ثبت‌نام ۱۲ هزار متقاضی برای تدریس در دانشگاه فرهنگیان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار نفر متقاضی برای تدریس در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش بازارکار به نقل از ایمنا، سعید غیاثی ندوشن با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از چند روز از آغاز ثبت‌نام شناسه تدریس در دانشگاه فرهنگیان که در راستای ساماندهی اعضای هیئت علمی، مدرسین مدعو و ماموران آموزشی دانشگاه فرهنگیان انجام شد، بیش از ۱۲ هزار نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند.
وی پیش‌بینی کرد تا پایان زمان ثبت‌نام بیش از ۳۰ هزار نفر متقاضی تدریس در دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند و گفت: با توجه با استقبال انجام شده، می‌توانیم سبد مناسبی از متقاضیان تدریس در دانشگاه فرهنگیان را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان درباره تقسیم‌بندی شناسه‌ها به سه دسته، خاطرنشان کرد: دسته نخست، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها هستند که در سایر دانشگاه‌ها عضو هیات‌علمی هستند و با توجه به ضریب حق‌التدریسی که در دانشگاه فرهنگیان مصوب شده است، به نظر می‌رسد استقبال خوبی انجام خواهد شد.
وی دسته دوم را دارندگان مدرک دکترا از دانشگاه‌های معتبر و یا معادل آن سطح چهار حوزه‌های علمیه معرفی کرد و گفت: سطح سوم، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آنکه سطح سه حوزه‌های علمیه می‌شود، خواهند بود. لازم به ذکر است بررسی متقاضیان تدریس در دروس معارف اسلامی تابع دستورالعمل‌های خاص خود و در اختیار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.
غیاثی ادامه داد: با توجه به نیاز دانشگاه به بهره‌مندی از حدود هفت‌هزار نفر در هر ترم به صورت حق‌التدریس و مامور آموزشی، ضرورت ساماندهی متقاضیان تدریس در این دانشگاه بیش از پیش احساس می‌شود و این اقدام در راستای طرح کلان ساماندهی اعضای هیات‌علمی و مدعوین دانشگاه است.
بر اساس اعلام دانشگاه فرهنگیان، ثبت نام متقاضیان اخذ شناسه تدریس در دانشگاه فرهنگیان از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ششم خردادماه ادامه دارد.

منبع : خبرگزاری ایمنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ