خبر برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اردیبهشت ۹۹

۵۱ نظر

آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورشعلی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و توافقاتی که با سازمان اداری و استخدامی داشتیم پیشنهاد دادیم تا در اردیبهشت ۹۹ برای آموزش و پرورش آزمون برگزار شود. البته سایر دستگاه‌ها هم در صورت تمایل می توانند در این آزمون جذب نیرو داشته باشند.

او ادامه داد: تفاهم اولیه برای این کار را انجام دادیم و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم، اما اولویت اصلی ما فعلا روی معلم آن هم در تمام مقاطع تحصیلی است.

بیشتر بخوانید:‌ آخرین وضعیت استخدام آموزشیاران نهضت و مربیان پیش دبستانی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت بیان کرد: با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری برگزاری آزمون‌های آموزشیاران و اندیش‌دهندگان توافق کردیم و امیدواریم هرچه زودتر این آزمون برگزار شود.

الهیار ترکمن درباره زمان دقیق برگزاری آزمون گفت: اکنون نمی‌توانیم زمان دقیق برای آن در نظر بگیریم، اما سعی می‌کنیم تا پیش از اتمام سال ۹۸ کار را انجام دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تعداد آموزشیاران شرکت کننده در آزمون تعیین تکلیف بیان کرد: تعداد دقیق هنوز مشخص نیست و فراخوان استانی داده شده است تا براساس کد ملی ثبت نام آموزشیاران واجد شرایط انجام شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۱ نظر برای خبر برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اردیبهشت ۹۹

  • ا
    اناری
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۱۱
    به والله ازفرزندان مابازنشستگان فرهنگی هم استفاده نمایید( حسابداری)
    • م
      مریم
      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶
      ازمون بعدی کی خواهد بود ،از زمان اعلام دفترجه تا برگزاری چقد فرصت هست ؟؟؟؟
      • س
        سحر
        ۹ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۳۷
        سلام اتفاقا منم دنبال کسیم که اموزگار قبول شده ببینم چی خونده قبول شده مدرسان جدا یا اون سه بسته جامع کلافه شدم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ