امکان استفاده پرستاران از مزایای آیین نامه مشاغل سخت و زیان آور

رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور با تقدیر از خدمات معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت تاکید کرد: کادر بهداشت و درمان کشور خدمات و تلاش های صورت گرفته را هرگز فراموش نمی کنند و اعتقاد داریم، در نهایت ثمره و نتیجه این تلاش ها، برای مردم و حوزه سلامت به یادگار می ماند.


به گزارش وبدا، دکتر محمد میرزابیگی که به همراه اعضای هیات مدیره سازمان نظام پرستاری و نظام سلامت کشور با سیدکامل تقوی نژاد دیدار کرد، یادآور شد: سه اتفاق تاریخی در حافظه پرستاران کشور در دوره خدمت جنابعالی به یادگارمانده است که در کنار ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت، قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مصوب مجلس شورای اسلامی در سال ۸۶ و همچنین استخدام ۲۳ هزار نفر در سال های گذشته از ماندگارترین فعالیت ها هستند.
وی برگزاری آزمون ۴۰هزار نفری وزارت بهداشت برای اولین بار، افزایش حقوق کارکنان حوزه سلامت کشور در پایان سال گذشته و اعمال فوق العاده ویژه را سه خدمت ماندگار معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و همکاران او، عنوان و اظهار داشت: با پیشینه ای که از نگاه جنابعالی به حوزه نیروی انسانی داریم، انتظار می رود سه موضوع و خواسته اختصاصی حوزه پرستاری کشور را مدنظر قرار دهید.
وی در همین رابطه بر سامان دهی نظام پرداخت و تعرفه گذاری، ضرورت توجه به سهم مراقبت های پرستاری در سرانه تشخیصی درمانی و توجه به جذب گروه پرستاری در آزمون های پیش روی وزارت بهداشت تاکید کرد و یادآور شد: در کنار این موارد، که از خواسته های اصلی سازمان نظام پرستاری است، امکان استفاده پرستاران از مزایای آیین نامه مشاغل سخت و زیان آور در قالب اصلاحات جدید، خواسته دیگر این همکاران است.
به گزارش وبدا، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از خدمات معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی با اهدای لوح تقدیری قدردانی شد.

منبع : وبدا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ