ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در هشت ماهه سال جاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه‌اندازی۱۵۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در هشت ماهه سال جاری خبر داد.
به گزارش بازارکار از پایکاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مرتضی فیروزآبادی در اختتامیه رویداد کارآفرینی «ایده بازار» مددجویان کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر ضرورت مهارت‌آموزی جوانان برای ورود به بازار کار گفت: ایده‌های خلاقانه کسب و کار باید در جهت رفع فقر و محرومیت از خانواده‌های نیازمند موثر بوده و یاری‌رسان باشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ کار و تلاش در جامعه باید نهادینه شود، افزود: در کمیته امداد به طرح‌های نوآورانه، خلاق و دانش‌بنیان اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود و در همین راستا مقدمات راه‌اندازی مرکز نوآوری انجام شده و به افراد با هدف ایجاد کسب وکار و توانمندسازی خدمات ارائه می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال جاری ۱۵۰ هزار فرصت شغلی در راستای توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از اشتغال ایجاد شده از طریق وام‌های خوداشتغالی انجام شده است.

فیروزآبادی خواستار افزایش تسهیلات اشتغال برای مددجویان در بودجه ۱۴۰۱ شد و اظهار کرد: سقف تسهیلات پرداختی کمیته امداد برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال مددجویان ۱۰۰ میلیون تومان است که با توجه به شرایط اقتصادی، باید افزایش یابد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ