پرداخت ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان گرمساری

رئیس کمیته امداد گرمسار بابیان اینکه ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان شهرستان پرداخت شد، گفت: با پرداخت این تسهیلات ۱۴۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان ایجاد می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، حسن ویلان صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد گرمسار ضمن بیان اینکه ایجاد اشتغال و خودکفایی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این شهرستان پرداخت‌شده است.
وی با اشاره به اینکه با پرداخت این تسهیلات ۱۴۰ فرصت شغلی جدید ویژه مددجویان در گرمسار ایجاد شد، افزود: درمجموع ۶۰۰ طرح اشتغال مددجویان تحت نظارت کمیته امداد شهرستان توسط کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد پایش و نظارت می‌شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گرمسار بابیان اینکه این تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، منابع تسهیلات اشتغال روستایی و بند ب تبصره ۱۶ برای مددجویان تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: جذب خیران کارآفرین برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد.
ویلان با تاکید بر اینکه کمک در امر واگذاری مکان‌های کسب‌وکار غرفه‌های نمایشگاهی و بازارچه‌های موقت از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد است، اضافه کرد: این طرح در راستای حمایت از مددجویان برای فروش محصولات تولیدی آن‌ها و عرضه به عموم مردم اجرایی می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ