حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری ۱۰ درصد افزایش می یابد

۱ نظر

نمایندگان مجلس افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را ۱۰ درصد در نظر گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۶ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با جزء ۲ بند الف تبصره ۱۲ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در این جزء آمده است: حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاههای اجرائی، ده درصد(۱۰%) افزایش می یابد به نحوی که پس از اعمال این افزایش، حکم حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی مذکور، متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از پنجاه میلیون (۵۰,۰۰۰,۰۰۰)ریال کمتر باشد.

منبع :خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری ۱۰ درصد افزایش می یابد

  • ل
    لشگری شهرکرد
    ۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۴۲
    نمایندگان مجلس افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را 10 درصد در نظر گرفتند.
    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 16 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با جزء 2 بند الف تبصره 12 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.
    در این جزء آمده است: حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاههای اجرائی، ده درصد(10%) افزایش می یابد به نحوی که پس از اعمال این افزایش، حکم حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی مذکور، متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از پنجاه میلیون (50,000,000)ریال کمتر باشد.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ