مهلت بارگذاری مدارک فرهنگیان در سامانه رتبه‌بندی

۱ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان فرهیخته استان تا بیستم شهریورماه جاری نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رضا رضایی گفت: با توجه به فرصت پیش آمده در خصوص بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی تا بیستم شهریورماه ۱۴۰۱، معلمان گرامی نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی http://rtb.medu.ir حداکثر تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور اقدام کنند تا بررسی و تایید مستندات توسط کارگروه مربوطه صورت گیرد.


وی افزود: با توجه به عدم دسترسی بعضی از فرهنگیان به مدارک و مستندات شخصی خود در موعد مقرر، امکان بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تمدید و زمینه تکمیل اطلاعات مهیا شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: همکارانی که ثبت نهایی کرده‌اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند نیز می‌توانند مجددا در مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند

وی با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت رتبه‌بندی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مناطق استان و مدارس تاکید کرد: مدیران مدارس برای رفاه همکارانی که امکانات سخت‌افزاری مناسبی برای تهیه تصویر مدارک و بارگذاری ندارند، امکانات مدرسه را در اختیار همکاران عزیز قرار دهند.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای مهلت بارگذاری مدارک فرهنگیان در سامانه رتبه‌بندی

  • م
    مرضیه م
    ۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۳۲
    سلام بنده دبیر 20 سال سابقه هستم من نتونستم در سامانه رتبه بندی ثبت نام کنم حالا تکلیف من چیه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ