط الزامی است.
۲-سهمیه ۵ درصد ایثارگران:
پنج درصد (۵ %)سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزنـدان آنـان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص دارد.
تبصره ۱ : بکارگیری نیروهای مشمول سهمیه ۵درصد درصورت ثبت نام و شرکت در آزمـون حسـب بـالاترین نمـرات فضـلی (اولویت به بالاترین نمرات بین متقاضیان سهمیه ۵ درصد به تعداد سهمیه تخصیصی بدون لحاظ عنوان شغلی مورد تقاضا) و پـس از کسب حدنصاب امتیاز مصاحبه استخدامی و احراز شرایط عمومی گزینش امکان پذیر خواهد بود.
تبصره۲ :داوطلبان سهمیه استخدامی ۵ %حق انتخاب شغل محل های مربوط به سهمیه ۲۵ %و تبصـره (۲)مـاده ۲۱ قـانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را ندارند و در صورت ثبت نام در آزمون حذف خواهند شد.
تبصره ۳ :کسب حدنصاب نمره کتبی آزمون جهت مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران الزامی است.
تبصره ۴ :پس از آزمون کتبی و معرفی داوطلبان برای بررسی مدارک و مصاحبه در سهمیه مشخص شده، امکان تغییر سهمیه معرفی شده داوطلبان وجود نخواهد داشت.

۳ -تبصره(۲ (ماده(۲۱ (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران:
به استناد تبصره مذکور، بکارگیری یکی از فرزندان شهید، فرزندان جانبازان بیست و پـنج درصـد و بـالاتر، فرزنـدان آزادگـان بـه جایگزینی همکاران بازنشسته ایثارگر به میزان سهمیه مندرج در این آگهی با رعایت شرایط عمـومی اسـتخدام از طریـق شـرکت در آزمون و رقابت بین مشمولین سهمیه مذکور و پس از کسب حدنصاب امتیاز مصاحبه اسـتخدامی و احـراز شـرایط عمـومی گـزینش امکان پذیر خواهد بود.
تبصره: داوطلبان مشمول صرفا مجاز به انتخاب یکـی از سـهمیه هـای تبصـره(۲ )مـاده (۲۱ )قـانون مـذکور و یـا ۲۵ درصـد ایثارگران می باشند.
تذکرات مربوط به مشمولین قانون مذکور:
تذکر ۱ :سهمیه ایثارگران صرفا در عناوین شغلی اعمال خواهد شد که ظرفیت پذیرش آن بیش از یـک نفـر باشـد و در عنـاوین شغلی با ظرفیت یک نفر سهمیه مذکور لحاظ نخواهد شد.
تذکر۲ :ایثارگران متقاضی استفاده از سهمیه استخدامی موضوع ماده (۲۱ )قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تبصـره (۲ )
آن صرفا از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه می توانند استفاده کنند .
تذکر۳ :جانبازان،آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف بوده و در صورت ثبت نام و موفقت در آزمون (کتبی و مصاحبه) به میزان سهمیه تخصیصی استخدام خواهند شد. بـدیهی اسـت معافیـت های مندرج در این بند صرفا به میزان تعداد سهمیه ها ی مندرج در این آگهی میباشد.
تذکر۴ :رعایت شرایط علمی (مقطع و رشته تحصیلی) حسب موارد مندرج در آگهی و همچنین احراز شـرایط عمـومی گـزینش قبل از بکارگیری نیرو از محل سهمیه ایثارگران (۲۵ درصد- ۵ درصـد – تبصـره (۲ )مـاده (۲۱ )قـانون جـامع خـدمات رسـانی بـه ایثارگران) الزامی میباشد.
تذکر۵ :پس از تعیین تکلیف سهمیه های مذکور، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه های یاد شده در صورت وجود شغل محل مربوطه در سهمیه آزاد به عنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت شرط سن، معدل و سـایر شـرایط آگهـی الزامی خواهد بود.
۴ -سهمیه ۳ درصد معلولین:
سه درصد از مجموع مجوزهای استخدامی هر استان از بین معلولان بهزیستی واجد شرایط از طریق ثبت نام و شرکت در آزمـون استخدامی و به میزان سهمیه تخصیصی پس از کسب حدنصاب بر اساس اولویـت امتیـاز مکتسـبه و اخـذ نظریـه هسـته گـزینش و کمیسیون پزشکی مبنی بر توانایی انجام کار صرفا در عنوان شغلی مورد تقاضا بکارگیری می گردند. شایان ذکـر اسـت رعایـت کلیـه شرایط مندرج در این آگهی جهت متقاضیان سهمیه موصوف الزامی میباشد.
تبصره ۱ :سقف سنی مندرج در قسمت شرایط اختصاصی اسـتخدام جهـت مشـمولین سـهمیه ۳ %بهزیسـتی بـا یـک مقطـع تحصیلی بالاتر محاسبه می گردد.
تبصره ۲ :سهمیه ۳درصد معلولان صرفا در عناوین شغلی اعمال خواهد شد که ظرفیت پذیرش آن بیش از یک نفـر باشـد و در عناوین شغلی با یک نفر ظرفیت سهمیه مذکور لحاظ نگردیده و انتخاب افراد بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه خواهد بود.
تبصره۳ :کسب حدنصاب نمره کتبی آزمون جهت مشمولین سهمیه ۳ درصد معلولین الزامی است.
تبصره۴ :پس از تعیین تکلیف سهمیه مذکور، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده بعنوان متقاضـی عـادی تلقی و در خصوص آنان رعایت کلیه شرایط الزامی خواهد بود. بدیهی اسـت مشـمولین مـی بایسـت در صـورت موفقیـت در مرحلـه آزمون کتبی نسبت به ارائه گواهی از سازمان بهزیستی اقدام نمایند.

جدول شماره۱- ظرفیت سهمیه های قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران،۵درصد ایثارگران و۳درصد بهزیستی در استانها

 

داوطلبان متقاضی سهمیه های ۳ درصد و ۵ درصد ایثارگران و همچنین تبصره (۲ )ماده (۲۱ )قـانون جـامع خـدمات رسـانی بـه ایثارگران ضرورت دارد در زمان ثبت نام به ظرفیت موجود برای سهمیه هـای فـوق در ادارات کـل و مـدیریت هـای درمـان اسـتانها مندرج در جدول شماره (۱ )توجه نمایند. بدیهی است در استانهایی که در سهمیه مورد تقاضا ظرفیت آن صـفر (۰ )درج گردیـده در صورت شرکت در آزمون بررسی شرایط آنان همانند داوطلب آزاد خواهد بود.
مراحل ثبت نام:
۱ -تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.
۲ -فایل عکس اسکن شده.
داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسـال از طریـق برنامـه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
- عکس ۴ ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
- اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰ ۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰ ۳۰۰ باشد.
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱ :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و...) قابل قبول نمیباشد و داوطلبـان لازم اسـت از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲ :عکس خواهران باید با حجاب و صورت آنان کامل مشخص باشد.
تبصره ۳ :درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.
یادآوری مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکـس داوطلبـان، کـه ایـن موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجـام میشـود رخ داده اسـت. تاکیـد میگـردد کـه عـلاوه بـر کنتـرل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری بـه جـای عکـس شـما الصـاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقـررات بـا وی رفتـار خواهد شد.
پرداخت وجه ثبت نام:
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۵/۱۳لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۳ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط میبایست به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۷۵۰/۰۰۰ریال به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.لازم به توضیح است هزینه ثبت نام به حساب مشخص شده در سازمان تامین اجتماعی واریز خواهد شد.
- متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحـل اسـتخدام نـزد خود نگهداری نمایند.
- به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچوجه مسترد نمیگردد.
مدارک و مستندات لازم:
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز سازمان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
 زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
- کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۸ بـرای مشـاهده و پرینـت بـر روی درگـاه اینترنتـی سـازمان سـنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ در مراکـز اسـتانها برگـزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی بر اساس انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مـدارک داوطلبـان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد

مواد آزمون عبارتند از:
به هر یک از داوطلبان یک دفترچه عمومی و یک دفترچه سوال تخصصی حسب مورد داده خواهد شد.
آزمون عمومی:
۱ّ -فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانـه L.D.C.I ،(۲ -زبـان انگلیسـی ـ عمـومی، ۳ -آیـین نگـارش زبـان فارسـی، ۴ -معـارف اسلامی*، ۵ -دانش اجتماعی و حقوق اساسی، ۶ -شناخت تامین اجتماعی، ۷ -اطلاعات عمومی، ۸ -هوش و توانمندیهای عمومی
* توجه: اقلیتهای مذهبی از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف هستند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیـع خواهد شد.

کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات استخدامی وب سایت «ای استخدام» (بهترین و کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی)

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

دانلود رایگان سوالات استخدام تامین اجتماعی به همراه جزوه های رایگان

**: آزمون عمومی نمره منفی دار.
آزمون تخصصی:
*علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.
* سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد و مواد (دروس) هریک از عناوین شغلی وجزئیات مربوطه در جدول شماره ۲ درج گردیده است.
*برای پزشکان متخصص صرفا آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط ذیربط برگزار خواهد شد، بنابراین ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوزهای مندرج در این آگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در آزمون کتبی نمیباشد.

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی آزمون های استخدامی

دانلود رایگان سوالات استخدام تامین اجتماعی به همراه جزوه های رایگان


تذکرات و نکات مهم درخصوص استخراج نتایج اولیه:
۱-آزمون کتبی (عمومی و تخصصی ) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد. استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفا بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود.
۲ -کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند.
۳-داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابرمجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقبا از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.
۴-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.

جدول شماره ۲-کد و عناوین شغلی و مواد امتحانی آزمون

جدول شماره ۳ -کد و نام استانها و شهرستانها

فهرست شغل محل های سازمان تامین اجتماعی

تقاضانامه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۹


برای مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات استخدامی وب سایت «ای استخدام» (بهترین و کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی) 

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی آزمون های استخدامی

دانلود رایگان سوالات استخدام تامین اجتماعی به همراه جزوه های رایگان

 

آخرین اخبار استخدامی سازمان تامین اجتماعی
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آرشیو استخدام تامین اجتماعی سال ۱۴۰۰

  • ح
    حسین
    ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
    چرا بین فرزندان ایثارگران 5درصد و 25 درصد این همه تبعیض وجود دارد اونا از شرایط حداقل معدل و حداکثر سن معاف هستند اما 5% ها هیچی.حداقل یک نمره در معدل و دو سال هم به حداکثر سن 5% ها افزوده شود تا این تبعیض تا حدی رفع شود.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ