جزئیات امتیازبندی و استخدام معلمان حق‌التدریسی‌ و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

۴۲۰ نظر

وزیر آموزش و پرورش، شیوه‌نامه قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را ابلاغ کرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، شیوه‌نامه قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را ابلاغ کرد.
برخی از موارد مندرج در شیوه که اصلاح شده به شرح زیر است:

بندهای ۱.۶ ۱.۸ و ۱.۹ ذیل بند ۱ تعاریف و اصطلاحات پس از عبارت اعتبارات دولتی عبارت یا سرانه مدارس و مشارکت‌های مردمی (ساز و کار مدیر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان، کارفرما، موسسه یا شرکت‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش دریافت کرده باشند) اضافه می‌شود.
متن زیر به تعاریف و اصطلاحات اضافه می‌شود:
نیروهای خرید خدمات آموزشی: افرادی که با دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی قبل از سال ۹۱ از طریق موسسات و شرکت‌های طرف قرارداد با ادارات آموزش و پرورش تحت عنوان خرید خدمات آموزشی همکاری داشته و حقوق خود را از محل اعتبارات دولتی یا سرانه مدارس و مشارکت‌های مردمی (ساز و کار مدیر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان، کارفرما، موسسه یا شرکت‌های طرف طرف قرارداد با آموزش و پرورش دریافت کرده باشند.)

ادامه همکاری پذیرفته‌نشدگان در آزمون به صورت حق‌التدریس

استمرار بکارگیری مشمولان تبصره بند ۳.۲ شیوه نامه موضوع ماده ۵ آیین نامه اجرایی که نمره قبولی در آزمون داخلی را کسب نکرده‌اند در صورت نیاز به صورت نیروی حق التدریس برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بلامانع است.

مصادیق تبصره بند ۴ اصلاح آیین نامه اجرایی موضوع تصویب نامه مورخ ۵ مهر ۹۹ هیئت وزیران به شرح زیر خواهد بود:

ساز و کار مدیر مدرسه: پرداخت حق الزحمه با تشخیص مدیر از حساب بانکی مجاز مدرسه به مربیان و نیروهای حق التدریس ( آموزشی ) به صورت جمعی یا فردی در چارچوب دستورالعمل‌های مالی مدارس و با تایید شورای مالی مدرسه از محل سرانه مدارس انجام شده باشد. ( ارائه اسناد هزینه‌ مربوطه و صورت حساب بانکی مورد تایید که ممهور به مهر و امضاء مدیر مدرسه باشد ) ضروری است.

ساز و کار انجمن اولیا و مربیان: پرداخت حق الزحمه از طریق انجمن اولیا و مربیان به مربیان و نیروهای حق التدریس ( آموزشی ) که به کارگیری آنها به موجب مصوبه رسمی انجمن اولیا و مربیان و عقد قرارداد کار داخلی از محل مشارکت‌های مردمی از حساب بانک مجاز انجمن اولیا و مربیان یا حساب بانکی مدرسه انجام شده باشد.

ساز و کار کارفرما، موسسات و شرکت‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش: به کارگیری نیرو در قالب قرارداد خرید خدمات آموزشی و پرداخت حق الزحمه آنان توسط کارفرما، موسس یا شرکت‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش با ارائه اسناد مثبته مالی ( واریز به حساب بانکی ذینفعان ) و سوابق بیمه‌ای متناسب با دوره قرارداد و همکاری در آموزش و پرورش صورت گرفته باشد.

حضور آموزش دهندگان نهضت فقط در آموزگاری

معرفی مشمول این قانون جهت شرکت در دوره‌های آموزشی بر اساس نیاز مناطق آموزش و پرورش به رشته و دوره تحصیلی، جنسیت، سنوات خدمت و در سقف ظرفیت تخصصی و به ترتیب امتیازات فصلی خواهد بود و بر همین اساس نظر به اینکه مطابق با قانون تصویب قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب ۱۵ اردیبهشت ۹۹ تمام مشمولان قانون اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون موصوف مصوب ۳ شهریور ۹۵ شامل استخدام قرار گرفته‌اند، ادامه روند استخدام دارندگان مدرک کاردانی با شغل آموزگاری مطابق با رشته‌های تحصیلی منتشر شده در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان بلامانع است و سایر مشمولین می‌توانند مطابق رشته تحصیلی و نیاز مناطق آموزش و پرورش و با رعایت طرح طبقه بندی مشاغل معلمان و سایر ضوابط مربوط به نسبت به تکمیل فرم امتیاز بندی جهت اعلام شغل اقدام کنند.

بر همین اساس رعایت موارد زیر الزامی است:

الف. بر اساس جدول امتیاز بندی ضمیمه این شیوه نامه و به ترتیب امتیازات فضلی، لیست همه واجدین شرایط قانون به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی به امور اداری ارسال شود.

ب. مبنای توزیع درون استانی بر اساس شدت نیاز در رشته و جنس و متناسب با امتیازات فضلی در سقف سهمیه تخصیصی سالیانه خواهد بود.

چگونگی محاسبه امتیازات

ج. در توزیع درون استانی و در سقف سهمیه‌های تخصیصی پس از آزمون پایان دوره آموزشی، وزن امتیازات فضلی افراد بر اساس ۷۰ درصد و وزن امتیازات آزمون پایان دوره ۳۰ درصد به عنوان معیار تعیین محل خدمت در نظر گرفته شود.

مشمولانی که به هر دلیل موفق به شرکت در آزمون داخلی نشده یا در صورت شرکت در آزمون حد نصاب تعیین شده در تبصره ۲ ماده ۵ آیین نامه اجرایی را کسب نکرده‌اند می‌توانند در آزمون مجددی که متعاقبا با برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد شرکت کنند.

رعایت اولویت سهمیه‌ایثارگران ۲۰ درصد و ۵ درصد و معلولین ۳ درصد الزامی است. چنانچه تعداد مشمولین ایثارگری بیش از سقف سهمیه‌های مورد نظر باشد تعیین افراد ایثارگر مشمول بر اساس امتیازات فصلی آنان خواهد بود.

در بند به بند ۴.۱ مشمولین بند ۱.۱۰ نیروهای خرید خدمات آموزشی نیز اضافه شود.

سوابق مشمولین بندهای ۱.۸ و ۱.۹ ( آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر دو نفر و بالاتر) که از سال ۷۹ تا قبل از سال ۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته و در آزمون داخلی موفق به کسب حد نصاب لازم شده نیز همانند سایر گروه‌های مشمول امتیاز بندی شده و توسط آن اداره کل جهت شرکت در دوره آموزشی به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اداری معرفی شوند ضمناً با عنایت به اینکه افراد مورد نظر در آزمون داخلی در رشته آموزگار ابتدایی شرکت کرده‌اند صرفاً باید در شغل آموزگاری ابتدایی امتیاز بندی شوند.

شرایط جذب نیروهای کارمعین

حداکثر امتیاز سنوات خدمت در یک سال تحصیلی برای همه گروه‌های مشمول مطابق با فرم امتیاز بندی ۲۷ امتیاز است و حداکثر مدت احتساب سنوات خدمت در یک سال تحصیلی ۹ ماه است به گونه‌ای که امتیاز هیچ کدام از مشمولین در یک سال از ۲۷ امتیاز تجاوز نکند.

به استناد نامه ۳۰ مهر ۹۹ معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش مشمولین بندهای ۱.۶، ۱.۷ و ۱.۱۰ که قبل از سال ۹۱ آموزش و پرورش همکاری داشتند و در حال حاضر به عنوان نیروی قراردادی کار معین اشتغال به کار دارند در صورت ارائه مدارک و مستندات لازم و دارا بودن شرایط قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب ۱۳ شهریور ۹۷ و قانون تفسیر قانون مصوب ۱۵ اردیبهشت ۹۹ ، تشکیل پرونده پس از تایید کارگروه منطقه و استان و تکمیل فرم امتیاز بندی آنان با اخذ درخواست کتبی مبنی بر اعمال قانون مزبور بلامانع است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۲۰ نظر برای جزئیات امتیازبندی و استخدام معلمان حق‌التدریسی‌ و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

  • ر
    رضا
    ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
    بخش نامه اخیر در مورد کاردانی ها ، فقط در مورد جاماندگان هست و اون چیزی که میگن کاردانی ها میرن ابتدایی به هیچ وجه صحت نداره . هر کسی کاردانی داشته باشه و رشتش در طبقه بندی مشاغل باشه و جامانده باشه به کارگیری در ابتدایی بلامانع هست . اگر یک نفر الان حق التدریس هست و کاردانی داره و در متوسطه اول مثلا علوم میگه ومدرک کاردانیش هم مرتبط با علوم هست در همون مقطع متوسطه میتونه بمونه و اگر بره ابتدایی باز هم مشکلی نداره . قابل توجه اونایی که از خودشون تبصره و ماده صادر میکنن و از قانون و تفسیر قانون سردر نمیارن . بخشنامه فقط در مورد جاماندگان است و نه شاغلین که جذب شدن . اگر هم در یک استان بالاجبار کاردانی که مرتبط با متوسطه هست و الان حقی هست در متوسطه ، بفرستن ابتدایی این دیگه سلیقه اون استان هست و نیاز در ابتدایی هست .
    • م
      مجتبی
      ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴
      باسلام خدمت علی آقا. ببین برادر حرف شما در مورد سرباز معلم ها که می گی سابقه کم دارند و نهضتی ها سابقه زیاد دارند درسته ولی نهضتی ها 100 در صد برای دبستان انتخاب مین و سرباز معلم ها بالای 90 درصد برای دبیری دوره 1 و 2. حالا شما فرض کن از این 25000 نفر 10000سهمیه آموزگاری و دبستان باشند. در واقع این 10000 نفر هیچ مشکلی رو برای سرباز معلم ها ایجاد نمی کنند چون باید بین خودشون رقابت کنند و هر کی امتیاز بالاتری داشته باشه انتخاب می شه. مثلا یک نهضتی امتیازش شده 150 و یک سرباز معلم با سابقه کم شده 100. نهضتی وقتی جلوی که این سرباز معلم هم آموزگار و برای دبستان باشه.و لی چون بالای 90 در صد سرباز معلم ها دبیری اند، این سرباز معلم با اون نهضتی سنجیده نمی شه و با بقیه سرباز معلم ها سنجیده می شه. امیدوارم برات جا افتاده باشه.
      • ا
        الی
        ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۰:۳۸
        انشالله که جزو نفرات اول استخدام باشین
        • ن
          ناشناس
          ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
          عزیزان رطف کنید پاسخ بدید اگه الان از لیست جا بمونیم امکان داره برا دوره های بعدی به لیست اضافه بشیم یا همه چی تمومه7😥
        • ع
          علی
          ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۲۳
          فقط وفقط نیاز مهمه
          • ف
            فاطمه
            ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۵۳
            موافقم
            • ف
              فاطمه
              ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۷
              برای اینکه علی آقا ناراحت نشه موافقم
            • ن
              نوری
              ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۵۷
              نیاز به رشته ؟یا نیاز به نیرو ؟
            • پ
              پیش دبستانی تبریز
              ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۵۸
              سلام.دوستان امروز از اداره کل خبر گرفتم دارن پرونده های جامانده های پارسال رو که بخاطر سندمالی بلاتکلیف گذاشته بودن بازپس پس میدن به نواحی تا تکمیل پرونده بشن بعد برن اداره کل برا بررسی کارگروه جذب.
              اینطور که معلوم بود کپی چکهای دریافتی میخواستن،قرارداد،گزینش و مدارک مستند دیگه.بیشتر کسایی که حقوق دستی از مدیر گرفتن یه برگ از مدیر گرفته بودن با مهر و امضا.اما انگار قراره مشکل ساز بشه.باز گفتن نظر کارگروه مهمه.نمیدونم گناه ما چیه که حقوق رو دستی دادن!
              • ر
                رعنا
                ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۸
                خیلی ممنون که اطلاع دادید. ایشالله که کار ما و کار همه دوستان حل بشه. برای همدیگه دعا کنیم🤲
              • ع
                علی ف .. سال 90
                ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۷
                سلام .من سال 89سربازمعلم وحدود6ماه حق التدریس بودم .سال 98در شهرستانهای تهران بکارگیری شدم .امروز معاون کل شهرستانهای تهران گفته .نهضت و پیش دبستان و خرید خدمات وحق التدریس ازاد قبل از سال 90.براساس سهمیه که به شهرستانهای تهران داده اند .در 19اذر اسامی انهاییکه امتیازبالاتری دارن .جهت دوره فرهنگیان مشخص میشن و پس از گزراندن 25واحد درسی و مجوز گزینش .صرفابه صورت اموزشی استخدام پیمانی میشن ....دعا کنید منم اسمم باشه .خیلی بدو بدو کردم .بامید استخدام تمام عزیزان زحمتکش
                • ب
                  بهار
                  ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۵۸
                  انشالله همه به خواسته شون برسن.
                  • ع
                    علی
                    ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹
                    سلام، استخدام طبق نیاز ه، و کار ندارن که مثلا شما سال 89 حقی بودین یا 99طبق قانون سرباز معلم ها اخرین گروه جذبند تو هم کشتی ما را با این تهرانت این دوره اسمت نیست خوشحال نباش
                    • ف
                      فاطمه
                      ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸
                      حالا گروه آخر باشن.مهم جذبه که انشالا همه جذب بشن
                      • ع
                        علی ف .. سال 90
                        ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸
                        یه ازمون ساده مردود شدی ...بجای این حرفا ..برو درس بخون شاید ازمون بعدی قبول بشی
                        • ا
                          اموزش دهنده مستمر
                          ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
                          سلام شما ازمونشو ندادی یا اصلا خبر نداری برادر
                          به این اسونیام که تو میگی ازمونش نبود اگر مایلی میتونی بری سوالاتشو ببینی
                      • ن
                        نوری
                        ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹
                        برادر گرامی به سلامتی اسامی اومد ؟اسم شما هست ؟
                        البته فکر میکنم .در اعلام تاریخ اشتباهی صورت گرفته باشه .چرا که تا تاریخ 22 آذرمهلت پر کردن فرم امتیاز بندی است .و هنوز زود اسامی اعلام بشه .
                        ان شاالله همگی بزودی خبر خداپسندانه بشنویم.
                        • ع
                          علی ف .. سال 90
                          ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۳
                          اقای نوری ..اخبارحق التدریس قطره مراجعه کنید لطفا .....
                        • ن
                          نوری
                          ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۶
                          خوندم .امید به خدا
                        • z
                          zahra
                          ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۹
                          سلام دوستان چند تا سوال دارم لطفا جواب بدین
                          1-من از سال 92 به بعد چند دوره دانش آموز داشتم تا96 الان فعالیتی ندارم شنیدم قراره سال دیگه همه رو جدب کنن درسته؟
                          2-من لیسانس مهندسی مکانیک هستم اگه جذب کنن مطابق با رشتم جدب میشم یا ابتدایی میگیرن؟
                          3-تا حالا کسی جدب شده ؟اگه شده الان حقوقش چنده مثل سایر معلماست یا تا مدت زیادی حق التدریس و حقوق کم
                          4-فرایند جذب چجوریه میفرستن دانشگاه فرهنگیان یا نه؟
                          • م
                            م
                            ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۳
                            شامل91به بعد نمیشه.
                            • ع
                              علی
                              ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳
                              سلام همکار محترم به نام زهرا، استخدامت طبق نیاز
                              و سرباز معلمها که امتیار کمی دارن، آخرین گروه استخدامند.رشته شما هم چون غیر مرتبط و بعد از 91 هستین ، متاسف انه قانونی برای شما وجود ندارد.
                              • ا
                                احمد
                                ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۴
                                .... ، هیچ ربطی به سرباز معلم بودن نداره ، همکار بنده سرباز معلمه و از همه امتیازش بالاتره و نفر دوم شهرستانه و استخدامش 100 درصده ، بنده خودمم سرباز معلم بودمه و امتیاز بد نیست ولی کارگزینی میگه چون شما تنها کسی هستی که مدرک برق داری احتمال استخدامت بالای 90 درصده و اینکه در شهرستان ما کلا 3 نفر آقا هستیم و به خاطر جنسیت این 3 نفر خیلی شانس بالایی دارن
                                • م
                                  مجتبی
                                  ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷
                                  سلام. عنوانی به اسم سرباز معلم وجود نداره. حق التدریس غیرمستمر. در منطقه ما سرباز معلمی امتیازش شده بود 128 که فکر کنم امتیاز بالایی باشه و در اولویت.
                                • ا
                                  اموزش دهنده مستمر
                                  ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲
                                  چون بعد سال 91 هستید فعلا که بخشنامه ای برای جذب شما وجود نداره حتی به صورت حق التدریس مگر اینکه خیلی منطقتون کمبود داشتخ باشد شاید شما را به صورت حق التدریس ازاد موقتی جذب کند.اما در مورد کلاس نداشتن هم اشتباه می کنید خب برید واز همین امسال کلاس بگذارید که اگر سالهای بعدی خبری برای استخدامی شد غیر فعال نباشید ومشکل بعضی از همکاران براتون پیش نیاد.
                                  و اموزش دهندگان فقط در مقطع اموزگار ابتدایی جذب می شوند واصلا برای دبیری انتخابل نمی شوند
                                  در مورد حقوق هم اگر روزی انشالله استخدام شدید بدونید که حقوقش اگر رسمیتون هم کنند سالهای اولش از سایر نیروها کمتره وباید در دورترین مناطق خدمت کنید ولی چند سال که بگذره8 ومدرکتون رو ارتقا بدید حقوقتون مثل سایر معلمین خواهدشد.نگران نباشید
                                • ح
                                  حلما
                                  ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۵
                                  سلام امروز از اداره تماس گرفتن و کارت ملی و شناسنامه کپیشو خواستن من فقط دو دوره سابقه قبل نود و یک دارم دیگه فعال نبودم ولی پرونده دادم پارسال تایید شد حالا نمی‌دونم خبری هست ؟ولی آزمون شاملم نشد
                                  • ع
                                    علی
                                    ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱
                                    دیدی مهدی که میگفتی همه استخدامن از دم.بیا خودت داری میگی طبق نیاز‌...دگی خود دانید.
                                    • ن
                                      ناشناس
                                      ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
                                      عزیزان یه سوال .الان که داره فرم امتیاز بندی پر میشه هرکه را نگداشتن فرم پر کنه باید کلا نا امید باشه یا مثلا شهر ما که گفتن کد پرسنلی واجبه امکان داره برا دوره بعد از این 25 هزار نفر این شرط رو بردارند وما بتونیم در دوره های بعدی تو لیست قرارربگیریم لطفا اگه میدونید راهنمایی بفرمایین من الان رفتم مصاحبه که سال اینده بصورت حق التدریس بکار گیر شم .الان نمیفهمم چی به چیه کی به کیه گیج گیجم هیچ کس هم جوابگو نیست اداره کل پاس میدنم به هم 🙁✋🏻
                                      • م
                                        مهدی
                                        ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۱
                                        ... جان مگه مهدی تو مشمولین فقط منم ؟
                                      • م
                                        مهدی
                                        ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲
                                        قراره بعد از دریافت فرم امتیاز بندی جدید از ادارات هر شهرستان نیاز سنجی جدید بگیرن و بر اساس نیاز به رشته و امتیاز و جنسیت افراد معرفی شن برای دوره
                                        • ز
                                          زری
                                          ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
                                          چه وقت؟؟
                                        • ب
                                          بهار
                                          ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲
                                          سلام دوستان اداره ما چند روزه بخشنامه اومده که به صورت خرید خدمات آموزشی معلم میخوایم واسه کلاس های خالی تو مناطق روستایی ومحروم ،بعد گفته تا 30 ام این ماه هر کس متقاضیه بیاد ثبت نام کنه ابلاغ بگیره بره مدرسه، میخواستم بگم هنوز تکلیف استخدامی ما مشخص نشده اینا گروه های دیگه رو دارن میارن، بعد اینکه ما 10 سال بیکار موندیم پیر شدیم ، تازه فارغ التحصیل ها از راه نرسیده میان معلم میشن حتما چندی نمی کشه که استخدامم میشن، من واقعا دلم به حال خودم وامثال خودم سوخت که هممون سنمون رفت بالا 40 ساله شدیم اندر خم کوچه ایم به قول معروف ، خیلی ها چقدر به راحتی با پارتی میان سر کار، مگه ما خرید خدمات قبل 91 نبودیم پس چرا واسه کار انقد دقمون دادن، الان تازه فارغ التحصیلها به راحتی میان سرکار،،،، من واقعا به خاطر سن بر باد رفته خودم وامثالم بسیار وعمیقا ناراحتم ،چون ما هم اگه از اون موقع تا الان سر کار بودیم استخدام میشدیم و 10 سال سابقه کارداشتیم نه اینکه تو 40 سالگی هنوز منتظر استخدامیم،،،،، موفق باشین.
                                          • ا
                                            الی
                                            ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰
                                            کدوم شهرستان
                                            • ع
                                              علی ف .. سال 90
                                              ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
                                              نگران نباش ...هیچکاری نمیتونن بکنن ...اولا معلم کمبود هست ..شغل معلمی درامدش کمه ..کسی سراغ معلمی نمیره ..بعدش ما قانون تصویب شده ...تاسال 1400همه استخدام هستند ...شاید پیچ وخم زیاد کنن ولی استخدام حتمی هست و سوابق و سختکوشی ما هیچ وقت از سیستم اموزشی و از دل مردم پاک نمیشه ...فقط ماباید باهم متحد باشیم و از خواسته خود کوتاه نیایم
                                              • M
                                                Mp
                                                ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۴
                                                سلام شما ب نظرم ادم حسودی عستی واین شما رو از بین میبره هنوز قرار نیروی جدید بیاد فرم پرکنه معلوم نیست جذب کنن بعد شما داری خودت و بخاطر اینکه ی گروه جدید دارن میگیرن ناراحت میکنی فک کنم ذهنت و درگیر این مسایل نکنی بهتر خواستتو از خود خدا بخوا برای دیگرانم خیر بخواه شاید با این طرز تفکر مشکل شما هم حل بشه
                                              • ع
                                                علی
                                                ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۳
                                                استخدام فقط وففط طبق نیازه و سربازه شانس پایین دارن.
                                                • ع
                                                  علی
                                                  ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۶
                                                  اقایون من این علی نیستم...باز نمیدونم کیه این به اسم من پیام میده
                                                  • غ
                                                    غیر مستمر کرمان
                                                    ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۸
                                                    😆😅🤣
                                                    • ع
                                                      علی ف .. سال 90
                                                      ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۵
                                                      اگ نیستی اسمتو کمی تغییر بده .ممنونم
                                                      • ق
                                                        قاسم
                                                        ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵
                                                        علی آقا فکر کنم اون علی همون حمید آقای خودمون باشه😂
                                                      • ا
                                                        امیرعلی
                                                        ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۹
                                                        بازهم جهت اطلاع شخص"""""""""""""""علی""""""""""""""""""
                                                        من سربازبودم واتفاقادرمنطقه خودم ازهمه امتیازم هم بالاترشدوازمهرهم سرکارم،اداره گفت سربازمعلمهای قبل 90از دم استخدام میشن امسال وتامهر1400 از دم پیمانی،البته که همه هم میدانیم که هممون جذب میشیم تا1400،انسان خوبی باشیم دنیا مردنه
                                                        • م
                                                          مهدی
                                                          ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۳
                                                          خدا هدایت کنه اون سربازی که علی آقارو ناراحت کرده علی جون فراموش کن و به دل نگیر بابا
                                                          • ق
                                                            قاسم
                                                            ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۴
                                                            وای آقا مهدی اینو خوب اومدی. ههههههه
                                                        • ا
                                                          احمد
                                                          ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۷
                                                          میشه بگی چرا شانس افرادی که سرباز معلم بودن پایینه ؟
                                                          • ع
                                                            علی
                                                            ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۹
                                                            سلام احمد اقا دگی هر کس میدونه سربا معلمها امتیازکمی دارن و شش ماه بیشترنیست واینم بگم این که مثلا شما فقط 3نفر مردهستین حتمن جذب مسید طبق نیاز و امتیازمن خودم هم نهقتی مردود شده هستم وقانونی هم برای من وجود نداره
                                                            • ا
                                                              احمد
                                                              ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۲
                                                              بنده همکاری دارم که سرباز معلم بوده و 3سال سابقه حقی داره و الان نفر دوم لیست شهرستانه و هیچ ربطی به سرباز معلم بودن نداره
                                                        • M
                                                          Mp
                                                          ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۲
                                                          سلام نمیدونم این علی اقا کی هست. که با سربازا مشکل داره و مشکلشم نمیدونم از کجا نشات گرفته برا شما چه فرقی داره که سربازا جذب بشن یا نشن بین سربازا فوق لیسانس و دکتری هم هست شما با یه فوق دیپلم خودتو داری خفه میکنی برادر یکم توکل به خدا کن و ارزوی خوب برا همه تا هداوند یه لطفی کنه شاید مشکل شما هم حل شه
                                                          • M
                                                            Mp
                                                            ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۱
                                                            سلام نمیدونم این علی اقا کی هست. که با سربازا مشکل داره و مشکلشم نمیدونم از کجا نشات گرفته برا شما چه فرقی داره که سربازا جذب بشن یا نشن بین سربازا فوق لیسانس و دکتری هم هست شما با یه فوق دیپلم خودتو داری خفه میکنی برادر یکم توکل به خدا کن و ارزوی خوب برا همه تا هداوند یه لطفی کنه شاید مشکل شما هم حل شه
                                                            • ع
                                                              علی
                                                              ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷
                                                              من نیستم هر کسی هست اون علی به خودش بگید من دگی اون علی که با شما پیام میده نیستم من علی م نهضتی مردود شده و قانونی برام وجود ندارد...
                                                              • ق
                                                                قاسم
                                                                ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷
                                                                هر چند همیشه نظر مخالف جمع میدادی ولی از ته دل آرزو میکنم شما هم استخدام بشید. ان شاء الله همگی. توکل به خدا
                                                            • ا
                                                              الینا
                                                              ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۰:۴۱
                                                              دوستان چه سالی حق التدریس یا خرید خدمات بوده باشیم میتونیم برا استخدامی اقدام کنیم؟پارسال حق التدریس بوده باشیم اشکال نداره؟
                                                              • ن
                                                                نوری
                                                                ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
                                                                قبل از سال 91 باید سابقه داشته باشی .
                                                                • ا
                                                                  اموزش دهنده مستمر
                                                                  ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹
                                                                  قبل از سال90 نه 91 فقط نهضتی ها قبل از 91 هسنتد سایر گروه ها تا پایان سال 90 باید حداقل یک دوره یا سال سابقه داشته باشند
                                                              • م
                                                                مهدی
                                                                ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۸
                                                                در ضمن خدمت علی اقا بگم ارزوی من استخدام همه عزیزانه .گروه نهضت امتیاز بالایی دارن اینا فقط برا مقطع ابتدایی هستن و برای سه گروه دیگه مشکلی ایجاد نمیکنن .هرکسی رو با گروه خودش میسنجن عزیزم
                                                                • م
                                                                  مهدی
                                                                  ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۶
                                                                  علی اقا من غیر مستمرم سرباز بودم امتیازم شد108.نفر اول شهرستانم هستم بین پنجاه پرونده از چهار گروه .حالا شما هی اصرار کن.ما منکر امتیاز بالای خیلی از دوستان نیستیم اما من تو شهر خودم اولم سند خواستی ادرس میدم حضوری بیا عزیز چک کن .رشتمم اعلام نیاز شده
                                                                  • غ
                                                                    غیرمستمر
                                                                    ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸
                                                                    کدوم شهر هستین از بین 50نفر چن نفر رو میخان ممنون میشم اگه بگین
                                                                    • س
                                                                      س
                                                                      ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۵
                                                                      دوستان امتیاز 117 چطوره ؟ آیا امیدی هست؟
                                                                      • ا
                                                                        احمد
                                                                        ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۲
                                                                        بستگی داره بقیه همکاران شما در شهرستان شما چه امتیازی دارن و تعداد جنسیت به چه صورته و رشته مدرکتون چیه ، بطور مثال بنده برق خوندم و فقط خودم بین تمام حقی ها برق هستم و اگر در لیست برای رشته برق نیاز باشه حتی اگر امتیاز پایین داشته باشم تایید میشم ولی اگر 2 نفر رشته برق باشیم و فقط 1نفر نیاز باشه اون شخصی تایید میشه که امتیازش بالاتر باشه
                                                                    • س
                                                                      س
                                                                      ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۰۵
                                                                      به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی،کیانوش عطائی اعلام کرد: در راستای قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌¬التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب 1399/02/15 مجلس شورای اسلامی ، نیروهای خریدخدمات آموزشی، مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی و معلمان حق التدریس سابق در صورت داشتن شرایط ذیل حداکثر تا مورخ 99/09/19 جهت تشکیل پرونده به آموزش و پرورش محل اشتغال اولیه خود مراجعه نمایند .
                                                                      معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به بخشنامه شماره 710/40 مورخ 99/09/05 وزارت آموزش و پرورش موضوع ابلاغ قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌­التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب 1399/02/15 مجلس شورای اسلامی و اصلاحیه آیین نامه اجرایی مربوط، به اطلاع آن تعداد از نیروهای خریدخدمات آموزشی، آموزشیاران وآموزش دهندگان مستمر دونفر وبالاتر نهضت سوادآموزی ، مربیان پیش دبستانی شاغل در مدارس دولتی و معلمان حق التدریس سابق در صورتی که تاکنون نسیت به تشکیل پرونده اقدام ننموده اند به شرط داشتن شرایط ذیل با در دست داشتن اصل شناسنامه ، کارت ملی ، مدارک تحصیلی ، عکس ، کارت پایان خدمت یا معافیت دایم (برای آقایان ) ، مدارک مربوط به اشتغال به شکل های عنوان شده در قانون ، تقدیرنامه ها و مدارک گزینش و... حداکثر تا مورخ 99/09/19 جهت تشکیل پرونده به آموزش و پرورش محل اشتغال اولیه خود مراجعه نمایند
                                                                      • م
                                                                        مهدی
                                                                        ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۲۴
                                                                        تقدیرنامه دیگه چیه ؟
                                                                        • ر
                                                                          رعنا
                                                                          ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۶
                                                                          ممنون از پاسخگویی. ولی چرا گفتن مربیان شاغل؟؟؟؟ یعنی ما که فعلا به کار گیری نشدیم رو نمیخوان؟؟بیزحمت اگه اطلاعی دارید خبر بدید خیلی ممنون.
                                                                          • ن
                                                                            ناشناس
                                                                            ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۴
                                                                            گفته مربیان پیش دبستان شاغل در مدارس دولتی قبل 90
                                                                        • ع
                                                                          علی
                                                                          ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۵۲
                                                                          سرباز معلما خیلی سابقه داشته باشن 6 ماه هست .پس امتیازشون خیلی پایینه .پاینده باشید.اقا مهدی ببینم چکار میکنی آخر
                                                                          • ا
                                                                            امیرعلی
                                                                            ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۰۵
                                                                            والله من سربازمعلم بودم غیرمستمرم وجذب شدم امتیازم 107,جهت اطلاع برخی ضدسربازمعلم ها
                                                                            • ع
                                                                              عباس
                                                                              ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۹
                                                                              منم سربازمعلم بودم الان دوساله در رشته خودم تدریس میکنم نیازم هست امتیازم هم 96 با امتیاز 81 هم الان تدریس میکنن هیچ مشکلی هم نیست گفتن خیالتان راحت همگی بدون استثنا استخدامین این علی آقا هم فقط میتونم واسش آرزوی موفقیت کنم به نظرم ایشون باید توخبرگذاری کار کنه خیلی بهتره چون همش خبرهای طبق نیاز جامع داره
                                                                          • ر
                                                                            رعنا
                                                                            ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۵۰
                                                                            به **پیش دبستانی تبریز**** شما خبری نگرفتید؟ اذربایجان شرقی کسی خبر از مربیان پیش داره؟ من به دلیل مشکلاتی نمیتونم برم پیگیری کنم تو رو خدا جواب بدید؟؟؟؟؟؟
                                                                            • پ
                                                                              پیش دبستانی تبریز
                                                                              ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۹
                                                                              سلام.عزیزم شرمنده من کرونا گرفتم تو قرنطینه هستم نتونستم برم.اگه عمری بود خوب شدم تو اولین فرصت میرم.
                                                                              • پ
                                                                                پیش دبستانی تبریز
                                                                                ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۵۹
                                                                                سلام.عزیزم شرمنده من کرونا گرفتم تو قرنطینه هستم نتونستم برم.اگه عمری بود خوب شدم تو اولین فرصت میرم.
                                                                                • ر
                                                                                  رعنا
                                                                                  ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۸
                                                                                  خیلی ممنون. بیزحمت خبری شد اطلاع بدید.

                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                              ثبت پاسخ