شرط استخدام معلمان غیررسمی اعلام شد

۵ نظر

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلمان غیررسمی مشمول تعیین وضعیت توضیح داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری درباره وضعیت تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلمان حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت و مربیان پیش‌دبستانی قبل از سال ۹۲ اظهار کرد: در مجموع و تاکنون ۷۲ هزار نفر در دوره مهارت‌آموزی شرکت کرده و تعیین تکلیف شده‌اند.

او ادامه داد: ۱۲ هزار نفر هم در آزمونی که اخیرا برگزار شد، پذیرفته شده اند و به زودی دوره‌های مهارت‌آموزی آن‌ها آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری گفت: به محض اعلام اسامی از سوی استان‌ها دوره‌های مهارت‌آموزی آغاز خواهد شد.

سلیمان‌زاده با اشاره به اینکه در مجموع ۸۵ هزار معلم تعیین تکلیف می‌شوند، بیان کرد: این افراد بعد از طی کردن دوره‌های مهارت‌آموزی و پذیرفته شدن در آزمون جامع پایانی امکان حضور در کلاس‌های درس را پیدا می‌کنند.

او شرط دیگر برای فعالیت این معلمان در کلاس‌های درس را اعلام نیاز استان‌ها عنوان کرد و گفت: به طور مثال اگر در استانی امسال مازاد نیروی ابتدایی داشته باشیم، در آن استان جذب نیروی جدید دوره ابتدایی نداریم و و در صورت نیاز به استانی دیگر ارجاع داده می‌شود. همچنین به‌کارگیری برخی از این معلمان به سال ۱۴۰۱ موکول خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای شرط استخدام معلمان غیررسمی اعلام شد

  • ح
    حسین
    ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴
    سلام. آیا با کاردانی صنایع شیمیایی میشه جذب آموزش وپرورش شد؟ منظورم حق التدریسی هست؟
    • ه
      هدا امیری
      ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۳۶
      سلام
      امکان داره راهنمایی کنید چطوری باید از طریق ماده 28 اقدام کنیم و در دوره های مهارت آموزی شرکت کنیم؟؟
      • ص
        صفا
        ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۳۱
        نه فعلا بخشنامه،یا قانونی برا بعد 91 حق التدریس ها و 92 به بعد نهضتی ها نیامده،و فقط سوابق آنها در آزمون های استخدامی بهش یه امتیازی میدن(مثلا اگر در آزمون کتبی به مرحله مصاحبه راه پیدا کردید برای هر سال 18 امتیاز یا ممکنه کمتر یا بیشتر در نظر میگیرن،مثال.2 سال سابقه تدریس داری 2 ضرب در 9 ماه می کنند میشه 18 و برای هر ماه هم مثال 2 امتیاز میدن که مساوی 36 امتیاز میشه)در کل از هیچ بهتر هست پس تلاش کنید در آزمون و اگه کتبی قبول بشید در مرحله مصاحبه این سابقه حتما به کمکتان میاد و قبول میشوید.انشالله
        • ف
          فاطمه
          ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷
          سلام ، تکلیف اونایی که سالهای بعد شروع به کار کردن مثلا سال نود وهفت به بعد ایناها چکار کنن ادامه بدن امید داشته باشند یا نه ؟
          • خ
            خ.ف
            ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱
            منظورش 92 به بعده؟؟؟

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ