ایجاد ۳۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سال ۹۹ ایجاد سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان در نظر گرفته شده است، گفت: این اشتغال با ارائه تسهیلات محقق می‌شود.


محسن مسعودیان راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اشتغال‌زایی در کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سال ۹۹ ایجاد سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده برای تحقق این میزان اشتغال بین مددجویان کمیته امداد استان ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه در زمینه مشاوره و آموزش نیز کمیته امداد به مددجویان جویای کار خدمات ارائه می‌کند، افزود: هدف ما توانمند سازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و خروج آن‌ها از چرخه مستمری گیران و ایجاد شرایط برای ورود افراد جدید است.
آموزش مهارت‌های اشتغال
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه فقر زدایی مهمترین رکنی است که این اداره کل دنبال می‌کند، ابراز کرد: طی تفاهم نامه‌ای که با فنی و حرفه‌ای امضا شده، برای یک هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان جویای کار استان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه خواهند شد.
مسعودیان راد با بیان اینکه بانک‌های عامل استان سمنان پرداخت بیش از ۷۰ درصد از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد استان را بر عهده گرفته‌اند، بیان کرد: کمیته امداد در راستای اشتغال‌زایی از دیگر ظرفیت‌های موجود در استان مانند مجمع خیران اشتغال و کارآفرینان نیز استفاده خواهد کرد تا بتوانیم در زمینه توانمند سازی مددجویان اقدامات بهتری را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه آموزش مهارت‌های شغلی نیز پوشش‌های خوبی را ارائه می‌کند، گفت: امیدواریم مجموع این اقدامات بتواند اشتغال خوبی را بین مددجویان استان ایجاد کند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ