بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور که نقش

tejarat انکارناپذیری در رشد و اعتلای اقتصاد ملی داشته است، به موجب مصوبه مورخ ۱۳۵۸/۷/۲۵ مجمع عمومی بانک ها از ادغام ۱۱ بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال در تاریخ ۱۳۵۸/۹/۲۹تاسیس و در قالب شرکت سهامی خاص با مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید و سپس در سال ۱۳۶۰ بانک ایران و روس نیز به آن ملحق گردید.به این ترتیب بانک تجارت با مجموعه ای از تجربیات و خدمات روزآمد بانکداری که در آن زمان وجود داشت، فعالیت خود را آغاز نمود. بانک تجارت برپایه این مزیت نسبی و همچنین با دارا بودن زیرساخت های غنی انسانی و فنی در زمینه بانکداری که حاصل تجربیات بانک های تشکیل دهنده بود توانست در ارائه بسیاری از خدمات بانکی چه در حوزه بانکداری الکترونیک و چه در حوزه بانکداری بین الملل (استفاده از سیستم SGB، بکارگیری ATM و اولین بانک استفاده کننده از شبکه سوئیفت) پیشگام باشد.
پیرو ابلاغ سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ، سهام بانک تجارت به عنوان یکی از بانک های دولتی مشمول واگذاری ، آماده عرضه در بورس شد. تغییر شخصیت حقوقی بانک به سهامی عام و جایگزینی اساسنامه جدید در تاریخ ۱۳۸۷/۱۲/۳در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت و آگهی گردید و سهام بانک در تاریخ ۱۳۸۸/۲/۹ در بورس اوراق بهادار پذیرفته و از تاریخ ۱۳۸۸/۲/۲۸در فهرست قیمت های بورس قرار گرفت.

اطلاعات تماس و معرفی بانک تجارت

وب سایت بانک تجارتسایت بانکداری الکترونیک بانک تجارتتلفن بانک تجارتموبایل بانک تجارتتماس با بانک تجارتخدمات بانک تجارت

دانلود کتاب جامع الکترونیکی درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی برای دریافت آخرین اخبار استخدامی اینجا کلیک کنید.

برای دیدن آخرین آگهی استخدامی بانک تجارت اینجا کلیک کنید.برای دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت اینجا کلیک کنید.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای بانک تجارت

  • ر
    رضا
    ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۴۴
    شرقی
    • س
      سمانه صفری
      ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
      لطفا شرایط استخدامو برام بفرستین
      • پشتیبان دو
        ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲
        با سلام
        کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های استخدام بانکها اینجا را کلیک کنید.
        موفق باشید
        • ر
          رویا
          ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۹
          فکر کنم به خودتون زحمت بدین و سرچ بزنین بهتر باشه

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ