صدور مجوز جذب ۹ هزار پرستار در سال جاری

۲ نظر

مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌ای معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت:امسال مجوز جذب ۹ هزار نیروی پرستاری را داریم ؛ البته کارهای آن در مجلس و سازمان برنامه و بودجه انجام شده و منتظر ابلاغ هستیم و فکر می‌کنم طی یکی دو ماه آینده این موضوع اتفاق افتد.


به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در پی مطرح کردن «موضوع اشتغال پرستاران و بیان گلایه این افراد از عدم به کارگیری آنها در بیمارستان‌ها»، در «فارس من»، احمد نجاتیان،مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌ای معاونت پرستاری وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اکنون ۱۵۰ هزار پرستار در رده‌های مختلف مشغول به کار هستند و آمار بیکاری ما در این حوزه و افرادی که با مدرک پرستاری بیکار هستند کمتر از ۲ هزار نفر بوده است.

نجاتیان درباره «جذب نیروهای پرستار جدید»، یادآور شد: ظاهراً امسال مجوز جذب ۹ هزار نیروی پرستاری را داریم که منتظر اعلام آن هستیم؛ البته کارهای آن در مجلس و سازمان برنامه و بودجه انجام شده و منتظر ابلاغ هستیم و فکر می‌کنم طی یکی دو ماه آینده این موضوع اتفاق افتد.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سازمان نظام پرستاری اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای صدور مجوز جذب ۹ هزار پرستار در سال جاری

  • ع
    عادل
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۵۷
    سلام پس اتاق عمل چی .فوریت .بهوشی .این رشته ها هم چندنفربرمی دارین به خداهمه بیکارشدیم
    • ب
      ب
      ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۳
      سلام یعنی فقط پرستاری؟ رشته های دیگه رو نمیگیرن؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ