پرداخت بخشی از مطالبات پرستاران سمنان تا پایان هفته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از پرداخت بخشی از مطالبات پرستاران سمنان تا پایان این هفته خبر داد و گفت: با قدم‌های غیرمعمول و نامتناسب مجموعه برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی عصر یکشنبه در جشنی که با حضور جامعه پرستاری استان سمنان در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار شد، با اشاره به مشکل تاخیر در پرداخت مطالبات جامعه پرستاری که به‌عنوان دغدغه‌ای جدی در حال پیگیری است، اظهار کرد: شرایط ما در پرداخت بدتر از بقیه دانشگاه‌ها نیست و تقریباً در جایگاه متوسط به بالا قرار داریم.

وی با بیان اینکه ۷۲ درصد از بیمه‌شدگان ما از تامین اجتماعی هستند که با گذشت بیش از یک سال و اندی بیشترین تاخیر در پرداخت بیمه تامین اجتماعی بوده است، ادامه داد: این تاخیر کار ما را مشکل کرده است؛ چون منابع مالی از بیمه تامین اجتماعی وصول نشده بود و نمی‌توانستیم رقمی را به پرستاران بپردازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد: علی‌رغم محدودیت مالی تلاش کردیم حداقل ماهانه رقمی را به‌عنوان کارانه و اضافه‌کار به پرستاران پرداخت کنیم.

توافق بین وزیران بهداشت و رفاه

دانایی از توافقاتی بین وزیران بهداشت و رفاه به‌منظور پرداخت معوقات پرستاران خبر داد و تصریح کرد: اگر این توافقات به نتیجه برسد، بخش زیادی از مطالبات ظرف ماه آینده پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشی از مطالبات روز شنبه به حساب دانشگاه واریز شده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با همت و هم‌افزایی بخش مالی بیمارستان‌ها ظرف چند روز آینده یعنی تا پایان هفته جاری بخشی از مطالبات پرداخت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان یادآور شد: با وصول رقم‌های بعدی توسط دانشگاه، مابقی بدهی جامعه پرستاری پوشش داده می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کارانه و محاسبه میزان آن اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ