تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان از سوی مجلس شورای اسلامی

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان در سال جاری از سوی مجلس شورای اسلامی خبر داد.


به گزارش بازارکار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد درآمد با ثبات همراه با حفظ کرامت انسانی آنان، افزود: اشتغال، مسکن و خودباوری مددجویان سه مولفه اساسی توانمندسازی است.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال به کمیته امداد اختصاص یافت که امسال این میزان به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی همچنین سه هزار میلیارد تومان برای تامین مسکن مددجویان اختصاص داده است، اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکن روستایی با بنیاد مستضعفان، سپاه پاسداران، ستاد فرمان اجرایی امام و بنیاد مسکن در سال جاری امضا شده است.

وی با اشاره به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: نماینده ولی فقیه نظر مثبتی در رابطه با فعالیت کمیته امداد در استان دارند و تاکید کردند، کمیته امداد همواره در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسانی ‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با بیان اینکه اشتغال و بیکاری از معضلات و مشکلات استان چهارمحال و بختیاری است، گفت: در صورت رفع مشکل اشتغال خانواده‌های نیازمند، افراد به توانمندی رسیده و از حمایت امداد خارج می‌شوند.

لازم ذکر است، در این مراسم از زحمات و تلاش‌های علی ملک‌پور، مدیرکل سابق کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تقدیر و جاسم محمدی به عنوان مدیرکل جدید استان منصوب شد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ