سهم ۳۵ درصدی اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی در هشترود

۲ نظر

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره گفت: هدف کمیته امداد آموزش، توانمند سازی، اشتغالزایی، خروج خانواده های نیازمند از چرخه حمایتی و پیوستن به چرخه کارآفرینی است.

فتاح صدیقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بازارکار در هشترود افزود: کمیته امداد در کنار کمک های مالی و معیشتی به توانمند سازی و آموزش مددجویان در بخش های مختلف می پردازد که این کار منجر به توانمند سازی، اشتغالزایی و خروج بسیاری از خانواره های نیازمند از چرخه حمایتی و کارآفرین شدن آنها می شود.

وی با بیان اینکه سیاست اشتغال در کمیته امداد مبتنی بر آموزش، ایجاد مشاغل خانگی، کارگاه های کوچک مقیاس و زودبازده است، اظهار داشت: طرح های اشتغالزایی برای مددجویان در زمینه های مختلف، خدمات، صنایع دستی، دامپروری، زنبورداری، کشاورزی اجرا شده است، این طرح‌ها براساس شرایط محیطی متقاضیان، علاقه مندی، استعداد و تخصص فنی با اولویت خانوارهای تحت حمایت و فرزندان مددجو اجرا می شود و طرح ها به مدت پنج سال مورد نظارت قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در این راستا امسال ۱۶۰ هنرآموز تحت پوشش در دوره های آموزشی مقدماتی، پایدارسازی ومهارت آفرینی شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی در سه بخش کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی به مددجویان اختصاص می یابد تاکید کرد: تسهیلات تخصیصی به کمیته امداد هشترود چهل و هشت میلیارد و پانصد میلیون تومانه می باشد که بر این اساس امسال به ۶۳۰ نفر جهت اجرای طرح های اشتغالزایی و ۱۰۰۰ نفر از خانواده ها جهت ایجاد فرصت های پرداخت شده است.

صدیقی از افتتاح ۵۰ واحد مسکن از ۸۴ واحد در دست ساخت این نهاد برای مددجویان خبر داد و گفت: مسکن یکی از مهمترین و گرانترین نیازهای افراد جامعه به ویژه خانواده های نیازمند است لذا کمیته امداد تلاش های گسترده ای را در راستای ساخت مسکن برای نیازمندان، تعمیر و تجهیز مسکن نیازمندان انجام می دهد تا بتواند باری هر چند کوچک از دوش این عزیزان بردارد.

وی تصریح کرد: تامین مسکن مناسب برای مددجویان نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد مردمی است که بیش از ۸۴ واحد مسکن برای نیازمندان در دست ساخت قرار دارد لذا ۵۰ واحد در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تسهیلات اشتغالزایی هر ارگان در سامانه رصد ثبت می گردد کمیته امداد سهم ۳۵ درصدی در اشتغالزایی شهرستان را دارد.

به گزارش بازار کار، کمیته امداد شهرستان هشترود از لحاظ اشتغالزایی در رتبه اول استان قرار دارد

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای سهم ۳۵ درصدی اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی در هشترود

  • ل
    لیلا
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۰۰:۲۲
    شرایط وام 150 ملیونی مدد جویان
    • ل
      لیلا
      ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۰۰:۲۱
      زمان وام اشتغال زای 1402 پرداخت میشود

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ