همسان سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان اجرا می‌شود

۱ نظر

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان را به طور جدی پیگیری می کنیم.

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، مهدی عیسی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار کرد: ساماندهی استخدام کارکنان دولت از جمله موضوعاتی است که به منظور تبدیل آن به قانون به طور جدی پیگیری می‌کنیم و تنها تامین منابع مالی در این زمینه محل اختلاف بین مجلس و دولت بوده که البته از نظر ما در مجلس مشکلی در آن وجود ندارد.
وی با بیان اینکه دولت مکلف است همسان سازی حقوق ها را اجرایی کند؛ افزود: علل عدم اجرای این مهم مورد بررسی قرار دارد که از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس و فراکسیون بازنشستگان پیگیری خواهیم کرد.
نماینده مردم میاندوآب و چهاربرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حاشیه نشینی و اعتیاد به عنوان دو آسیب اجتماعی در کشور تصریح کرد: ما قوانین مترقی در حوزه مقابله با اعتیاد و تبعات ناشی از آن داریم که باید بطور دقیق اجرا شوند. همچنین بررسی لایحه تامین امنیت زنان نیز به منظور حمایت از این قشر در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.
عیسی‌زاده در ادامه تاکید کرد: مسئولان باید دلایل وجود تمام مشکلات و اقداماتی که برای رفع آنها ارائه می‌شود را شفاف با مردم در میان بگذارند و در کنار مردم باشند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان اجرا می‌شود

  • ح
    حسام علیوند
    ۵ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰
    سلام ا نظر بنده قانون دائمی کردن همسان سازی یا متناب سازی‌ حقوق بازنشستگان با شاغلین همطراز امسال پرید!! میگید نه ""$ این خط این نشان و این یک خط دیگه%
    فاصله دریافتی حقوق بازنشستگان با شاغلین نزدیک به‌بیش از 5 میلیون تومان رسیده و این نشان دهنده عدم اجرای قانون 90 درصد و ماده 30 قانون م . خ . ک ...و خیلی دیگر از مطالبات جدی بازنشستگان محترم است گذشته از عدم‌ اجرای همسانسازی حقوق‌ها؛قرار بود فوق‌العاده جنگی همانند شاغلین، به بازنشستگان هم‌پرداخت‌ شود.! پس چرا تا حالا این قانون‌ها آجرائی نشده‌اند؟ و چراهای دیگر.
    پس بیایید همفکری ،تبادل نظر و اینکه حداقل برای از بین بردن شکاف بین حقوق بازنشستگان با شاغلین و اجرا و عملیاتی شدن قانون دائمی شدن متناهمسان سازی تلاش و کوشش کنیم‌.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ