جذب ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از جذب ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان خبر داد.

برهان صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: هرآنچه تسهیلات برای اشتغال پایدار روستایی اختصاص داده شد و حتی بیشتر از آن را جذب کردیم و این را با افتخار می‌گویم که مجموعه دولت در این استان به صورت جدی پای کار بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از جذب ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان خبر داد و اظهار کرد: سهم استان کردستان در بحث اشتغال پایدار روستایی ۱۳۰ میلیارد تومان بوده است.

صلواتی تصریح کرد: ۴۲ میلیارد تومان مازاد برنامه تسهیلات اشتغال روستایی در استان جذب کرده‌ایم که این مهم نتیجه همکاری و تعامل تمام بخش‌های فعال و متولی در این حوزه است.

وی با تاکید براینکه بانک‌ها از جمله بانک کشاورزی، بانک توسعه تعاون، پست بانک، بانک کارآفرینی امید و اکثر قریب به اتفاق دستگاه‌ها دولتی، مسوولان عالی دولت در استان و غیره در تحقق این موفقیت نقش تعیین کننده داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از ایجاد بیش از ۲ هزار شغل با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان خبر داد و گفت: اگر مردم ما می‌خواهند چرخه تولید اشتغال در کردستان پایدار بماند از کالای ایرانی استفاده کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ