تقلیل یا تغییر زمان در اجرای رتبه‌بندی معلمان خلاف قانون مجلس است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون به درستی زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان را روشن و شفاف کرده است، گفت: هرگونه تقلیل یا تغییر زمان در اجرای رتبه‌بندی معلمان خلاف قانون مجلس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله متفکرآزاد با اشاره به اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و موضوع معوقات فرهنگیان اظهار کرد: مجلس براساس قانون رتبه‌بندی معلمان معتقد است که این قانون باید از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ اعمال شود.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان با بیان اینکه مجلس بر اجرای صحیح قانون رتبه‌بندی معلمان پافشاری دارد، بیان داشت: قانون به درستی زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان را روشن و شفاف کرده است، بنابراین رتبه‌بندی معلمان باید از تاریخ معین شده، لحاظ و مابقی معوقات به فرهنگیان پرداخت شود، از این‌رو هرگونه تقلیل و یا تغییر زمان در زمینه رتبه‌بندی معلمان از نظر مجلس خلاف قانون تلقی می‌شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: متاسفانه رفتار مسوولان در زمینه پرداخت حقوق اسفندماه معلمان محل انتقادات جدی دارد و ما از رئیس جمهور می‌خواهیم برخورد جدی در این زمینه داشته باشد. مجلس هم در مقام نظارت، پیگیری‌های لازم برای برخورد با مسببین تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ