ایجاد ۲۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی

هدایت صفری گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد ۲۶۰۰ فرصت شغلی با سرمایه گذاری بیش از ۶۰ میلیارد تومانی برای مددجویان زنجانی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ایجاد زمینه درآمد زایی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ اشتغال در بخش های کشاورزی ، دامداری، صنفی و صنعتی ، خدمات ، تولیدی و قالی بافی از ابتدای امسال تاکنون برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.

هدایت صفری ادامه داد: توجه به ایجاد زمینه درآمدزایی، استقلال معیشتی و خودکفایی اقتصادی جامعه هدف این نهاد در قالب گفتمان و برنامه های توانمندسازی از راهبردهای اصلی کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت از اهداف فعالیت این نهاد در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت است، افزود: بهره گیری از روش های نوین در مدیریت کسب و کار با تکیه بر ارتقاء خدمات مهارت آموزی و استفاده از فرصت های نوین و علمی در حوزه اشتغال از جمله راهبران شغلی و کیفی سازی آموزش های ارائه شده از راهکارهای مهم این نهاد در کمک به پایدارسازی طرح های اشتغال و درآمدزایی آنها است.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار و ۶۰۰ اشتغال زایی جدید برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان زنجان ایجاد شده است ، ادامه داد: طرح های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون در بخش های کشاورزی ، دامداری، صنفی و صنعتی ، خدمات ، تولیدی و قالی بافی بوده است.

وی همچنین ادامه داد: به منظور ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از ۶۰ میلیارد تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و منابع بانکی سرمایه گذاری شده است

منبع :خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ