ایجاد ۱۸۳فرصت شغلی برای مددجویان در سوادکوه شمالی

«مرادی» گفت: سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان ۱۸۳فرصت شغلی با اعتباری به ارزش ۱۰ میلیارد تومان ایجاد شد.


به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمد حسن مرادی» رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی امروز در جمع خبرنگران اظهار داشت: سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان پرونده تشکیل و به بانک‌های عامل ارسال و ۱۸۳فرصت شغلی با اعتباری به ارزش ۱۰ میلیارد تومان ایجاد شد.
وی افزود: طرح‌های اشتغال ایجاد شده در بخش‌های دامداری، زنبورداری، پرورش قارچ و انواع کسب و کار خدماتی صنایع گردشگری، خانه مسافر و رشته‌های صنفی وابسته به خودرو از جمله مکانیکی، تعویض روغن، صافکاری، کارواش خودرو بوده است.
رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی تصریح کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش مددجویان و ایجاد مهارت فنی و حرفه‌ای در جهت فراهم نمودن بستر‌های لازم برای ایجاد اشتغال و هم چنین توسعه و پایداری اشتغال ایجاد شده آموزش‌های مقدماتی، پایدار سازی و مهارتی برای تعداد ۱۸۰ نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال طی سال گذشته انجام شد.
این مسئول بیان داشت: برای ۷۶ نفر از مددجویان این شهرستان در سال گذشته از طریق کاریابی ایجاد اشتغال شد.
وی گفت: در دو ماه سال‌ جاری نیز بمنظور ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد مناسب و بهره وری بهتر مددجویان تحت حمایت آموزش درختکاری و نهال کاری برگزار و ۸۰۰ اصله نهال سیاه ریشه بین ۱۰۰ مددجو توزیع شده است.
مرادی خاطرنشان کرد: در سوادکوه شمالی ۲ هزار ۱۸۹نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ