بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با فرماندار سوادکوه شمالی گفت: دو هزار ۷۰۰ نفر از ایتام و تقریباً ۱۰ هزار نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و حامیان نیکوکار در بخش‌های مختلف به فرزندان معنوی خود کمک می کنند.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: ۱۲ هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجوی تحت حمایت در استان از خدمات این نهاد برخوردارند.

وی ادامه داد: به سه هزار و ۷۰۰ نفر بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت نیز خدمات ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: خدمات فرهنگی، درمانی، عمرانی، اشتغال، حمایتی به افراد تحت حمایت ارائه می شود و سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است.

وی با بیان اینکه به دو گروه خانواده های تحت حمایت، خانواده‌های ناتوان و بازتوان خدمات ارائه می شود، بیان داشت: به خانواده‌های ناتوان خدماتی مانند مستمری، حمایتی، کمک‌های مومنانه و... ارائه می‌شود و برای خانواده‌های بازتوان زمینه خودکفایی و اشتغال آنها فراهم می‌‌شود.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در کمیته امداد فرایند اشتغال در حال انجام بوده و آموزش‌های مهارتی، استعدادسنجی و در نهایت اجرای طرح‌های اشتغال از جمله موارد است.

وی عنوان داشت: کمیته امداد در بخش اشتغال و تسهیلات رتبه برتر کشور را دارد و سال گذشته ۱۱ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد و صد در صد اعتبارات جذب شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران یادآور شد: امسال هم ۱۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: باید با تعامل و همدلی در راستای توانمندسازی مددجویان تلاش کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است و تلاش می کنیم تا با اقدامات جهادی این واحد‌های مسکونی آماده شود.

فرماندار سوادکوه شمالی نیز در این دیدار گفت: اقدامات خوبی در کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان انجام می شود.

پیر فلکی افزود: خدمت رسانی به نیازمندان و جلب رضایت آنها، توفیق است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

وی ادامه داد: کمیته امداد طی این سال‌ها با برنامه‌‌ریزی مناسب در کمک به نیازمندان و خودکفایی آنان، اقدامات مطلوبی انجام داده است.

فرماندار سوادکوه شمالی نسبت به مشارکت و همکاری با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان اعلام آمادگی کرد.

منبع : خبرگزاری موج

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ