پرداخت ۶ ماه کارانه معوق پزشکان و پرستاران

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:طی چهار ماه گذشته، میزان ۶ ماه کارانه معوق پرسنل، پزشکان و پرستاران این دانشگاه پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،دکتر علی فرهادی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:طی چهار ماه گذشته، میزان ۶ ماه کارانه معوق پرسنل، پزشکان و پرستاران این دانشگاه پرداخت شده است.

فرهادی بیان کرد: پرداخت مطالبات پرسنل، مشکلی بزرگی بود که با پیگیری‌های انجام شده این دانشگاه در چند ماه اخیر تا حدودی حل و لرستان به استان‌های پیشرو تبدیل شده است.

او ادامه داد: این اقدامات در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان بی سابقه است و تلاش می‌شود که این روند ادامه داشته باشد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به تامین و وارد شدن تجهیزات علوم پزشکی در این دانشگاه بیان کرد: در این راستا مجوز خرید دستگاه ام آر آی بیمارستان آیت الله بروجردی و سی تی اسکن دوم بیمارستان عشایر خرم آباد صادر شده است.

فرهادی اظهار داشت: همچنین مراکز غربالگری سرطان در استان به زودی راه اندازی می‌شود و تجهیزات این بخش‌ها نیز در حال آماده شدن است.

او گفت: بیمارستان‌های ۲۵۰ تختی شهرستان‌های کوهدشت و دورود ۲ طرح کلیدی این دانشگاه هستند که بیمارستان کوهدشت با استفاده از تسهیلات بانکی و با پیشرفت ۲۴ و بیمارستان دورود با ۱۰ درصد پیشرفت در حال انجام هستند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: اکنون ۳۴۲ تخت خصوصی، ۱۱۴ تخت آی سی یو، ۵۹ تخت ان آی سی یو، ۹۶ تخت سی سی یو، ۱۴ تخت پی‌ای سی یو در استان وجود دارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کارانه و محاسبه میزان آن اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ