مطالبات معلمان در طرح رتبه‌بندی پرداخت می‌شود

وزیر آموزش پرورش با بیان اینکه مطالبات معلمان در طرح رتبه‌بندی پرداخت می‌شود و زمزمه دیون شدن مطالبات صحت ندارد، گفت: فرهنگیان عزیز از این بابت خیالشان راحت باشد چون اعتبار طرح ر‌تبه‌بندی تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، یوسف نوری ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآنی دانش‌آموزان ویژه مدارس استعدادهای درخشان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در ارتباط با عدم پرداخت معوقات ملعمان در طرح رتبه‌بندی اظهار داشت: زمزمه دیون شدن مطالبات معلمان در ۶ ماهه دوم سال گذشته صحت ندارد و فرهنگیان عزیز از این بابت خیالشان راحت باشد چون اعتبار طرح ر‌تبه‌بندی تامین شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در اختتامیه بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه دختران مدارس استعداد‌های درخشان در گرگان با برشمردن اهمیت سواد قرآنی و عمل کردن به قرآن اظهار داشت: ‌استعداد‌های قرآنی دانش‌آموزان باید شناسایی و توانمندسازی در زمینه استعداد‌های آن‌ها انجام شود و معتقدیم ‌آموزش باید با روش‌های جدید، مهارت محور و کاربردی انجام شود و معلمان نقش تسهیل گری و راهنما داشته باشند.

‌نوری با بیان اینکه اگر ما از راهکار‌هایی که دانش آموزان از قرآن استخراج کرده‌اند بهره بگیریم حتما موفق خواهیم شد، زیرا راهکار دانش آموزان ما بر مبنای زیست بوم جامعه است، تصریح کرد: استان گلستان در برگزاری کنگره ملی قرآن دانش آموزان استعدادهای درخشان کشور ‌خوب عمل کرد و میزبانی این مسابقات در سطح عالی برگزار شد و گلستان نمره قبولی گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با برشمردن اهمیت پژوهش در قرآن خاطرنشان کرد: ‌‌نتایج نشان می‌دهد که با برداشت از مفاهیم قرآنی می‌توان در جهت خودکفایی و خودباوری گام برداشت لذا وضعیت قرآنی همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان ایرانی در جهان شاخص و خاص است به نحوی که معلمان و دانش‌آموزان ایرانی در مسابقات قرآنی جهانی سال گذشته رتبه‌های برتر و اول را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز گفت‌: دانش‌آموزان در این کنگره تولیداتی در رشته‌های پادکست، کلیپ و اینفوگرافی در ۲ محور خودباوری و تمدن‌سازی ارائه کردند که تعداد شرکت‌کنندگان در بخش مفاهیم در مرحله اول ۷ هزار پسر و دختر بودند که بر اساس ارزیابی محتوایی و هنری بیش از ۲ هزار اثر به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کرد و در نهایت ۷۲ اثر در بخش پسران و ۷۲ اثر در بخش دختران انتخاب شدند.

سیدرضا نظری افزود :بهره گیری از دستورات قرآن کریم در زندگی و بهره مندی از معارف قرآنی جهت اعتلای تربیت دینی دانش‌آموزان از اهداف بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم بود.

به گزارش تسنیم، ‌بیست‌وهفتمین کنگره ملی قرآن دانش‌آموزان استعدادهای درخشان کشور از روز چهارشنبه با حضور دختران استعدادهای برتر کشور در گرگان کار خود را آغاز کرده و امروز مراسم اختتامیه ‌با حضور وزیر آموزش وپرورش برگزار ‌شد‌.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ