خواستار همسان‌سازی حقوق و اجرای آیین‌نامه سخت و زیان‌آور هستیم

آتش‌نشان‌های اصفهان خواستار برآورده شدن مطالبات خود شدند. رئیس سازمان آتش‌نشانی اصفهان نیز از تلاش برای احقاق حق آتش‌نشان‌ها خبر می‌دهد.


جمعی از آتش‌نشان‌های اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا از برگزاری تجمع آرام صنفی برای پیگیری مطالبات خود خبر دادند.
آنها خواسته‌های خود را اجرای آیین‌نامه مشاغل سخت و زیان‌آور برای همه رسته‌های شغل آتش‌نشانی و همچنین همسان‌سازی حقوق آتش نشان‌های اصفهان با آتش‌نشان‌های سایر کلانشهرها عنوان کردند.
آنها اظهار داشتند: بارها برای پیگیری مطالبات خود به همه نهادهای مسئول مراجعه کرده‌ایم و امیدواریم مسئولان سختی و خطرات کار ما را درک کنند و در جهت پاسخگویی به ما بربیایند.
محسن گلابی (رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان) در رابطه با تجمع آتش‌نشان‌ها گفت: این تجمع در اعتراض به دریافت حقوق و مزایای فعلی نبوده و آتش‌نشان‌ها حقوق خود را هر ماه سر موقع دریافت می‌کنند. خواسته معترضان، اجرای آیین‌نامه مشاغل سخت و زیان‌آور است و همچنین آنها از سالها قبل نسبت به میزان حقوق دریافتی و پایین بودن حقوق خود اعتراض دارند.
به گفته او، مساله تبدیل وضعیت، یک خواسته دیگر است و تعدادی آتش‌نشان شرکتی که از هشت یا نه سال پیش استخدام شده‌اند، هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند.
گلابی با بیان اینکه ما از چند وقت پیش نامه‌نگاری با مسئولان ذیربط استانی و کشوری را آغاز کرده‌ایم؛ اضافه کرد: در پی برآوردن مطالبات آتش‌‌نشان‌ها هستیم و در همین رابطه جلساتی با حضور مقامات و مسئولان و نمایندگان آتش‌نشان‌ها برگزار خواهیم کرد. امیدواریم به زودی مشکلات آتش‌نشان‌ها به طور کامل حل شود.

منبع : خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار مشاغل سخت و زیان آور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ