ایجاد اشتغال برای ۸۰۷ مددجوی کمیته امداد اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان از ابتدای امسال تا نیمه خردادماه، برای ۸۰۷ نفر از مددجویان تحت حمایت اشتغالزایی کرده است.

احمد رضایی تلاش برای خدمت رسانی به مددجویان تا رسیدن به اشتغال پایدار را از اولویت‌های امداد مطرح کرد و گفت:از ابتدای سال تا نیمه خرداد ۸۰۷ نفر از مددجویان مستعد اشتغال با استفاده از طرح‌های هدایت شغلی، راهبری و کاریابی مشغول به فعالیت شده اند.

او می گوید: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای مددجویان با پرداخت تسهیلات میسر می‌شود. از تعداد اشتغال فراهم شده در این مدت به ۲۵۹ نفر، تسهیلات قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید به بسترسازی لازم در زمینه اشتغال دانش بنیان، گفت: تاکنون برای ایجاد اشتغال مددجویان مستعد در این حوزه، جلسات و مذاکرات مطلوبی با شهرک علمی تحقیقاتی، دانشگاه صنعتی و مراکز رشد دانشگاه اصفهان برگزار شده و با هدف شناسایی مددجویان و آشنایی مشاغل دانش بنیان، رویداد‌های کارآفرینی و وبینار‌های آموزشی مختلفی برنامه ریزی شده است.

به گفته او، با برنامه ریزی‌های انجام شده “صندوق نوید” آماده همکاری با هرگونه طرح و ایده در راستای کاهش فقر در سطح جامعه می‌باشد، همچنین این صندوق از طرح و ایده‌های دانش بنیان مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در زمینه معرفی مربی، مشاور، بازاریاب، سرمایه گذار و ارائه تسهیلات، پشتیبانی خواهد کرد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ