یکهزار فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست امسال، یکهزار فرصت شغلی با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای مددجویان جویای کار زیرپوشش این نهاد در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

"کیانوش اربیدار" روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این نهاد همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به شرایط منطقه ای و بحران خشکسالی هزار تن نهاده دامی به صورت رایگان بین خانوارهای تحت حمایت مجری طرح های دامداری کمیته امداد توزیع کرده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: نهاده های دامی با هدف جلوگیری از رکود طرح های اشتغال مددجویان توزیع شده است.

اربیدار اعلام کرد: در سه ماه نخست سال جاری بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته که تمام این اعتبار برای ایجاد فرصت شغلی پایدار مددجویان جویای کار جذب شده است.

وی بابیان اینکه طرح ایجاد اشتغال پنج دهک آخر جامعه از محل منابع مختلف به کمیته امداد واگذاری شده گفت: امسال تخصیص هزار میلیارد تومان برای ایجاد فرصت شغلی حدود ۱۹ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ هدف گذاری کرده ایم که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که در این راستا انجام داده ایم و با هم افزایی مجموعه اشتغال استان به این هدف مهم دست بیابیم.

اربیدار با بیان اینکه ایجاد اشتغال کار بسیار سختی بوده و اشتغال در کمیته امداد بیشتر در حوزه مشاغل خُرد و خانگی است، گفت: متوسط پرداخت تسهیلات اشتغال در کمیته امداد به هر فرد ۷۰ میلیون تومان است.

وی تسهیلات اشتغال کمیته امداد را از نوع قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد عنوان کرد و گفت: سقف پرداخت تسهیلات اشتغال در کمیته امداد تا ۱۰۰ میلیون تومان بسته به مقدار مورد نیاز افراد پیش بینی شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ