استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)

۵۲۲۲۷ نظر

استخدام شهرداری ها

استخدام شهرداری ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود. استخدام در هر کدام از شهرداری ها پس از مشخص شدن ظرفیت جذب آن استان مشخص شده و پس از تعیین تکلیف از سوی متولیان آزمون اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صورت میگیرد. اگر به دنبال اخبار استخدام شهرداری ها هستید مطالب و اطلاعیه‌های این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

 

 

بسته های مرتبط به مصاحبه

اطلاعیه های تحویل مدارک استخدام شهرداری ها

استان  اطلاعیه
زنجان مشاهده اطلاعیه
اردبیل مشاهده اطلاعیه

خبر ۲۵ شهریور ۱۴۰۳- اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شهرداری ها سال ۱۴۰۳

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم، با توجه به پایان مرحله بررسی مدارک داوطلبان پذیرفته شده توسط استانهای پذیرنده نیرو ، نتایج پایانی آزمون مذکور در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام شد . داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل خود در بخش اعلام نتایج ، کارنامه نهایی خود را مشاهده نمایند .

طبق مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام نفرات اصلی جهت سایر مراحل استخدام فراخوان شده اند . شایان ذکر است افراد پذیرفنه شده لازم است از روز یکشنبه اول مهرماه با مراجعه به دفاتر امور شهری استانداریها نسبت به ادامه مراحل اقدام نمایند .

مشاهده نتایج نهایی 

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام در آزمون

 

منابع و بسته‌های مطالعاتی ویژه آزمون

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌ها می‌توانند با بررسی دقیق دفترچه آزمون نام دروس عمومی و اختصاصی آزمون را مشاهده و سپس برای تهیه آنها از طریق کلید زیر اقدام فرمایند:

بسته‌های مطالعاتی ویژه آزمون

 

آخرین اخبار استخدام

 

زمان آزمون استخدام شهرداری‌ها

جدول زمانی آزمون استخدام شهرداری‌ها به شرح زیر است:

مرحله زمان
ثبت‌نام در آزمون ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
صدور کارت ۷ خرداد ۱۴۰۳
برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
اعلام نتایج اولیه ۲۸ تیر ۱۴۰۳
اعلام نتایج نهایی ۲۵ شهریور ۱۴۰۳


استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از سازمان‌های زیر نظر شهرداری شرایط ویژه‌ای برای استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان دارد. این شرایط از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با عنوان دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل آتش‌نشانی منتشر  شده است. از طریق لینک‌های زیر به دستورالعمل یاد شده و صفحه استخدام آتش‌نشانی  دسترسی خواهید داشت.

صفحات استخدامی شهرداری‌های کشور

در این بخش، شهرداری‌های کشور را به تفکیک استانی مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی هر استان، اخبار و اطلاعات مرتبط  با وضعیت شهرداری‌های آن استان  را خواهید دید و می‌توانید نظرات همشهریان خود در رابطه با استخدام در شهرداری شهر محل سکونت خود را بخوانید.

 

منابع و سوالات مفید استخدام شهرداری‌ها

در این بخش منابع مطالعاتی برای شرکت در آزمون استخدام شهرداری و سپس مصاحبه  و گزینش این آزمون برای شما قرار داده شده است.

 

استخدام شهرداری ها

شهرداری به عنوان رکن نظم دهنده به ساختار یک شهر و مسئول رسیدگی به اوضاع احوال شهر مطرح است. از این رو جذب نیروهای متخصص و کارآمد را می‌توان مهم‌ترین عامل برای رشد و ترقی یک شهر دانست. استخدام شهرداری ها با برگزاری آزمون و رعایت تشریفات انجام می‌شود. شهرداری ها پس از برگزاری آزمون استخدامی با انجام مراحل مصاحبه و گزینش فرایند جذب نیروی متخصص مورد نیازشان رو تکمیل می‌کنند.

از این رو می‌توان گفت استخدام شهرداری شدن کار پیچیده‌ای نیست. فقط باید منتظر زمان برگزاری یک آزمون باشید. در این صفحه تمامی اخبار لازم برای آگاهی از زمان استخدام شهرداری ها را به شما خواهیم داد.

استخدام شهرداری زنجان و دیگر استان‌های کشور برای امسال برنامه ریزی شده بود که بنا به دلیلی این آزمون به تعویق افتاد. اما استخدام شهرداری یک امر غیر قابل تغییر است. زیرا هر ساله با بازنشسته شدن برخی نیروها نیاز به جایگزینی آنها در ساختار شهرداری های کشور به وجود می‌آیند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام شهرداری‌ها
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام شهرداری‌ها
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدام شهرداری ها در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۲٬۲۲۷ نظر برای استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)

  • ا
    ایناز
    ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱
    سلام ادمین ایازمان تقرببی اعلام نتایج گلستان را میدونین؟
    • م
      مدیر
      ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶
      با سلام
      کاربر گرامی صفحه را به طور کامل مطالعه نمایید. در ابتدای صفحه خبر اعلام نتایج تا 3 هفته دیگر تعبیه شده است.
      با تشکر
    • س
      سعید
      ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶
      سلام نمیدونم جرا مثل بقیه آزمون ها سوالات را دوستان تو این سایت قرارا نمی دهند لطفا سوالات تحلیلگر سیستم آزمون قزوین را هر کسی داره قرار بده تا با هم تبادل نظر کنیم.
      • آ
        آزمون استخدامي شهرداري هاي استان مركزي برگزار شد
        ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳
        آزمون استخدامی شهرداری‌های استان مرکزی جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز تعدادی از شهرداری‌های استان در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.
        به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: براساس مجوز استخدامی صادره از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، اطلاعیه استخدام پیمانی به منظور جذب تعداد 63 نفر نیروی انسانی برای شهرداری‌های نوبران، تفرش، غرق‌آباد، زاویه، رازقان، آستانه، مامونیه، پرندک، دلیجان، خشکرود، توره، مهاجران، نراق، جاورسیان و ساوه از طریق سایت اینترنتی استانداری مرکزی منتشر شد که تعداد 2060 نفر داوطلب استخدام برای شرکت در آزمون مربوطه ثبت نام کردند.
        عزیز فیلی افزود: آزمون استخدامی شهرداری‌های استان مرکزی با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک روز جمعه دوم بهمن ماه سالجاری در محل آن دانشگاه برگزار شد و از مجموع ثبت‌نام کنندگان تعداد 1681 نفر در آزمون مربوطه شرکت کردند که 493 نفر آنان خانم و باقی شرکت‌کنندگان مرد بودند.
        معاون استاندار مرکزی گفت: شرکت‌کنندگان در این آزمون در رشته‌های عمران، محیط زیست، آتش‌نشانی و آتش‌نشان راننده، حسابداری، امور دفتری، روابط عمومی، حقوق، راه و ساختمان، شهرسازی، باغبانی و برنامه‌ریزی با هم به رقابت پرداختند.
        فیلی اظهار کرد: از بین قبول‌شدگان در این آزمون تا سه برابر ظرفیت پذیرفته خواهند شد و پس از طی مراحل اداری و برگزاری آزمون توانمندی‌های تخصصی، عملی، مصاحبه و گزینش تعداد 63 نفر به صورت پیمانی به استخدام شهرداری‌های مذکور در خواهند آمد .
        • آ
          آزمون استخدامی شهرداری‌ها در 24 استان برگزار شد
          ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱
          مدیر کل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در روز جمعه دوم بهمن ماه بطور همزمان در 24 استان کشور خبر داد.
          به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): محمد حسن آبادی اظهار داشت: این آزمون با شرکت بیش از 80 هزار نفر داوطلب برای تصدی 2300 پست کارشناسی در 20 رشته شغلی توسط استانداری ها برگزار شد .
          وی در ادامه اظهار داشت: این سومین آزمون سراسری است که از ابتدای آغاز بکار دولت تدبیر و امید بر اساس سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر عدالت محوری در جذب نیروی انسانی، عدم تمرکز و واگذاری امور اجرایی به واحدهای استانی، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری ها، بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در فضایی سالم، رقابتی و مبتنی بر قوانین و مقررات برگزار شده است.
          وی افزود: نتایج اولیه این آزمون تا 3 هفته دیگر در سایت استانداری‌های مربوط اعلام و داوطلبان می‌توانند نتایج اولیه را مشاهده و طبق برنامه زمان بندی نسبت به تشکیل پرونده برای شرکت در مراحل بعدی اقدام نمایند.
          حسن آبادی با اشاره به ویژگی‌های این آزمون در مقایسه با آزمون‌های دیگر گفت: بکارگیری نیروی انسانی تنها در مشاغل کارشناسی و تخصصی، برگزاری آزمون بطور همزمان توسط استانداری‌ها در یک چارچوب و دستورالعمل واحد، طراحی سوالات کاربردی و تخصصی در رشته شغلی مورد تقاضا، توجه به مهارت‌ها و استعداد یادگیری از جمله ویژگی‌های این آزمون بود.
          وی گفت: مجوزهای استخدامی مذکور توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اخذ و بر اساس درخواست و نیاز هر شهرداری به استان ذیربط اختصاص یافته است.
          • خ
            خبر-مازندران
            ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷
            مهندس نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه جمعی از مدیران کل ستادی استانداری از نحوه برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ، دانشگاه هدف ، دانشگاه باقرالعلوم ساری و دانشگاه پیام نور بازدید نمود.
            در این آزمون تعداد 8863 نفر در قالب 16 رشته شغلی و بطور همزمان در 4 حوزه اصلی ساری ، بابل ، بابلسر و چالوس به رقابت پرداختند.
            نبیان تعداد افراد شرکت کننده در حوزه ساری را 4641 نفر ، در حوزه بابل 1238 نفر ، در حوزه بابلسر 2046 نفر و در حوزه چالوس 938 نفر اعلام نمود و گفت : با برگزاری این آزمون و آنجام مصاحبه و گزینش تعداد 85 نفر در شهرداریهای استان جذب و مشغول به کار خواهند شد
            • ی
              یزد
              ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶
              سلام من تخصصی 35درصد - هوش 70درصد زدم قبول میشم؟
              • پ
                پيرغلام آزمون هاي استخدامي عمران
                ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱
                باسلام
                همونطور که از اسمم پیداست الان دوسال هست پشت ترافیک استخدامی قرار گرفتم.ولی متاسفانه هنوز موفق نشدم.دلیلش هم این بوده که منابع رو به درستی نمیدونستم.ولی واسه این آزمون خیلی باتجربه بودم.بهتون قول میدم اگه قبول شدم منابع رو به همه عمرانی ها بگم.شاید باورتون نشه سوالات این آزمون واسه من مثه امتحان کپ جزوه بود.ولی بزارید اگه نتایج رو زدن و قبول شدم میام اینجا و منابع رو میگم.الان نمیگم چون اگه قبول نشم خیلی ضایع است
                • ع
                  علی
                  ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱
                  سلام من رشته عمرانم از ۱۲۰سوال تونستم ۹۰تاروبرسی کنم که۶۳تاصحیح ۱۶ سوال سفید سه تا غلط ۸ سوالم زدم ولی اعتماد کامل روشون ندارم که درسته یاغلط ۳۰تاسوال دیگرویادم نمیادش چی بودن فقطمیدونم ۲۸تادیگهجواب دادم چون درکل ۱۸سفید داشتم بنظردوستان چطوره؟؟؟
                  • م
                    محمد
                    ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴
                    بچه ها من استان قزوین بودم اما تعداد شرکت کننده خیلی خیلی زیاد بود با جرات میشد بالا 10 یا15 هزار نفرمتقاضی بود استان شما چه جور بودش
                    • م
                      مهدی
                      ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱
                      منم قزوین بودم خیلی شلوغ بود
                      • f
                        fr
                        ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹
                        جمعیت شرکت کننده ها در قزوین 5500 نفر بود.
                      • س
                        سمیرا
                        ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶
                        چندتا از دوستام که استان های دیگه شرکت کرده بودن میگفتن آزمون همون کتابا ومنابعی بوده که توی دانشگاه پاس کردیم وافعا برا استان مرکزی متاسفم
                        • س
                          سمیرا
                          ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳
                          من رشته ام فضای سبز بود اصلا از دروسی که ماتوی دانشگاه خوندیم ومنابع آزمون های 4سال قبل شهرداری بودن حتی یه سوالم نداده بودن،من همه اون منابع رو مطالعه کردم وبه راحتی به همه سوالات جواب درست دادم ولی آزمون امسال واقعا جرت بود
                          • س
                            سمیرا
                            ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰
                            سلام بچه لطفا نظراتتون رو راجع به سوالات رشته امورباغبانی بگین برا استان مرکزی که واقعا چرت بودن،عمومیا فوق العاده راحت درعوض اختصاصیا هرچی بگم سخت بود کم گفتم من کهمغزم سوت کشید سرجلسه
                            • A
                              Ali
                              ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴
                              سلام.منم ازمازندران توفضای سبز شرکت کردم.هوش بسیارساده بودو عمومیابسیارسخت.به نظرتون باچه درصدی میشه قبول شد؟سالهای گذشته میانگین قبولی چندبود؟به نظرم بچه های زراعت خوب دادن چون سوالا اکثرش کشاورزی وباغبانی بود
                              • س
                                سید مهدی
                                ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۱۰
                                60 درصد میانگین درصد سه نفر اول آزمون رو باید بیاری تا جزو قبولی ها باشی دوست عزیز !
                              • ح
                                حمید
                                ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵
                                سلام اکثرا اصلاح نباتات بود معمولا باید سئوالات از باغبانی و فضای سبز باشه ولی بیشترش زراعت بود
                                • A
                                  Ali
                                  ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱
                                  سلام.شماازمازندران شرکت کردید؟بنظرتون سخت بود یااسون؟نمیدونیدمیانگین قبولی چنده؟حدوداچندنفر تورشته باغبانی شرکت کرده
                                  بودن؟
                                • س
                                  سید مهدی
                                  ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۱۳
                                  من باغبانی استان خراسان رضوی شرکت کردم. رشته خودم گیاهپزشکی بوده . ولی سوالات فوق العاده بود برام. از 120 سوال حدود 101 سوال رو پاسخ صحیح دادم. 29 سوال هوش از 30 تا و 75 سوال تخصصی از 100 رو ج درست دادم .بقیه هم شک داششتم ج ندادم. شما چطور بود؟
                                • ط
                                  طاها
                                  ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۵۴
                                  کی توآزمون شهرداری رشته حسابداری تونست تخصصی ها رو بزنه به نظرمن که مزخرف بودن
                                  • ع
                                    علی
                                    ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۴۶
                                    اگربادقت محاسبه کنیدمیشه 16روز جواب صحیح هم 16بود
                                    • ع
                                      علی
                                      ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۴۵
                                      بچه هایه سوال تست هوش اومده بودکه میگفت هشت نفرکارگریک کارخاص رادربیست روزتمام میکننداگراینها ده نفربشوندکارچندروزه تمام میشه جالب اینه بیشتربچه ها بیست وپنج روزراانتخاب کرده بودندشمابگیدچندروزطول میکشه
                                      • م
                                        م
                                        ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶
                                        سلام.جواب ۱۶ درسته
                                        ۸*20=10*x
                                        X=16
                                        • د
                                          دانشجو
                                          ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲
                                          بلی جواب دوستمون درست هست 16 میشد.
                                          • م
                                            مهران
                                            ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲
                                            راه حل این سوال دقیقا چطوریه؟؟
                                            • r
                                              renzo
                                              ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۱۴
                                              جواب م درسته دیگه نفر-روز رو به دست اورده مقدار کارم ک ثابته بحث کردن نداره این سوال...
                                            • ه
                                              هدی
                                              ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸
                                              15 میشه
                                              • r
                                                rime
                                                ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴
                                                میشه25,یه نسبته ساده بود عزیز
                                                • م
                                                  مریم
                                                  ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷
                                                  میشه 16
                                                  8x=10
                                                  X=10/8
                                                  20÷10/8=16
                                                  • ش
                                                    شیرین
                                                    ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴
                                                    دقت کن عزیز.با گفته ی شما با اضافه شدن دو کارگر 5 روز هم دیرتر کار تموم می شه که... 16 صحیح بود
                                                    • ح
                                                      ح
                                                      ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳
                                                      25؟؟؟؟ یعنی هرچه کارگرا اضافه بشن کار دیرتر انجام میشه؟؟؟ میشه 15 روز چرا؟؟؟ 20 رو تقسیم بر 8 میکنیم میشه 2.5 سپس 2.5 رو در دوتا کارگر ضرب و از 20 کم میکنیم..ج.اب میشه 15
                                                      • م
                                                        مهدی مسافر
                                                        ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵
                                                        منم با این روش,شما حل کردم و پانزده رو زدم
                                                        • ح
                                                          حامد
                                                          ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶
                                                          برا هر 2نفر 5 روز میرسه، فرقی نمیکنه چه این 2نفر کم بشه چه زیاد همون 5 روز کم وزیاد خواهد شد پس جواب درست 15 روز میشه.
                                                          • س
                                                            سوده
                                                            ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵
                                                            تناسب معکوسه. میشه 16.توی نمونه سوالات ازمونهای استخدامی از این سوالا زیاده.یه نگاه بنداز
                                                          • ا
                                                            احسان
                                                            ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸
                                                            میشه 16 با سواد
                                                            حالا انتظار داره قبول بشه
                                                            • س
                                                              سالار
                                                              ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰
                                                              درسته میشه 16 _ والله خیلی زیاد بخ خودتون فشار نیارید این مال دوران راهنماییه که میگه اگر این تعداد کارگر تو فلان روز کار رو تموم کنن فلان تا کارگر تو چند روز تموم میکنن این یک تناسبه که با همین شیوه اون موقع آموزش میدادن
                                                              • ح
                                                                ح
                                                                ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳
                                                                بنده هم نوشتم 16 اما متاسفانه 15 درسته..دوست عزیزی که زدی 16 کاش حداقل تو قبول بشی چون ظاهرا مخت خیلی کار میده و لیاقتشو داری
                                                                • م
                                                                  م
                                                                  ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱
                                                                  ب)تناسب معکوس:
                                                                  در تناسب معکوس اگر یکی از دو مقدار mبرابر شود دیگری بر m تقسیم می شود.
                                                                  مثال:8 نفر کاریرا در12 روز انجام می دهند. 4نفرهمان کار را در چند روز انجام می دهند؟
                                                                  x× 6= 12×8
                                                                  • c
                                                                    civil
                                                                    ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳
                                                                    دوست عزیز.تو راهنمایی تناسب می بستیم نه ضرب!
                                                                    جواب کارگر "ح" درست هستش
                                                                  • ح
                                                                    ح
                                                                    ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵
                                                                    بنده هم نوشتم 16 اما متاسفانه 15 درسته..دوست عزیزی که زدی 16 و انتظار داری که قبول بشی کاش حداقل تو قبول بشی چون ظاهرا مخت خیلی کار میده و لیاقتشو داری
                                                              • ع
                                                                علی
                                                                ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۳۹
                                                                سلام بچه ها آزمون استخدامی شهرداری استان آشرقی شرکت کردیم سوالات بینهایت بی ربط وعجیب غریب بودخیلی ازدوستان نیم ساعت بعدشروع آزمون رفتن سوالات تست هوش بینهایت ساده بودسوالات تخصصی عجیب غریب وبینهایت بی ربط به رشته های حقوق ومدیریت .راستش توصیه من اینه که آزمون شهرداری فقط بایدتست هوش کارکنیدوهرشغلی هم انتخاب کردیداطلاعات لازم فقط درمورداون شغل بدست بیارید زیادوقتتونوتلف نکنیددروس عمومی هم اصلا نخونیدچون نمیادوالسلام
                                                                • ف
                                                                  فریده
                                                                  ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۱۲
                                                                  تا این کارخونه های مطرح جهان مثل مرسدس بنز فیات جنرال موتورز تویوتا رنو ال جی سامسونگ سونی و چند برند محبوب که با استقبال خوبی تو ایران برخوردارند و راه اندازی خطوط تولیدشون برمبنای حداقل سهم تولید ۵۰ درصدی ایران و ساخت چندین مجتمع پتروشیمی و جلوگیری از خام فروشی گاز و توجه ویژه به صنعت گردشگری که خودش بتنهایی باعث رونق گرفتن چند بخش مهم از قبیل هتل و رستوران و فرودگاه و راه آهن و مترو که بدنبالش افزایش پروازها ایجاد خطوط هوایی جدید و مسیرهای ریلی جدید و ساخت واگن های جدید و افزایش ترانزیت و رونق گرفتن بنادر و گمرکات و بدنبالش کشتیرانی و خطوط جدید کشتیرانی و ساخت کشتی های جدید و ... عملی نشود اشتغال جوانان بهبود پیدا نمی کند با این چهار فصل بودن ایران چقدر میتونستیم از تولید کشاورزی و گردشگری درآمد کسب کنیم ولی چه فایده که داریم فرصت سوزی میکنیم و فقط دنبال فروش نفت ۲۵ دلاری هستیم چون ساده ترین کار هستش
                                                                  • م
                                                                    متصدی اموردفتری
                                                                    ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۵۶
                                                                    کدام نرم افزارمناسب رای ثبت اسناد??1.excel. .2word. .3acses. 4powerpoint
                                                                    • و
                                                                      وحید
                                                                      ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۲۹
                                                                      word
                                                                      • م
                                                                        متصدی
                                                                        ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲
                                                                        یاexcelWord
                                                                        • م
                                                                          مریم
                                                                          ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۳۳
                                                                          word که نمیشه،یا excel میشد که جدول داره،یا acses به عنوان پایگاه داده
                                                                        • ب
                                                                          بی باک
                                                                          ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳
                                                                          قطعاً excel
                                                                          • م
                                                                            مریم
                                                                            ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷
                                                                            چقدر بی باک جواب میدید :)
                                                                            امیدوارم که درست باشه چون منم مثه شما زدم
                                                                        • م
                                                                          متصدی اموردفتری
                                                                          ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۱۱
                                                                          کسی عنوان این سوال رومیدونه که جواباش اینابود?? اکسیدازت. کلروها. so2h
                                                                          • گ
                                                                            گل بهار
                                                                            ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵
                                                                            سوالش گاز تخریب کننده اسناد بود، جوابش اکسید ازت.
                                                                          • ک
                                                                            کارمند عمرانی
                                                                            ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۲۸
                                                                            سلام کسی هست سازمان ملی مسکن رو انتخاب کرده باشه ؟

                                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                            ثبت پاسخ