تخصیص ۷۳۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال کمیته امداد در گلستان

مدیرکل کمیته امداد گلستان از تخصیص ۷۳۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته با کمک این تسهیلات ۷ هزار و ۳۰۸ اشتغال ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد گلستان صبح امروز در جلسه آئین تجلیل از یاوران اشتغال استان گلستان اظهار کرد: موضوع اشتغال یکی از مباحث بسیار مهمی است که کمیته امداد با جدیت به عنوان یکی از دغدغه‌هایش در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: اعتبارات تسهیلات اشتغال کمیته امداد استان گلستان در سال گذشته ۲۹۸ میلیارد تومان بوده که ۹۸ درصد اعتبار به میزارن ۲۸۳ میلیارد تومان جذب شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: با جذب این اعتبار تسهیلات ۷ هزار و ‌۳۰۸ فرصت شغلی ایجاد شد.

بابایی تاکید کرد: خوشبختانه همکاری تمامی بانک‌ها در استان گلستان با مجموعه کمیته امداد بسیار خوب بوده و در برخی از بانک‌ها حتی اعتبارات تسهیلات اشتغال به میزان ۱۰۰ درصد جذب شده است.

وی افزود: یکی از رویکردهای کمیته امداد گلستان این است که مددجویان خودکفا شده و با اشتغالزایی و توانمندی مددجویان، این عزیزان از پوشش کمیته امداد خارج شوند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: در برنامه های سال جاری تعهد ایجاد ۱۲ هزار و ۵۳۳ نفر اشتغال را در استان گلستان کمیته امداد بر عهده گرفته که تمام تلاشمان این است که این تعهد به صورت کامل ایجاد شود.

بابایی بیان کرد: همچنین ایجاد ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی جزء تعهدهای ما است که نگاه کمیته امداد استان ایجاد ۲ هزار نیروگاه خورشیدی است و امیدواریم بتوانیم با تمام توان این تعهد را تحقق ببخشیم.

وی اضافه کرد: ایجاد سه هزار فرصت شغلی در قالب زنجیره و اشتغال و راهبران پیشران اشتغال در برنامه‌های امسال ما قرار دارد که این تعداد از مددجویان تحت پوشش را به صاحبان مشاغل جهت اشتغال معرفی می‌کنیم که تاثیر بالایی در پایداری اشتغال خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ