رتبه‌بندی معلمان به‌صورت دقیق اجرایی شود

قاسم احمدی لاشکی با تاکید بر اینکه باید حقوق واقعی معلمان در نظر گرفته شود، گفت: رتبه‌بندی معلمان باید به‌صورت دقیق اجرایی شود، به‌طوری که صرفا جایگاه متعالی معلمان در نظر گرفته شود.

به گزارش ایکنا از فارس، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، امروز، ۲۵ دی‌ماه در سفر یک روزه خود به شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت استان فارس و در جمع فرهنگیان منطقه فورگ با اشاره به مشکلات مطرح شده در خصوص طرح رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: در این زمینه ما معلم و معلم‌تر داریم و باید به کیفیت آموزشی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و رتبه‌بندی نیز براساس همین مسئله صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا باید حقوق واقعی معلمان در نظر گرفته شود، افزود: رتبه‌بندی معلمان باید به‌صورت دقیق اجرایی شود، به‌طوری که صرفا جایگاه متعالی معلمان در نظر گرفته شود. احمدی لاشکی در ادامه سخنان خود به پروژه‌های آموزشی ناتمام در منطقه فورگ اشاره کرد و گفت: در این منطقه دو پروژه با پیشرفت ۷۵ درصد، دو پروژه ۳۰ درصد و یک پروژه ۶۰ درصد وجود دارد که باید به اتمام برسند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت جذب نیروی انسانی به این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: برای جذب نیروی انسانی باید موضوع بومی‌گزینی مدنظر قرار گیرد. فرهاد سعدی، فرماندار ویژه شهرستان داراب هم در این نشست با بیان اینکه در منطقه فورگ دچار کمبود فضاهای آموزشی هستیم، گفت: برخی از پروژه‌های آموزشی در این منطقه نیز نیازمند اعتبار برای تکمیل شدن هستند.

وی در پایان از کمبود تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و تجهیزات سرمایشی با توجه به گرمی هوا در این منطقه خبر داد و خواستار همکاری مسئولان جهت رفع این مشکلات شد.

منبع: ایکنا

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ