زمان واریز حقوق بازنشستگان نیروی های مسلح

۱۴۲۳۶ نظر

زمان واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی این عزیزان است.

عدم افزایش حقوق بازنشستگان به میزانی که معیشت ایشان به طور کامل تامین گردد از یکسو و پرداخت حقوق در زمان‌های مختلف از سوی دیگر، مشکل اساسی بحث حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح است.

در این صفحه سعی شده است زمان تقریبی واریز حقوق ماه‌های مختلف جمع آوری شده تا به کمک آن عزیزان بازنشسته نیروهای مسلح بتوانند زمان واریز حقوق خود را بدست آورند.

 

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۴٬۲۳۶ نظر برای زمان واریز حقوق بازنشستگان نیروی های مسلح

  • ب
    بازنشسته
    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۳۴
    همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:
    🔸با توجه به اینکه هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسوولان سازمان تامین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا بر اساس آن بتوانند حکم‌ها را اجرا کنند.
    🔸البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال 1403 لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود.
    🔸در جریان این نشست بحث مفصلی پیرامون این موضوع صورت گرفت که کمک حال بازنشستگان تامین اجتماعی باشیم. قرار بر این شد که اگر در این یک ماه زمان باقی‌مانده مجلس یازدهم احکام ابلاغ و متناسب‌سازی اعمال شود، مجددا جلسه‌ای برگزار کنیم و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم
    • ه
      هما
      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۰
      تبسم خانم ممنون ارپاسخگویتون
      • 🕛
        🕛 تبسم.
        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۲
        هما خانم گل🌹
      • 🕛
        🕛 تبسم.
        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
        #اتکا
        آغاز طرح اعطای تسهیلات خرید اقساطی (بدون کارمزد) کالای با دوام فروشگاه اتکا با همکاری بانک رسالت
        به گزارش روابط عمومی سازمان اتکا، طرح اعطای تسهیلات خرید اقساطی (بدون کارمزد) کالای با دوام فروشگاه اتکا با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت پس از یک دوره آزمایشی یک ماهه بصورت رسمی آغاز و زمینه ساز خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف خواهد بود.
        در اجرای این طرح که از ظرفیت های دو سازمان استفاده شده است کارکنان نیروهای مسلح می توانند با مراجعه به فروشگاه های اصلی دارای غرفه لوازم خانگی ، تا 12 برابر میزان اعتبار حکمت کارت خود، کالای با دوام با وام قرض الحسنه بدون کارمزد دریافت نمایند.
        • 👸
          👸شهرزاد🌙⭐
          ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۰
          مرسی تبسم جون اطلاع دادی خواهری❤❤❤❤❤❤
          • 🕛
            🕛 تبسم.
            ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۶
            فداتم شهرزادی 💕😘💕
            گفتم کاربران اینجا هم مطلع بشن
            • 👸
              👸شهرزاد🌙⭐
              ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۳
              بهترین کار رو میکنی خواهری👍❤
        • ه
          هامد
          ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸
          سلام و عرض ادب و احترام؛ امیدوارم حال همه خوبِ خوب باشه.
          یکی از عزیزان در مورد همسان(متناسب‌)سازی و این‌که آیا مشمول معوقه می‌شه/نمی‌شه پرسشی مطرح فرموده بودند. من در حد اطلاعاتی که دارم (و البته تجربه سالیان قبل)، پاسخ میدم و اگه عزیزان دیدگاه دیگه‌ای داشتند یا خواستند در جهت تکمیلش مطلبی رو اضافه کنند یا حتی اگه گمون می‌کنند در اشتباه هستم، ممنون می‌شم نظرشون رو به اشتراک بگذارند.
          ببینید.. ما یک آیتم به نام قانون داریم، یک مصوبه داریم، یک بخشنامه و چه و چه و چه..
          این مقوله‌ی همسان/متناسب‌سازی که بر اساس اون دریافتی بازنشسته/مستمری‌بگیر بایستی به 90درصد حقوق فرد شاغل هم‌رتبه برسه، امسال تحت بند الحاقی به ماده 29 قانون برنامه هفتم توسعه رسما توسط مجلس تصویب شده و به تایید شورای نگهبان هم رسیده، بنابراین مثل افزایش سنواتی حقوق (که اگه خاطرتون باشه چندین سال قبل افزایش‌ها عموما حوالی خرداد در فیش‌ها لحاظ شده و دو ماه قبلش رو هم با فیش خرداد پرداخت می‌نمودند)، بایستی بر مبنای افزایش از فروردین ملحوظ شده و از هر زمان که اجرایی و در حکم و فیش حقوقی درج شد، به‌همراه معوقات پیشین پرداخت شه. البته که به‌قدری بی‌برنامه‌گی و حتی بی‌قانونی دیده‌ایم که دیگه اجرایی نشدنِ قانون مصوب هم -دستکم من یکی رو- شگفت‌زده نخواهد کرد!
          اگه اشتباه نکنم؛ این‌که دوستان فکر می‌کنند ممکنه صرفا از زمان اجرا پرداخت شه و معوقه‌ای نداشته باشه، مربوط به نوع اجرای این قانون در سال‌های قبل باشه. سال گذشته (1402) که هیچ؛ انقدر با واژه‌های همسان و متناسب سازی بازی کردند و به‌خاطر یک ویرگول! ساده و نابجا! و ده‌ها ان‌قلت دیگه قضیه رو کش دادند که سال تموم شد و متناسب‌سازی کلا به محاق رفت اما در سال‌های 1400 و 1401 شیوه اجرای اون به این شکل بود که دولت یک مبلغ مشخص رو (فارغ از اینکه به هر نفر چقدر تخصیص پیدا می‌کنه و اون میزان چند درصد از فاصله حقوق بازنشسته با شاغلِ هم‌رتبه رو پوشش میده)، پیشنهاد می‌داد و در مجلس هم به‌اصطلاح چکش‌کاری (بخونید چونه‌زنی) می‌شد و در نهایت مثلا سال 1401 قرار شد 9 هزار میلیارد تومان برای کشوری‌ها و 5 هزار میلیارد تومان برای لشکری‌ها اضافه شه که مثل سال قبلش از مهر ماه اجرایی شد و حدود 1 میلیون تومان به حقوق‌ها افزوده شد درحالیکه اگه قرار بود از اول سال اون رو پرداخت کنن، ماهانه 500 هزار تومان اضافه می‌شد. موضوع اصلی این بود که این نوع محاسبه و روش پرداخت اصلا و ابدا دخلی به متناسب‌سازی حقوق با حقوق شاغلین (در مورد ما لشکری‌ها، وظیفه‌بگیران) نداشت و با این مبلغ حقوق بازنشسته حتی به نزدیکیِ 90درصدِ حقوق شاغلین هم نمی‌رسید و فقط جهت رفع تکلیف و به‌قولِ گفتنی، خالی نبودن عریضه و این‌که متناسب‌سازی انجام شده و این‌ها صورت پذیرفت.
          امید که در سال جاری به‌شکل واقعی این امر محقق شه و طبق ادعا، حقیقتا اون 40درصد از فاصله‌ی زیادی که بین حقوق ما و وظیفه‌بگیرها افتاده، پوشش داده شه و در 2 سال بعد هم به همون شکل که قانون خودشون می‌گه سالانه 30درصد مابقی اضافه شه و ادامه پیدا کنه تا به‌لطف پروردگار بالاخره و بعد سال‌ها چشم‌انتظاری، از فروردین 1405 حقوق ما دقیقا معادل و همسان با 90درصدِ حقوق وظیفه‌بگیرِ هم‌رتبه‌مون بشه. ان‌شاءلله.
          • ا
            احمد
            ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۲
            👌👌🌷🌹
          • ن
            نوا
            ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
            سلام به همه عزیزان .ببخشید اینجا مطرح میکنم . دوستی اگه اطلاعاتی داره یا از پیشکسوتان عزیز نظامی من یک سوالی داشتم برای گرفتن سابقه جبهه که صفر روز ثبت شده درحکم حقوقی و مدت پنج سال داریم. به دلیل گم شدن پرونده درنقل انتقال سازمانی بین دوکانون .الان ما یک سری مدارک داریم از جمله برگ معافیت با تایید مدارک جبهه ودونامه دیگه که نوشته شده وسابقه جبهه تایید شده من کارگزینی .ساتا .کانون . رفتم نامه زدن تهران که هیچ ..حتی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح تهرانم .. تماس گرفتم گفتن مدارک قبول نمیکنن باید برید کارگزینی بعد بفرستن اینجا .کارگزینی نامه نمیده ...ماهمینطوری هی دور میخوریم .... همینطور پاس میدن به هم !!دوستی میتونه راهنماییی کنه من کجا شکایت کنم به دست یک ادم مطمئنی حداقل مدارک ببینه خدایی خسته شدم دیگه اینم بگم حتی امور ایثارگرانم پیگیر شدم وقتی رییس سازمان بازنشستگی مهرزده ومعافیت تایید شده با( سابقه جبهه) مدت وزمان و ..هیچکسی پاسخگو نیست و همکاری نمیکنه ..یعنی میشه مهر سازمان خودشونم قبول نکنن ..
            • 👸
              👸شهرزاد🌙⭐
              ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۲
              نوا عزیز ان شاالله مشکلتون حل بشه زودتر ....این کارهای اداری خیلی پر دردسر هستن....
              • ن
                نوا
                ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۰
                پنج سال گذشته ..ممنونم
              • ه
                هامد
                ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۳
                درود بر شما. عزیز، پرسش‌تون حقیقت زیاد واضح نیست. الآن یعنی شما سوابق رو گرفتی و داری؟ اما در اداره بازنشستگی حالا به هر دلیلی پذیرفته نشده؟ یا برای صحت‌سنجی یا بررسی اعتراض یا هرچی به اداره مرکزی ارسال و این بین گم شده؟ بطور مثال، اخوی بنده 28 ماه سابقه داشت و اول که توپخونه (پالایشگاه) اصفهان رو منطقه عملیاتی محسوب نکردن و اعزام‌های زیادی هم داشت. دستکم 3 عملیات مهمش رو که شخصا و با توجه به سن نسبتا کم به خاطر دارم. خلاصه که پاشنه ورکشید و حدود 10 روز تک تک ارگان‌های محل خدمت (اعزام) رو رفت و از دفتر کل سوابقش رو گرفت و درنهایت هم البته 21 ماه منطقه عملیاتی (جنگی) بهش دادن. راستش من دقیق متوجه گیر و گرفت کار و مشکل‌تون نشدم.
                • ن
                  نوا
                  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۳
                  سلام ممنونم از شما من دوتا برادر دارم یکی با سابقه جبهه وتایید و مهر رییس سازمان بازنشستگی که زدن محل خدمت درخواست تایید شده.. معاف از سربازی شدن بزرگتره .. الان یک برادر دیگه دارم که گفتن اگه ایثار گری مون درست بشه و مدرک بیاریم تقسیم بندی شون میکنن سال دیگه میفته نزدیک خودمون ..دور نمیفته .. بعد از معافیت متوجه شدیم درحکم جبهه ما صفر روز ثبت شده ومدارک داریم کپی با مهر مثل سابقه و مدت مناطق عملیاتی و...ولی چون پرونده کلی مون خودشون گم کردن ..الان همینطور پاس میدن می‌خوام بدونم بالاخره کی راست میگه کارگزینی میگه برید کانون هرکس میگه به ما مربوط نیست .می‌خوام بدونم کجا شکایت کنم یک. راهنمایی می‌خوام که یکسال وقت دارم بتونم با مدارکم جبهه که تایید شد ه رو بیارم درحکم .
              • ه
                هما
                ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۷
                سلام دوستان اگه همسانسازی انجام بشه چقدربخقوق اضافه میشه؟ وایتکه ایاحکمت کارت چندوقت یکبارشارژ میشه وچقدره مبلغش پیشاپیش ازپاسخگویی ممنون .
                • 🕛
                  🕛 تبسم.
                  ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۶
                  سلام مبلغ همسان سازی بستگی به رتبه شما و میزان دریافتی هم رتبه شاغلی داره که برای همه یکسان نیست.
                  یارانه حکمت کارت ماهی یکبار شارژ میشه برای بازنشستگان نفری 360 و شاغلین 400. احتمالا دهم برای بازنشستگان شارژ بشه.
                  • ا
                    احمد
                    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
                    سلام
                    دست حضرتعالی هم بی بلا که زحمت راهنمایی دوستان را به عهده دارید🙏🌹🌷
                    • 🕛
                      🕛 تبسم.
                      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
                      سپاس برادر گرامی 🙏
                • ا
                  احمد
                  ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲
                  سلام وعصر همه دوستان عزیز
                  خواهران وبرادران گرامی بخیر وسلامتی انشاالله همیشه اوضاع بر وفق مراد باشه
                  برخود واجب دانستم از سر کار خانم شهرزاد گرامی وسایر دوستانی که عزیزان در سایت را با اطلاع رسانی وراهنمایی کمک میکنند تشکر ویژه ای داشته باشم
                  ممنونیم🌹🙏🌹🌷🌹🌹
                  • 👸
                    👸شهرزاد🌙⭐
                    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
                    سلام احمد اقا... انجام وظیفه هست داداش.... ان شاالله تا باشه به هم خبر خوش بدیم ...
                    بزرگوارید برادر محترم⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
                  • M
                    Maryam
                    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۵
                    سلام شهرزادجون.میگم یه جا دیگه خوندم نوشته بود بالاخره همسان سازی حقوق بازنشستگان به بخش اجراییات دولت رفت
                    • 👸
                      👸شهرزاد🌙⭐
                      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳
                      سلام مریم جون ... خیلی پیگیرش هستن ..‌ دیگه توی این ماه مشخص میشه ...ان شاالله اخر همین ماه با حقوق اردیبهشت اجرایی بشه😍🤩دلمون خوش بشه🤭
                      • M
                        Maryam
                        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
                        ممنون شهرزادجونی
                    • ن
                      ناصر
                      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۱۸
                      شهرزاد خانم امکان داره برای همسان سازی معوقه در نظر بگیرن؟
                      • 👸
                        👸شهرزاد🌙⭐
                        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۲
                        سلام اقا ناصر محترم.... خودشون گفتن از اول فروردین باید اجرایی بشه... بله طبق گفته خودشون معوقه میشه.....
                        • ن
                          ناصر
                          ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
                          به امید خدا، دست شما دردنکنه🙏
                      • 👸
                        👸شهرزاد🌙⭐
                        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۲
                        🔴 آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در مرحله نهایی‌ست
                        ... تکلیف برنامه هفتم توسعه است که بایستی از ابتدای امسال اجرایی شود.
                        ... پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیش‌نویس آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان با محوریت سازمان امور اداری و استخدامی در مرحله نهایی است. پس از نهایی شدن این آیین‌نامه، بایستی برای اجرا ابلاغ شود؛ در مرحله‌ی بعد، احکام حقوقی جدید بازنشستگان صادر خواهد شد.
                        • M
                          Maryam
                          ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۱
                          ممنون شهرزادجون
                          • 👸
                            👸شهرزاد🌙⭐
                            ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۳
                            قربونت مریم جونم خواهریم❤❤❤
                            • م
                              مریم-ن💥
                              ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
                              سلام یه جایی خوندم معوقات در خرداد ماه واریز میشن..
                              • 👸
                                👸شهرزاد🌙⭐
                                ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
                                معوقات مال تامین اجتماعی هست... چون اونا از اول فروردین حقوقشون اضافه نشده
                                ما لشکری ها هم که فقط حق اولاد رو کم دادن و عائله...که معوقه شده برای اردیبهشت
                          • 👸
                            👸شهرزاد🌙⭐
                            ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
                            جزئیات افزایش حقوق ایثارگران اعلام شد
                            سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید:
                            🔹افزایش حقوق شهدای نیروهای مسلح و کسانی که در همکاری با نیروهای مسلح شهید یا جانباز شده‌اند افزایش 20 درصدی داشته است.
                            🔹حق پرستاری به تعداد 138 هزار نفر و با افزایش 35 درصد به مبلغ هر k معادل 71 میلیون و 661 هزارو 840 ریال اقدام شده است که معادل مصوبه شورای عالی کار است.
                            🔹مستمری والدین شهدا از مبلغ 70 میلیون و 80 هزار ریال به 150 میلیون ریال به استناد قانون بودجه 1403 افزایش داده شده که معادل 114 درصد است.
                            • M
                              Maryam
                              ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴
                              سلام شهرزاد جون.یه جا خوندم نوشته بود آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مرحله نهایی است
                              • 👸
                                👸شهرزاد🌙⭐
                                ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲
                                سلام مریم جون دقیقا درسته من خبرشو نذاشتم گفتم بذارم تا کامل تصویب بشه...همسان سازی رفته مرحله آخر و قراره بفرستند به هیئت وزیران دولت که تصویب شود و پس از آن ابلاغ می شود به صندوق های بازنشستگی
                                حالا مسئولان بیشتر همت کنند این ماه شروع میشه نشد خرداد ماه صددرصد و قطعی هست همراه معوقات دو ماه
                                • M
                                  Maryam
                                  ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷
                                  ممنون
                              • ا
                                احمد
                                ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵
                                سلام دستتون درد نکنه انشالله که بزودی اجرا بشه🤲🌹🌷
                                • 👸
                                  👸شهرزاد🌙⭐
                                  ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
                                  سلام برادر....ان شاالله...‌🤲
                              • ک
                                کاربر1
                                ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۰
                                سلام دوستان گل اگر‌کسی راجع به همسان سازی اطلاع داشت بیزحمت اینجا بنویسه ماهم بدونیم 🙏
                                • 👸
                                  👸شهرزاد🌙⭐
                                  ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۷
                                  سلام کاربر 1 فکر کنم تکلیفش این ماه مشخص بشه خبری شد اینجا اطلاع میدیم
                                  • ک
                                    کاربر1
                                    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
                                    قربونت برم شهرزاد جان خوش خبر باشی انشالله
                                  • 👸
                                    👸شهرزاد🌙⭐
                                    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰
                                    🔰درخصوص پرداخت 40درصدی یکسان سازی حقوق #بازنشستگان با #شاغلین هنوز اعتبار آن ازسوی دولت محترم ابلاغ نشده است و بایستی منتظر این امر مهم باشیم که به محض اختصاص اعتبار لازم، این #افزایش در فیش های حقوقی لحاظ خواهدشد.
                                    این اخرین خبری بود که گذاشتن....و گفتن از اول فروردین باید اجرایی میشد...... یعنی اینجوری که خودشون گفتن اول سال ....یعنی هر ماهی که دیر میشه باید معوقه بشه
                                    ببینیم تا اخر این ماه تکلیفش مشخص میشه 🤔
                                    • ا
                                      احمد
                                      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۳
                                      سلام
                                      انشاالله که هرچه سریعتر به مرحله عملیاتی برسه
                                      از سر کار خانم شهرزاد گرامی هم بابت اطلاع رسانی متشکریم🙏🌹🌷
                                      • 👸
                                        👸شهرزاد🌙⭐
                                        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۵
                                        زنده باشی داداش ⚘
                                    • و
                                      وظیفه بگیر
                                      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۲
                                      واسه همسان سازی میگن هنوز ابلاغ نشده
                                      عجیب چطور 1درصد ارزش افزوده از 9شده10ک واسه بوجه همسان سازی این ابلاغ شده دارن پول میگیرن اما همسان سازی هنوز ابلاغ نشده و بودجه نیست
                                      • 👸
                                        👸شهرزاد🌙⭐
                                        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
                                        دقیقا درست میگید!!!!!
                                    • س
                                      سارا
                                      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸
                                      سلام خوبین ؟
                                      یه سوال برام پیش اومده تو فیش حقوقی یدونه صندوق قرض الحسنه بازنشستگان و مستمربگیران زده که 100 تومن از حقوق کم کردن این چیه کسی خبر داره ؟
                                      • 👸
                                        👸شهرزاد🌙⭐
                                        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
                                        سارا جان سلام.... توی فیش من چیزی نبود... بپرس از کانون یا دفتر ساتا
                                        • ج
                                          جبار همتی
                                          ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۲
                                          این صد تومن که کم میکنن یعنی شما عضو صندوق حبیب بن مظاهر هستید و میتونید وام صندوق رو که الان 15میلیون تومن هست بگیرید
                                        • ا
                                          احمد
                                          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
                                          سلام
                                          صبح شنبه اول اردیبهشت همه دوستان بخیر وخوشی
                                          بالاخره فروردین تمام شد🌹🌹🌷🌷🌷😍😍🌹🌹🌷🌷
                                          • A
                                            Atrisa
                                            ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
                                            سلام آقا احمد ممنون از جوابگویی من بلد نیستم چطور از سانا یا کانون اقدام کنم میشه راهنمایی کنید؟
                                            • 🕛
                                              🕛 تبسم.
                                              ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰
                                              سلام با مراجعه به یکی از دفاتر ساتا شهرتون یا کانون بازنشستگی شهرتون پیگیری کنین.
                                              • ا
                                                احمد
                                                ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۰۹
                                                سلام
                                                شبتون بخیر
                                                هرشهرستانی کانون بازنشستگان دارد
                                                یا دفتر ساتا در همه شهرستانها وجود داره
                                                به اونجا مراجعه کنید وپیگیر کارتون باشید
                                                انشاالله درست میشه
                                                • 🕛
                                                  🕛 تبسم.
                                                  ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۲۰
                                                  سلام احمد آقا ببخشید جای شما جواب دادم 🙏
                                                  • ا
                                                    احمد
                                                    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱
                                                    سلام شبتون بخیر
                                                    نفرمایید
                                                    کار بسیار خوبی انجام دادید
                                                    همه ما باید در اسرع وقت اگه میتونیم راهنمایی داشته باشیم انجام بدیم
                                                    دستتون هم درد نکنه🙏🌹🌷🌹
                                                  • 🕛
                                                    🕛 تبسم.
                                                    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۶
                                                    سپاس اوقاتتون به نیکی 🌼
                                                    برقرار و سربلند باشین 🙏🍀
                                                • A
                                                  Atrisa
                                                  ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
                                                  سلام دوستان پدر من بازنشسته لشکری چرا افرایش حقوق نداشته ؟؟ همون مبلغ پارسال رو ریختن
                                                  • ا
                                                    احمد
                                                    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
                                                    سلام اگه اصلا افزایش نداشته ازطریق ساتا یا کانون پیگیری کنید
                                                  • ا
                                                    احمد
                                                    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۰۹:۵۵
                                                    سلام دوستان
                                                    صبحتون بخیر
                                                    حال واحوال؟
                                                    انشاالله همیشه ایام صحیح وسالم باشید
                                                    روزتون عالی♥♥🌷🌷🌹🌹🌹♥♥
                                                    • F
                                                      Farimah
                                                      ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۰۳:۱۸
                                                      بچه ها یارانه 300ت واسه کسی واریز شده 30 ام ؟؟
                                                      • ا
                                                        احمد
                                                        ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۰۹:۵۴
                                                        سلام بله واریز شده برا من
                                                      • F
                                                        Farimah
                                                        ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۰۱:۵۰
                                                        ممنونم شهرزاد مهربون 😘😘برای همه بخوشی باشه انشالله🤲

                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                        ثبت پاسخ