تصویب ۱۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بوشهری

مدیرکل کمیته امداد ‌استان بوشهر با اشاره به تخصیص اعتبار اعتبار برای اشتغال مددجویان گفت:‌‌ ۱۵۰ میلیارد تومان منابع امسال برای ایجاد ۵ هزار اشتغال در بودجه کمیته امداد استان ‌پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی بعد ازظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به روند اجرایی ساخت واحدهای مسکونی مددجویی استان اظهار داشت: در پی انعقاد تفاهم‌نامه کار ساخت یک‌هزار واحد مسکونی مددجویی در روستاهای استان بوشهر آغاز شد که روند اجرای این طرح‌ها مطلوب است.

وی با بیان اینکه تا هفته دولت ۴۰۰ واحد از این یک‌هزار واحد مسکونی آماده تحویل به مددجویان می‌شود گفت: ۶۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز در دهه فجر تحویل به مددجویان استان بوشهر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به ،تامین یک‌هزار فقره جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد تصریح کرد: با اهداء یک‌هزار فقره جهیزه توسط استانداری بوشهر با ۱۴ قلم کالا به مددجویان کمیته امداد این استان، موضوع پشت نوبتی دریافت جهیزیه برطرف شد.

وی بیان کرد: با اعتبارات امسال این نهاد هر مددجویی که اقدام به ازدواج کند می‌تواند جهیزیه‌اش را دریافت کند.

لطفی با اشاره به جذب ۷۵ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی توسط کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال گذشته از محل تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی اشتغال یک‌هزار و ۳۰۰ مددجوی فراهم شد و امسال هم ۱۵۰ میلیارد تومان منابع برای ایجاد ۵ هزار اشتغال در بودجه کمیته امداد استان بوشهر پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اعلام این که برای جلوگیری از هر گونه انحراف در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از توان راهبران شغلی استفاده می‌شود، بیان کرد: اگر امروز شاهد هستیم که بانک‌های عامل بدون کمنرین حاشیه و با تمام توان در حوزه اشتغال به مددجویان کمیته امداد کمک می کنند به دلیل نگاه خاص دولت به حوزه اشتغال و توجه مدیریت ارشد استان به رفع بیکاری در این استان است.

وی با تاکید بر تامین تجهیزات سرمایشی مددجویان اظهار داشت: در صورتی که استانداری بوشهر اعتباری معادل دو میلیارد تومان برای خرید تجهیزات سرمایشی در اختیار مددجویان این نهاد قرار دهد دو میلیارد تومان هم از محل کمک خیران برای خرید تجهیزات سرمایشی از جمله یخچال و کولر پرداخت می‌شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم 

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ