پرداخت حقوق معوق کارگران راه آهن منطقه آذربایجان

مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: مطالبات کارگران این منطقه از بابت حقوق اردیبهشت و خرداد ماه پرداخت می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور ارصلانی افزود: در پی اعتراض کارگران راه آهن به عقب افتادن حقوق دو ماه شان، جلسه ای در استانداری تشکیل و مقرر شد راه آهن و شرکت پیمانکار نسبت به تامین منابع مالی و پرداخت حقوق معوق آنان اقدام کند.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰۰ نفر از کارگران شاغل در راه آهن منطقه آذربایجان ۲ ماه حقوق دریافت نکرده اند، اظهار داشت: پرداخت حق سنوات کارگران از سوی پیمانکار قبلی راه آهن از دیگر خواسته های آنان بود که مقرر شد نمایندگان شان از طریق اداره کار اقدام کنند تا بعد از صدور حکم قضایی، راه آهن از محل ضمانت نامه شرکت پیمانکار، مطالبات آنان را پرداخت کند.
ارصلانی ادامه داد: پیمانکار موظف است تمام مطالبات کارگران را پرداخت و برگه تسویه حساب را به دستگاه های ذی ربط ارایه کند تا راه آهن نیز ضمانت نامه وی را عودت کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: پیش از ظهر دیروز جلسه‌ای برگزار شد و در حال مکاتبه برای پرداخت معوقات رانندگان و کارگران راه آهن هستیم.
رحیم شهرتی‌فر افزود: در حال مکاتبه با راه آهن جمهوری اسلامی ایران هستیم تا مطالبات و معوقات رانندگان و کارگران راه آهن پرداخت شود و مشکل به سرعت حل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ