لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان اقدامی لازم اما ناکافی است

۱ نظر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری را اقدامی لازم اما ناکافی دانست و توجه به حقوق کارمندان و بازنشستگان نیروهای مسلح در این لایحه را از نقاط قوت آن خواند.

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مطلبی در صفحه شخصی توئیترش نوشت: «لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری اقدامی لازم اما ناکافی است. ما همچنان منتظر تحقق وعده رئیس جمهور در خصوص ارائه لایحه جامع حقوق و دستمزد هستیم.

البته توجه به حقوق کارمندان و بازنشستگان نیروهای مسلح در این لایحه از نقاط قوت آن است.»

در جلسه علنی یکشنبه (۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس با دو فوریت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری موافقت کردند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان اقدامی لازم اما ناکافی است

  • ح
    حسام علیوند
    ۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲
    سلام،ما بازنشستگان کشوری و لشکری بخصوص لشکری یعنی نیروهای مسلح جان بر کف که بیگناه آتیش و سرمان بریده میشود از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با نگاه مثبت حداقل وضعیت معشیتی.. مان را تا حدی مطلوب کنند و انتظار داریم نظرات ما به خانه ملت منعکس گردد اگر این سایت همین نظر را به مجلس منعکس کرد کاری خداپسندانه‌ای کرده ام نه نوشتن نظرات وقت کشی و کار بیهوده‌ای بیش نیست.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ