ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان البرزی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: به ۸۲۶۲ نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل پرداخت تسهیلات، کاریابی، به کارگیری در طرح‌های اشتغال توسط راهبران شغلی و آموزش ارائه شد.

به گزارش بازار کار به نقل از مهر، کیومرث عدل بخش با بیان اینکه راه‌اندازی کسب‌وکار، تولید محصولات باکیفیت و دستیابی خانواده‌های نیازمند به درآمد پایدار از رویکردهای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال است. گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال به ۸۲۶۲ نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل: پرداخت تسهیلات، کاریابی، به کارگیری در طرح‌های اشتغال توسط راهبران شغلی و آموزش ارائه شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز باتوجه اجرای ۸ هزار و ۲۶۲ مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز توسط این نهاد افزود: مبلغ ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار و ۱۶ بانک عامل به استان تخصیص یافته است که در ۹ ماهه نخست سال تعداد ۴۹۲۹ نفر تسهیلات به ارزش ۴۵۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.
کیومرث عدل بخش بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود بیان کرد: برای کارفرمایانی که از مددجویان موردحمایت این نهاد در کسب‌وکار خود به‌کارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته‌شده است.

منبع: بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ