فراخوان جذب نیرو در مدارس استثنایی کردستان

رئیس آموزش وپرورش استنایی کردستان گفت: آموزش وپرورش استثنایی استان از بین معلمان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش جهت فعالیت در مدارس با نیازهای ویژه دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  طالب محمدی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این فراخوان اولویت جذب با آموزگاران شاغل در دوره‌های ابتدایی، پیش دبستانی و هنر آموزان هنرستان‌ها است. محمدی گفت: آموزش و پرورش استثنایی استان از بین معلمان رسمی و پیمانی علاقمند به فعالیت در مدارس با نیازهای ویژه با اولویت قرار دادن سوابق کاری و مصاحبه پذیرش می‌کند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود: آموزش و پرورش استثنایی در عین حال که تخصصی‌ترین بخش آموزش وپرورش است از مستحق ترین مخاطب و جامعه هدف که دانش آموزان استثنایی می‌باشند برخوردار است. وی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند نسبت به تکمیل فرم فراخوان تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه جاری از طریق این لینک اقدام نمایند.

محمدی ادامه داد: حرفه‌ای‌ترین عنصر آموزش و پرورش معلم است که باید سه ویژگی دانش لازم، تجربه کافی و روش مناسب را در برخورد، تامین و برآورده کردن نیازهای تربیتی وآموزشی ویژه دانش آموزان دارا باشد.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود: تامین نیروی متخصص در آموزش و پرورش استثنایی در مقایسه با آموزش و پرورش عادی دشوارتر است و اگر در حوزه تعلیم وتربیت به شرایط مطلوب برسیم در حوزه‌های دیگر هم قطعا به شرایط بهینه موضوع خواهیم رسید. وی با بیان اینکه معلمان به عنوان هدایت کننده و موثرترین عنصر در فرآیند آموزش و پرورش به شمار می‌آیند، تصریح کرد: موفقیت نظام آموزشی به تعامل دانش، مهارت و حساسیت معلم از یک سو و تحقق انتظارات یادگیرندگان از سوی دیگر مرتبط است. محمدی ادامه داد: هراندازه معلمانی فعال و پویاتر داشته باشیم به همان اندازه دستیابی به اهداف عالی آموزشی راحت‌تر خواهد بود، چرا که توسعه در جوامع مختلف به واسطه‌ی آموزش و پرورش، تربیت نیروی انسانی ماهر و تغییر در شیوه‌های تربیتی و آموزشی در آن جامعه شکل می‌گیرد.

تکمیل فرم

منبع: خبرگزاری برنا

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ