آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (اعلام نتایج)

۳۷۸۶۱۰ نظر

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

آزمون استخدام فراگیر، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و... دولتی است که به صورت سالانه و با انتشار اطلاعیه در طول سال برگزار می‌شود. یازدهمین دوره آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز از آذرماه آغاز می‌شود و اطلاعیه‌ها و منابع مطالعاتی مناسب این آزمون در همین صفحه قرار گرفته است.

 

راهنمای ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم

کاربران گرامی، لیست زیر شامل صفحات و راهنمایی‌های لازم برای مرحله مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم است:

 عنوان راهنمایی لینک مشاهده
صفحه راهنمایی مصاحبه و ارزیابی تکمیلی آزمون فراگیر یازدهم (به تفکیک هر سازمان) به همراه تجربیات واقعی مصاحبه شرکت کنندگان مشاهده
خرید بسته تکمیلی و تخصصی مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
خرید کتاب از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش «ای استخدام» مشاهده
تجربیات مصاحبه و ارزیابی آزمون‌های گذشته فراگیر مشاهده
مشاهده بسته‌های مناسب برای آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی مشاهده

 

خبر ۹بهمن ۱۴۰۲-اطلاعیه‌ زمان مراجعه و بررسی مدارک پذیرفته‌شدگان یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی بدینوسیله اطلاعیه‌های مرتبط با نحوه مراجعه و بررسی مدارک پذیرفته شدگان یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

بدینوسیله اطلاعیه‌های مرتبط با نحوه مراجعه و بررسی مدارک پذیرفته شدگان یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی بدین شرح ذیل اعلام می‌گردد:

سازمان سنجش و آموزش کشور (لینک دانلود)

دانشگاه فرهنگیان (لینک دانلود) (لینک اطلاعیه در سایت دستگاه)

سازمان بهزیستی کشور (لینک دانلود) (لینک اطلاعیه در سایت دستگاه)

سازمان حفاظت محیط زیست (لینک دانلود) (آدرس سایت سازمان حفاظت محیط زیست)

سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور (آدرس سایت سازمان) (اطلاع رسانی از روز چهارشنبه مورخ ۱۱-۱۱-۱۴۰۲ در سایت سازمان)

صندوق تامین خسارت بدنی (لینک اطلاعیه در سایت دستگاه)

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان (لینک دانلود)

 مشاهده اطلاعیه

خبر ۵ بهمن ۱۴۰۲-اعلام نتایج کتبی یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به اطلاع می رسانیم، نتایج کتبی آزمون اعلام شد.

مشاهده نتایج
 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • زمان اعلام  نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدام فراگیر یازدهم پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ بود.  شما می‌توانید با مراجعه به صفحه شرایط  استخدام فراگیر یازدهم آخرین اخبار را مشاهده نمایید
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی دهم دستگاه های اجرایی می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.



 

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار آزمون

چگونه در دستگاه های اجرایی استخدام شویم؟

یکی از سوالات متداول کارجویان برای کاریابی در بخش دولتی، نحوه اطلاع یافتن از چگونگی استخدام در دستگاه‌های اجرایی است. ساختار دولت و دستگاه‌های اجرایی جهت جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود، به صورت تقریبا سالانه، با انتشار آگهی استخدامی آزمون فراگیر از علاقمندان به شرکت در آزمون فراگیر جهت ثبت نام در این آزمون دعوت به عمل می‌آورد. در واقع آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فراگیر در حکم پله آغاز ورود به مسیر کارمند دولت شدن است. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی باید پیش از شروع فرایند ثبت نام در آزمون، با مطالعه دفترچه آزمون استخدامی از تمام شرایط و ضوابط شرکت در آزمون آگاه شوند.

این آزمون جهت سنجش میزان دانش افرادی است که از طریق سایت به مطالعه شرایط آزمون پرداخته و ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
آرشیو صفحات آزمونهای فراگیر دستگهای اجرایی
آرشیو آگهی های پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید.

لیست سازمان‌های حاضر در ِیازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۷۸٬۶۱۰ نظر برای آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (اعلام نتایج)

  • خ
    خ ا
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۲۳
    جناب کارمند اگه خبر جدیدی شد به اشتراک بگذارید ممنون
    • ب
      بهزاد
      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۸
      سلام
      بچه ها من فکر میکنم‌ نتایج پیش سازمان اداری استخدامی مونده باشه، وگرنه کار اصلی سنجش برگزاری آزمون بوده و بعد از اون دیگه صرفا نتایج بارگزاری میکنه.
      - مثلا واسه یه‌جایی که 2نفر ظرفیت پذیرش داره حتما سعی میکنه یک نفرش دکتری تخصصی اون رشته باشه حتی اگر اون شخص دکتر حائز نمره بالاتر نشده باشه. البته منطقی هم هست یک نفر که دکتری مثلا زراعت داره قطعا نسبت به کسی که ارشد یا لیسانس داره با سوادتره و بیشتر زحمت کشیده، حالا ممکنه یه نفر با ارشد 4تا تست ادبیات و معارف بیشتر زده و نمره کتبیش بالاتر شده.
      -یا مثلا برای جذب توی ستاد وزاتخانه تهران، یه خانومی که متاهل و ساکن تهران هست قطعا الویت داره نسبت به یک دختری که مجرد هست و از شهرستان میخاد بیاد تهران با کلی مشکلات خانه اجاره کنه ، بعدش هم مثلا ازدواج کنه شوهرش اجازه نده بیاد سرکار. حالا گیریم که اون دختر خانم مجرد شهرستانی نمره کتبی بالاتری داشته و مثلا تست های زبانش رو بهتر زده.
      -یا فردی که سو سابقه سیاسی تو دانشگاه داره قطعا با یک استعلام اولیه سابقش مشخص میشه و به نظرم حتما مردود میشه، هرچند نمره هاش همه 100 درصد باشه
      .
      .
      .
      .
      از کامنت دیشب جناب کارمند هم میشه فهمید که نتایج پیش سازمان اداری استخدامی گیر افتاده و احتمالا بعد از بررسی های این چنینی نتایج جهت بارگزاری به سنجش اعلام خواهد شد.
      • ف
        فاطمه غ
        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۸
        به نظرم حدستون اشتباست..من اونجا گفتم ارشد دارم و رزومه و.. که نماینده وزارت شنیدن و گفتن ارشد و دکتری و کارشناسی فرقی نداره و مدرک بالا امتیاز برتری رو براتون ایجاد نمیکنه.
        • ب
          بهزاد
          ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۰۳
          اونچه که به عنوان نظر شخصی بیان کردم به عنوان یه قانون نانوشته و محرمانه بین خوشون هستش.
          هیچ وقت نمیان به من وشما بگن که دکتری تو الوبت هستش ولی در عمل طور دیگه ای رفتار میکنن
        • ا
          امید
          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۹
          سواد تنها داشتن مدرک بالاتر نیست.چقدر از چیزایی که تو دانشگاه یاد گرفتید به سطح مهارت و تخصص شما کمک کرده؟!؟من دوستی دارم که مدرک کارشناسیشو تو یه دانشگاه آزاد گمنام گرفته اما در شرکت تاپ خصوصی مسئول ارشد هست که زیر دستانش مدرک ارشد و دکتری دارن و چند دعوت نامه کاری از شرکت های معتبر اروپایی داره.من توهین به سطح تحصیلات کسی نمیکنم اما الان مهمتر از مدرک تحصیلی،داشتن مهارت و تخصص هست و اگه در مصاحبه عملکرد خوبی نداشته باشه بیشتر مدرک و سطح سواد شما زیر سوال میره.
          • ب
            بهزاد
            ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۰۵
            شاید موارد استثنا وجود داشته باشه ولی در کل شخصی که دکتری تخصصی یک رشته رو داره معناش اینه که 5سال از عمر و زندگیش وقف تخصصی ریز توی اون رشته کرده.
            پس حتما الویت داره
          • ف
            فاطمه غ
            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۰۰
            همون تنظیم کارنامه و اینکه چند بار چک بشه تا اشتباهی رخ نده خودش کلی زمان میبره به نظرم.
            • ر
              رامین
              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۰۷
              با تمام احترام با کل حرفاتون موافق نیستم .اگر کسی که مدرک بالاتری داشته و در مرحله آزمون و مصاحبه نمره پایین‌تری گرفته باید اتفاقا به اون مدرک شک کرد.خیلی از بچه ها اتفاقا شرایط مالی خوبی دارن و تنها می‌خوان برن سر یه کار معتبر برای اعتبارش.اگه قراره نمره‌ای زیر سوال بره نمره افرادی که با امتیاز متاهلی و بچه تو کتبی قبول شدن باید مورد ارزیابی تو بخش مصاحبه قرار بگیره و مثل تامین یه حد‌نصاب مصاحبه قرار بدن که هر کسی با توان علمیش بیاد بالا نه نمره کیلویی.
              • ب
                بهزاد
                ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۰۶
                نفری که دکتری داره یعنی تاریخ ادبیات حداقل 12 سال پیش واسه کنکور خونده
                خب طبیعیه که نمره کتبیش تو عمومی پایین تره، این ملا نمیشه که سواد تخصصیش کمتر باشه
              • ل
                لطفا ذهنیات آشفته خود را نشر ندهید
                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۲
                آقای محترم حرفی که زدید ساخته و پرداخته ذهن خود شما هست اگر اینطور بود تو دفترچه مینوشتن فقط کسانیکه دکترا دارن شرکت کنن و تستهای عمومی را حذف میکردن طبق گفته شما و یا حتی آزمون را حذف میکردند نمره کتبی 70 درصد قضیه را روشن میکنه و مصاحبه اکثرا تو یک رنج نمره میدن تقریبا
                • ب
                  بهزاد
                  ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۰۹
                  بله دقیقا این نظر شخصی منه و احساس میکنم یه قانون نانوشته باشه
                • ک
                  کارشناس
                  ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶
                  به نظرم اگه مدرک براشون مهم باشه تو همون شروط ثبت نام می‌نویسن فقط دکتری..نه اینکه لیسانس و ارشد و دکتری شرکت کنن و بعد همچین ارزیابی انحام بشه!!
                  • ف
                    فاطمه
                    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۸
                    ب نظرم این حرف درست نیست.
                    مثلا من و همسرم تصمیم گرفتیم ب شهر با امکانات بهتر و پیشرفته تر مهاجرت کنیم. خوب دلیل نیس چون من ساکن اون شهر نیستم رد بشم. مثل خیلی ها ک ب کشور دیگه مهاجرت میکنند. اون ک بدتره
                    • ب
                      بهزاد
                      ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۱۵
                      محل تولد هر کس جزو قضا و قدر زندگی اون شخص محسوب میشه
                      پس بهتره به تقدیر راضی باشه و از زندگی تو موطن خودش لذت ببره و همونجا پیشرفت کنه.
                      ضمنا شهرهای بزرگتر همونطور که امکانات بیشتر دارن ، مشکلاتشون هم بیشتره.
                      • ک
                        کامران
                        ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۸:۴۱
                        واقعا خوبه که شما و امثال شما تصمیم گیرنده نباشند.. خود خدا با اون همه جمال و جبروت میگه وقتی شرایط سخته براتون مهاجرت کنید!بعد شما... مگه ما درختیم که قضا و قدرمون در یک جا باشه؟ الله اکبر از این همه بی خردی.
                    • .
                      ....
                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۴۴
                      ارشد و دکترا فقط یک‌ مدرکه مصاحبه برای سنجش مهارت عملی شخص به صورت عملی در اون رشته هست و کسی که مهارت عملی نداشته باشد حتی با مدرک دکتری نمیتونه نمره خوبی در مصاحبه کسب کنه..ثانیا پذیرش مدرک بالاتر برای هر ارگانی هزینه بیشتری داره ثالثا با این نگاه بالا به پایین که داری فکر نکنم شما پذیرش بشی
                      • ب
                        بهزاد
                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۴۳
                        من خودم لیسانسم عزیز
                      • ج
                        جهادی1
                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۴۷
                        پناه بر خدا، این دیگه چه سمی بود😂
                        • h
                          h
                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۱۴
                          ارگانوفسفره
                          • ز
                            زراعی سیستان و بلوچستان
                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۲۸
                            😂😂😂😂
                            • د
                              دکتر
                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۲۹
                              چقدرخندیدم دمت گرم. قشنگ حق مطلبا ادا کردی
                            • آ
                              آقا مهندس
                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۵۱
                              با احترام به دیدگاه جنابعالی، نتونستم از فرمایشات شما نکته مفیدی برای خودم یا دوستان دیگه استخراج کنم. ضمن اینکه کلیه موارد لازم برای جذب نیرو در دستگاه های اجرایی به تفصیل و خیلی دقیق در دفترچه آزمون فراگیر نهم موجود هست. ما داوطلب آزمون استخدامی هستیم و کسی نظر ما رو مبنی بر چگونگی جذب نیروها در دستگاه های مختلف نخواسته. توی هر کد شغلی هم یه سری رشته و البته مدرک تحصیلی خواسته شده و شایستگی قبولی داوطلبا هیچ ارتباطی با مدرک تحصیلی اونا نداره. هر کسی تحت شرایط خاص خودش اومده و در آزمون شرکت کرده. خواهش میکنم منصف باشیم و با دیدگاه خودمون باعث رنجش خاطر دوستانمون نشیم. موفق باشید
                              • ‌بوی بهشت
                                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۰۷
                                جمله بسیار زیبایی رو کاربری به نام کارمند در صفحه اصلی گفتن: هر فرضیه‌ و حدس بی‌اساسی رو کامنت نکنیم چون باعث ورود فشار و استرس به دیگران می‌شه و حق‌الناس در پی داره.
                                ما که بار اولمون نیست آزمون استخدامی می‌دیم، با فرایندش کاملا اشناییم. صلاحیت سازمان امور اداری و استخدامی طبق قانون مشخصه. حوزه اختیاراتش در این حد نیست که داوطلبان رو براساس تجرد/ تاهل، جنسیت، جغرافیای سکونت گزینش کنه.
                                • ب
                                  بهزاد
                                  ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۱۸
                                  شرایط جامعه هر سال با سال قبل متفاوته.
                                  ضمنا اینجا یه رسانه اجتماعی آزادکه هرکس دوست داره میتونه بیاد و نظرات رو بخونه.
                                  اجباری واسه کسی نیست که بخواد رنجیده خاطر بشه.
                                  • ‌بوی بهشت
                                    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
                                    قانون عمر طولانی‌تری نسبت به شرایط مقطعی جامعه داره.
                                    ملاک قانونه. نه احساسات زودگذر شما
                                • س
                                  ساناز
                                  ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
                                  سلام.طبق تجربه 4 دوره آزمون استخدامی، کاملا با نظراتتون مخالفم.
                                  • ب
                                    بهزاد
                                    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۲۵
                                    آقا این بهزاد یه بهزاد دیگه است. بهزاد اصلی منم و اصلا نظر ایشون رو قبول ندارم🙂
                                    • ز
                                      زراعی سیستان و بلوچستان
                                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۴۷
                                      ✌✌✌✌
                                      • ح
                                        حنای سابق
                                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۲
                                        آقا بهزاد من تعجب کردم از این کامنت که به اسم شما هست خداییش توقع نداشتم که خودتون گفتین کس دیگه ای هست
                                        • .
                                          ....
                                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۶
                                          اوایل ما هم با اسم بهزاد وارد میشدیم
                                        • ب
                                          به بهزاد
                                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۴۴
                                          اینکه شما می فرماییدهرکسی مدرک بالاترداشته باشه رو بیشتر مایل به جذبش هستند اینطور نیست. اتفاقا کسی که مدرک بالاتری داشته باشه مسلما جایگاه شغلی بالاتر و حقوق ودریافتی بالاتری باید برخوردار باشه.بنده خودم ارشد دارم ولی با لیسانسم شرکت کردم و درمصاحبه هم چیزی نگفتم راجع بهش..البته این نظر بنده هست که صد در صد هم درست نیست ،مثل نظر شما
                                          • م
                                            منوچ پمپی
                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۳
                                            عجب طرز فکری چون طرف ارشد هس ارجح هس نسبت به لیسانس حتی اگ نمرش کمتر باشه اگ باسواد بود نمرش بالاتر میشد نسبت به لیسانس نه یلخی
                                            • م
                                              منوچ پمپی
                                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۴
                                              عجب طرز فکری
                                              • 1
                                                1401
                                                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۵
                                                تموم شد؟!!
                                                خیییییلی تاثیرگزار بود😁
                                                • ا
                                                  اعظم
                                                  ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۱۳
                                                  سلام شما اصلا منطقی فکرنمی کنیدخیلی به ظاهرقضیه اهمیت می دهید چون طبق عدالت همه باید بتونن شرکت کنندوالا می گفتند فقط دکتری های متاهل وبومی شرکت کنند و مالک خونه باشند حتما
                                                • ب
                                                  بیگی
                                                  ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰
                                                  آهان برای کنکوریای سال قبله، همه جوره براشون فرصت انتخاب میذارن، ولی برای ما😔
                                                  • ف
                                                    فاطمه
                                                    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۰۷
                                                    چطور مگه اسامی رو بهشون اعلام میکنن؟
                                                    چرا میگن نمیدونیم؟
                                                    • ف
                                                      فاطیما
                                                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۰۱
                                                      دوستان یه سوال همسرم من چند بار بخاطر دعوا بازداشت شده بخدا مرد خوبی .برادرم وکیل میگه سو سابقه ندارم.من نگم توی گزینش.بخدا همسایه ها ما رو به خانواده باشخصیت میشناسن همچون تحصیل کرده و آروم هستیم.این موضوع نگران ام کرده
                                                      • پ
                                                        پریسا
                                                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۸
                                                        نگران نباش وقتی سوء سابقه ای ثبت نشده
                                                      • ف
                                                        فراگیر
                                                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۰
                                                        بچه ها به نظرتون الان سازمانها میدونن کی قبول شده کی نشده؟
                                                        • ف
                                                          فروزان
                                                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵
                                                          آره
                                                          • ف
                                                            فراگیر
                                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۵
                                                            باید آشنا باشه بگه بهت وگرنه چه جوری بفهمیم
                                                        • M
                                                          M
                                                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳
                                                          من وقتی کامنتا رو میخونم تازه متوجه میشم چقدر بیکار داریم با سطح علمی بالا
                                                          • ف
                                                            فروزان
                                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵
                                                            و افسرده
                                                          • M
                                                            M
                                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹
                                                            سلام فکر نکنم سنجش اونقدر بیکار باشه که نتایج رو جدا اعلام کنه و دم و دقیقه اطلاعیه بده
                                                            • ز
                                                              زراعی سیستان و بلوچستان
                                                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
                                                              فراگیر قبلی پس بیکار بوده که هر چند تا سازمان جدا جدا نتایج اعلام کرده
                                                              • خ
                                                                خ ا
                                                                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
                                                                فراگیر هشتم تو چند نوبت اعلام کرد احتمالن بیکاره
                                                                • م
                                                                  مهدیه
                                                                  ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
                                                                  احتمالا قبلا بیکار بوده
                                                                  خدا رو شکر الان دیگه از بیکاری دراومده و به آرزوش (مثل خود ما) رسیده و شاغل شده😊
                                                                • ن
                                                                  ناشناس
                                                                  ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
                                                                  کار و وظیفه سنجش همینه ها!
                                                                  • آ
                                                                    آقا مهندس
                                                                    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۲۴
                                                                    سلام، بحث مشغله کاری نیست. فراگیر قبلی، مصاحبه همه سازمان ها همزمان تموم نشد و بعضی از سازمان ها خیلی دیر مصاحبه رو تموم کردند. برای همین نتایج نهایی سازمان ها در چند مرحله اعلام شد.
                                                                    • ب
                                                                      بیگی
                                                                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵
                                                                      فعلا که داره دم به دقیقه اطلاعیه میده
                                                                      پس امیوار باشیم✌️😅
                                                                      • ب
                                                                        بیگی
                                                                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶
                                                                        امیدوار
                                                                      • ج
                                                                        جهادی2
                                                                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹
                                                                        منم اول برنامه فوتبالی و اخبار ورزشی
                                                                        • و
                                                                          وحیده
                                                                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۸
                                                                          تات از این اطلاعیه ها زیاد میزنه برای راحتی خودشون تا اینکه بچه ها تماس نگیرن قبل از مصاحبه تو آبان ی اطلاعیه زد که مصاحبه از طریق سایت تات اطلاع رسانی میشه دو ماه اون اطلاعیه تو صفحش موند .الان هم خدا کنه این اطلاعیه زود عوض بشه و نتایجو بزنن ی نفر میخوان برادرن اون هیچ. ولی حداقل 4 برابر ظرفیت رو بیشتر از این داغون نکنن .
                                                                          • ج
                                                                            جهادی2
                                                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷
                                                                            منم اول میرم فوتبالی اخبار ورزشی خخ
                                                                            • س
                                                                              سلام
                                                                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰
                                                                              دونستن احکام یه چیزه عمل به اونا چیز دیگه تو گزینش بیشتر براشون مهمه خودت چقدر به احکام عمل میکنی مگنه دونستنش که یه جزوه بگیر دستت حفظ کن. احکام رو بلد باشی ولی ازت بپرسه آخرین بار نماز کی خوندی و نمازخون نباشی میخوای چی بگی
                                                                              • م
                                                                                م
                                                                                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲
                                                                                نا سلامتی مسلمونیما مگه نماز نمیخونی شما
                                                                              • م
                                                                                مریم
                                                                                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹
                                                                                دلم میخواد فردا اعلام بشه🙂🙂🙂
                                                                                • ‌بوی بهشت
                                                                                  ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
                                                                                  من دلم می‌خواد همین الان اعلام شه 🙂🙂🙂
                                                                                  • ج
                                                                                    جهادگرگان
                                                                                    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
                                                                                    زمانش هر چند مهمه ولی قبول نهایی شدن از اون مهم تره. دعا کن هر زمانی که اعلام بشه با قبولی نهایی همه بچه های ای استخدام همراه باشه انشالله.🥰🤲
                                                                                    • م
                                                                                      مریم
                                                                                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
                                                                                      یعنی میگی با 21نمره اختلاف با نفر دوم و اول بودن بازم امید نداشته باشم
                                                                                  • م
                                                                                    م
                                                                                    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
                                                                                    خوشبختانه یا متاسفانه دل بخواهی نیست
                                                                                    • م
                                                                                      مریم
                                                                                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۷
                                                                                      خوشبختانش چیه دقیقا ؟اینهمه سردرگمی و اتلاف وقت و انرژی چه خوبی میتونه داشته باشه
                                                                                    • ج
                                                                                      جهادگرگان
                                                                                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴
                                                                                      عزیزم من که از اختلاف نمره شما خبر ندارم، کلی گفتم. پس با این حساب شما قبولید. هر شغلی باشه باید قسمت آدم بشه.🥰
                                                                                      • م
                                                                                        مریم
                                                                                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۳۲
                                                                                        دعا کنید قسمت منم همین باشه قسمت هممون باشه و خیر صلاحمون تو همین شغلا
                                                                                        • ج
                                                                                          جهادگرگان
                                                                                          ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۷:۰۵
                                                                                          انشالله
                                                                                    • ز
                                                                                      زراعی سیستان و بلوچستان
                                                                                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹
                                                                                      انسان های خوش بین شکست را موقتی ولی فرد بدبین آن را دائمی می داند. دوستان امید داشته باشید چیزی از دست نمیدید قبول نشین دوباره تلاش کنید. الانم قانون اساسی بخونید که مشترک با گزینش و دروس عمومی ازمون هست که اگر قبول نشدید لااقل یکم عمومی خونده باشین
                                                                                      • ا
                                                                                        الهام 💎
                                                                                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
                                                                                        فک کنم اینقدر تلفن زدن و مراجعه کردن که سازمان تات اطلاعیه زده 😄 که سنجش اعلام می‌کنه
                                                                                        • ج
                                                                                          جهادی1
                                                                                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۳
                                                                                          تات که هیچی، سازمان سنجش هم امروز انگار روی پیغام گویا بود. چند بار تماس گرفتم ولی کسی پاسخگو نبود😁
                                                                                          • م
                                                                                            م
                                                                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۴
                                                                                            نه به زنگ زدن نیست کم کم داریم به لحضات ملکوتی اعلام نزدیک میشیم
                                                                                          • ع
                                                                                            علی
                                                                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
                                                                                            سلام دوستان حالا شما دعا کنید این مرحله رو رد کنیم بعدش ایشالا میشینیم مفصل در مورد گزینش صحبت میکنیم و هرچی در مورد گزینش های گذشته شنیدیم و دیدیم به اشتراک میذاریم ایشالا
                                                                                            • م
                                                                                              مهرداد
                                                                                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴
                                                                                              چشم
                                                                                              • ع
                                                                                                علی
                                                                                                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴
                                                                                                بی بلا آقا مهرداد
                                                                                            • ف
                                                                                              فروزان
                                                                                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
                                                                                              بچه ها مگه قرار نیس سنجش نتایجو باهم اعلام کنه؟ من با وزارت اقتصاد تماس گرفتم گفتن اوایل اسفند
                                                                                              • ف
                                                                                                فاطمه
                                                                                                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶
                                                                                                تات اطلاعیه زده سازمان سنجش اعلام میکنه و ما هم تو سای میزاریم نتایج قبولی ها رو
                                                                                                • آ
                                                                                                  آقا مهندس
                                                                                                  ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۳۰
                                                                                                  چون اکثر دستگاه ها مصاحبشون تموم شده، احتمالش زیاده همه رو باهم اعلام کنن اما به اسفند نمیکشه
                                                                                                • د
                                                                                                  دریا
                                                                                                  ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
                                                                                                  سلام دیدم دوستان در مورد گزینش صحبت میکنن، خواستم تجربیات برادرم بگم که برای یکی از سازمانهای وابسته به جهاد دوسال گذشته رفتن گزینش،از همه موارد اعم از ارکان نماز،اصول دین، روزه،انواع غسل، کلا به رساله مسلط باشید برادرم رساله را خلاصه نویسی کرده بودن، ازش پرسیدن بودن صورتتو با تیغ میزنی؟ در راهپیمایی شرکت کردی؟ مسیر راهپیمایی شهرو بگو، تشهد نمازو بگو، از مسائل روز، ولایت فقیه.
                                                                                                  دوستمم سال گذشته رفتن گزینش، ازش پرسیده بودن آرایش میکنی ؟ اینم گفته نه، بعد بهش گفته بودن عکس پرسنلی که دادی که آرایش داره،
                                                                                                  • م
                                                                                                    مهدیه
                                                                                                    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۹
                                                                                                    برادرتون حقوقشون چقدره؟ 🤒
                                                                                                    • د
                                                                                                      دریا
                                                                                                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
                                                                                                      امسال بعد دو سال حکمش شده 7600 دریافتی 6300
                                                                                                  • س
                                                                                                    ساناز
                                                                                                    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴
                                                                                                    شما رو نمیدونم ولی من این روزا وقتی نت گوشی رو روشن میکنم سریع اول به سایت سنجش سر میزنم بعد کارای دیگه رو میکنم.
                                                                                                    • ر
                                                                                                      رضا
                                                                                                      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹
                                                                                                      من اول به فیلترشکن وصل میشم
                                                                                                      • د
                                                                                                        دنیا
                                                                                                        ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
                                                                                                        🤣😂😂
                                                                                                        • ز
                                                                                                          زهرا
                                                                                                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷
                                                                                                          🤣🤣
                                                                                                        • آ
                                                                                                          آزمون
                                                                                                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
                                                                                                          من اول پیامک واریزی هامو چک میکنم‌
                                                                                                          • ف
                                                                                                            فراگیر نهم
                                                                                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹
                                                                                                            چه عالی ،حساب من که همش برداشته😅😅عاشق پیام های واریز به حسابم
                                                                                                        • ف
                                                                                                          فاطمه IT
                                                                                                          ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
                                                                                                          سلام به همه دوستان نتایج آخر بهمن یا اسفند اعلام میشه
                                                                                                          به هیچ عنوان تو این دو هفته نیست
                                                                                                          منبع موثق
                                                                                                          • م
                                                                                                            مهرداد
                                                                                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
                                                                                                            خب نباشه حالا این هفته یا آخر بهمن که چی منظورت چیه ما چکار کنیم
                                                                                                            • ق
                                                                                                              قاصدک
                                                                                                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
                                                                                                              اعصاب نداری ...😶😑🤔
                                                                                                            • ر
                                                                                                              رضا
                                                                                                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
                                                                                                              ممنون ‌ . خیلی نگران بودیم و ما رو از نگرانی درآوردی
                                                                                                              • ز
                                                                                                                زراعی سیستان و بلوچستان
                                                                                                                ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
                                                                                                                دقیقا موافقم

                                                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                              ثبت پاسخ