ایجاد ۵۰۰ هزار اشتغال برای مددجویان تحت پوشش تا پایان سال ۱۴۰۱

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از ایجاد ۵۰۰ هزار اشتغال برای مددجویان تحت پوشش تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.


به گزارش بازارکار مصطفی خاکسار قهرودی، امروز در رزمایش کارآفرینی و خدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: امر کمک به ازدواج در راستای تشکیل خانواده، تقویت و استحکام به خانواده و برنامه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال و حرکت به سمت توانمند کردن و توانمندسازی و دستیابی به درآمد مکفی و پایدار به‌عنوان یکی از تکالیف سازمانی در حکم مقام معظم رهبری به کمیته امداد امام (ره) ابلاغ شده و توجه به امر مسکن و حرکت در جهت ایجادی یک خانواده گرم و سالم و با برخورداری از یک سرپناه است.
وی ادامه داد: کمیته امداد بر اساس تکالیف و آموزه‎های دینی و با کمک خیرین کار به کمک مددجویان آمده و در این مسیر هرچه قوی‌تر نسبت به گذشته در حال حرکت است و در برنامه آینده، همگام با برنامه چهارساله دولت، در حوزه ایجاد چهار میلیون مسکن، ۳۶۰ هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد در سطح کشور ایجاد خواهد شد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: از این تعداد مسکن، ۲۴۰ هزار واحد در روستاها و ۱۲۰ هزار مسکونی هم در شهرها توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته می‌شود.

خاکسار بیان کرد: در حوزه اشتغال نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰۰ هزار اشتغال برای مددجویان تحت پوشش ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: به همراه سپاه و سایر دستگاه در کنار هم قرار گرفتیم که پرشتاب‌تر نسبت به گذشته کار را جلو ببریم و تکیه بر سرمایه‌گذاران داخلی و بومی ضروری است؛ سرمایه‌های فراوانی در سطح کشور وجود دارد که باید به فعلیت برسد و همه مملکت و نظام از آنها بهره‌مند شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار کرد: در این رزمایش ۷۰۰ سری جهیزیه و ۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه وسایل گرمایشی و ۳۷ دستگاه وانت نیسان به مددجویان این نهاد اهدا شد و از کد الکترونیکی پرداخت صدقه در این استان رونمایی شد.

خاکسار با بیان اینکه رفتار ظالمانه دشمن امروز به خاطر توانمندی‌ها، ذخایر و ترس از اینکه به قله‌های ترقی نرسیم بوده است، تصریح کرد: دشمن از سایه یک بسیجی می‌ترسد همان‌گونه که وجود حاج قاسم همه سیستم‌های آنان را در هم پیچیده بود. وی بیان کرد: در موضوع برخورد با خانواده‌های نیازمند و توانمندی آنان بزرگ‌ترین مشکل ما نبودن روحیه کافی فرهنگی توجه به داشته‌هایمان است. قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: چالش اساسی اینجاست و به همین میزان در کارهایمان ناموفق هستیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ