جذب ۴۰ عضو هیات علمی خارج از فراخوان وزارت بهداشت

هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با درخواست بنیاد ملی نخبگان برای جذب ۴۰ عضو هیات علمی خارج از فراخوان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موافقت کرد.


به گزارش بازارکار به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۲۴۰ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
در ابتدای جلسه کی‌نژاد با اشاره به اسناد مصوب این شورا از جمله سند نقشه جامع علمی کشور، سند مهندسی فرهنگی و امور نخبگان گفت: با بهتر اجرایی شدن این اسناد، تاثیر اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی در جامعه مشهود می‌شود.
وی افزود: هیات‌های عالی، مرکزی و اجرایی جذب یکی از مهم‌ترین عوامل برای اجرای آمایش آموزش عالی کشور است.
در ادامه جلسه، درخواست بنیاد ملی نخبگان مبنی بر مجوز جذب خارج از فراخوان برای ۴۰ نفر از متقاضیان جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح و با توجه به مصوبه قبلی هیات عالی جذب و لزوم ثبت نام متقاضیان در سامانه‌های جذب وزارتین برای اخذ ردیف استخدامی مورد موافقت اعضاء قرار گرفت.
همچنین در ادامه جلسه مقرر شد برای بررسی شکایات از دانشگاه‌ها و ارسال این شکایات از اداره کل شکایات و پاسخگویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رابطی انتخاب شود و نحوه رسیدگی به شکایات مربوط به جذب طبق روال قبل و بر اساس دستورالعمل رسیدگی به شکایات هیات عالی جذب انجام پذیرد.
احکام مربوط به هیات های اجرایی جذب و کارگروه های بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه ‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، شهید بهشتی، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، خواجه نصیرالدین طوسی، محقق اردبیلی، ایلام، علوم پزشکی اراک، علوم پژشکی شهید صدوقی یزد و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مورد تاید قرار گرفت.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه اخبار لحظه به لحظه وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ