تصویب پرداخت تسهیلات به ۸۷طرح اشتغالزای روستایی حوزه گردشگری

۱ نظر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات به ۸۷طرح اشتغالزای روستایی حوزه گردشگری استان مرکزی از سوی بانک های عامل به تصویب رسید


به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی عصر شنبه در نشست بررسی و پیگیری روند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی استان مرکزی در بخش گردشگری که در اراک برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه گردشگری، بوم گردی و صنایع دستی، ۱۳۲ طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی توسط اداره کل میراث فرهنگی و کارگروه اشتغال بررسی و به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: تسهیلات مورد نیاز برای اجرایی شدن این تعداد طرح های حوزه گردشگری، بوم گردی و صنایع دستی، ۶۵میلیارد تومان است.
فرخی بیان کرد: در حال حاضر از ۱۳۲ طرح مذکور، ۸۷ طرح با رقم تسهیلات یازده میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بانک های عامل استان مصوب شده که تسهیلات دریافت کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین ۴۵ طرح با رقم تسهیلات ۵۳میلیارد تومان نیز در بانک های عامل در دست بررسی است که اگر مجموع ۱۳۲ طرح مصوب شوند و تسهیلات مورد نیاز تعلق گیرد، ۲۴۵ فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.
وی تصریح کرد: مجموع طرح های اشتغال روستایی که تا به امروز در استان مرکزی به بانک های عامل معرفی شده اند، یک هزار و ۲۵۶ طرح در حوزه های کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری و... است که برای این طرح ها بایستی ۳۷۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: از تعداد ذکرشده، ۷۳۸ طرح در بانک های عامل در دست بررسی است و ۵۱۸ طرح نیز مصوب شده که تسهیلات دریافت کنند که اگر مجموع این طرح ها محقق گردد، بیش از یک هزار و ۷۳۰ فرصت شغلی در روستاهای استان ایجاد می شود.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار گردشگری و اشتغال اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تصویب پرداخت تسهیلات به ۸۷طرح اشتغالزای روستایی حوزه گردشگری

  • ع
    علی قاسمی
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۷
    سلام وام های خود اشتغالی روستایی استان لرستان شهرستان الشتر سلسله چی شد به هیچ کی ندادن

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ