بهره‌مندی مددجویان کمیته امداد اردبیل از تسهیلات نظام وظیفه

۱ نظر

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: طی ۹ ماهه سال‌جاری، ۵۶ نفر از فرزندان ذکور خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان با بهره‌گیری از تسهیلات نظام وظیفه، از خدمت سربازی معاف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال‌جاری، ۵۶ نفر از فرزندان ذکور خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل با بهره‌گیری از تسهیلات نظام وظیفه و با هدف مهارت‌آموزی و حرکت به سمت اشتغال و خوداتکایی از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی، یکی از فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با شرط نداشتن غیبت، می‌تواند از خدمت سربازی معاف شود.

ورود به حوزه اشتغال و خودکفایی پس از معافیت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: پس از بهره‌مندی فرزندان ذکور خانوار تحت حمایت از معافیت خدمت سربازی، آن‌ها جهت مهارت‌آموزی به حوزه اشتغال و خودکفایی معرفی می‌شوند و در واقع این فرزندان پس از معافیت از خدمت، می‌توانند به امرار معاش خانواده خود مساعدت نمایند.

حسین‌نژاد بیان کرد: تا زمانی که خانوار تحت حمایت به خودکفایی کامل معیشتی و اقتصادی نرسیده‌اند، کمیته امداد همچنان از آنها حمایت می‌کند و بهره‌مندی فرزندان ذکور خانوار تحت حمایت از معافیت خدمت سربازی و فراگیری آموزش‌های فنی و تخصصی، باعث بسته شدن پرونده خانواده در کمیته امداد استان اردبیل نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای بهره‌مندی مددجویان کمیته امداد اردبیل از تسهیلات نظام وظیفه

  • ا
    اریا
    ۷ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۳۳
    نگاه کن
    با این کار مردهای جامعه کم میشه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ