یک هزار و ۵۰۰ نفر در ادارات منابع طبیعی کشور استخدام شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: طی ۲ سال اخیر یک هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان جانبازان در قالب تبدیل وضعیت در ادارات منابع طبیعی کشور استخدام شدند.

ابوالفضل معین‌نژاد روز چهارشنبه در حاشیه گردهمایی روسای امور اداری ادارت کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه سه کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این جذب و بکارگیری ۸۶۰ نفر در ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها در مرحله نهایی قرار گرفته که با جذب آنها بخشی از کمبود نیروی انسانی در ادارات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری اظهار داشت: با توجه به بازنشستگی تعدادی از نیروها در سال‌های اخیر نیاز است با جذب نیروهای جدید کارایی و کارآمدی نیروهای سازمانی تقویت شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های معیشتی و رفاهی در اختیار کارکنان منابع طبیعی قرار می‌گیرد ، ادامه داد: برای رفاه درمانی کارکنان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری طی قراردادی بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های درمانی آنها را تامین می‌کند.

معین‌نژاد همچنین با اشاره به تصمیم‌های اتخاذ شده در این گردهمایی افزود: در این گردهمایی آخرین مباحث امور اداری و پشتیبانی سازمان مورد بررسی قرار گرفت تا خلاء‌ها و نارسایی‌های موجود برطرف شود.

مدیرکل دفتر امور اداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در ادامه سیاست‌های کلان سازمان در حوزه پشتیبانی را تجهیز و تکمیل مامورسراها یادآور شد و گفت: برای رفاه حال کارکنان سازمان کمک شایانی برای تجهیز و تکمیل مامورسراها انجام خواهد شد.

منبع : ایرنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ