مجوز تلفیقی‌ها به دولت برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

۲ نظر

اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مصوبه‌ای به دولت اجازه دادند تا در صورت تامین اعتبار در بودجه‌های سنواتی، نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در نشست امروز(سه‌شنبه، ۲۴ مرداد) در مصوبه‌ای به دولت اجازه دادند تا نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اقدام کند.

محمدرضا دشتی‌اردکانی عضو هیات‌رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه به دولت اجازه دادند تا در صورت تامین اعتبار در بودجه سنواتی در طول سال‌های اجرای برنامه، نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اقدام کند.

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق به دولت اجازه دادند تا در صورت تامین اعتبار نسبت به پرداخت استادیاری فرهنگیان همزمان با دیگر کارکنان اقدام و با همکاری آن‌ها تا ۳۵ سال سابقه کاری تا سقف ۶۵ سال سن موافقت کند.

منبع : خبرگزاری فارس

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای مجوز تلفیقی‌ها به دولت برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

  • س
    سام محمدی
    ۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
    برای استخدام سرایداراموزش پروش
    • پشتیبان سه
      ۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۵۷
      کاربرعزیز
      ابتدا از اینجا وارد صفحه استخدام آموزش و پرورش شوید ، چنانچه اخبار و اطلاعیه ای در این مورد منتشر شود از طریق سایت و مشخصا همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ