متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری در سال ۱۴۰۱ ادامه می‌یابد

۲ نظر

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: منابع موردنیاز به‌منظور استمرار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با شاغلین در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه ۹ اسفند) قوه مقننه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور اجرای مفاد ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه، منابع مورد نیاز به‌منظور استمرار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با شاغلین در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است و با اختصاص بودجه مناسب، بخشی از مشکلات بازنشستگان عزیز حل می‌شود.

وی با تاکید بر اهتمام، همکاری و هماهنگی کامل بین قوای کشور در این خصوص، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص بودجه مصوب در قانون بودجه ۱۴۰۱، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به‌طور کامل اجرا شود و استمرار یابد.

همچنین علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱ بیان کرد: برای همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری در لایحه بودجه دولت، ۲۱۹ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود، مجلس نیز (از محل بند الحاقی ۱ تبصره ۲ لایحه) ۱۰۴ هزار میلیارد تومان از محل واگذاری سهام به صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی، لشگری و کشوری تخصیص داد و در مجموع ۳۲۳ هزار میلیارد تومان برای این امر در سال آتی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مجلس از آنچه دولت برای همسان‌سازی بازنشستگان در نظر گرفته بود رقم بالاتری را پیش‌بینی کرده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری در سال ۱۴۰۱ ادامه می‌یابد

  • ا
    احمدبلوچستان
    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۰۱:۲۶
    ای کاش یک روزی میشد موقع حقوق ک واریز میکنند چشممون ب پیامکه بیفته دیگه چشامون زیاد پلک نزنه... خخخ
    • ا
      احمدبلوچستان
      ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۰۱:۲۳
      فکرنکنم خبری باش ک دلخوش باشیم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ