ایجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایلام

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: در طول فعالیت حوزه اشتغال زایی این نهاد در سالهای گذشته بیش از ۴۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان جویای کار این نهاد ایجاد شده است.


به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل از مهر، ضیاء رضایی در همایش تبیین برنامه ها و راهبردهای حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام که با حضور عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور برگزار شد بیان داشت: در سال جاری نیز پیش بینی شده است که بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی ایجاد شود و ۱۶۸ میلیارد تومان اعتبار نیز در این زمینه اختصاص داده شود.
وی افزود: در شش ماهه نخست امسال نیز حدود هزار و ۱۲۴ فرصت شغلی ایجاد شده که تاکنون ۱۹ درصد برنامه های اشتغال زایی امسال این نهاد تحقق یافته است.
رضایی ادامه داد: در زمینه اشتغال،ایجاد مشاغل نوین و امروزی نیز مد نظر این نهاد بوده که در این زمینه از طریق ارتباط با موسسات دانش بنیان، دانشگاهها و پارک علم و فناوری گامهای مهمی در این زمینه برداشته شده است و ایده های شغلی نوین زیادی نیز شناسایی شده است.
وی گفت: در زمینه اشتغال روستایی امسال تاکنون۱۱۶ میلیارد تومان اعتبار به بانکهای استان اختصاص یافته و ۳۸۰ طرح نیز تاکنون اجرایی شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ